wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=31084
Strona 45 z 51

Autor:  DAKER [ 24 lis 2014, 16:04 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Nie - biało niebieska

Z planów na pierwszy strzał to wywalenie tylnych lamp od ursusa , i zrobienie czegoś z " międzyosiówką " od pasażera ,a później się zobaczy :)

Obrazek

Autor:  wojtas92 [ 24 lis 2014, 16:18 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

W porównaniu do innych wozów, które kupowałeś ta wygląda jakby przed chwilą z fabryki wyjechała. Daj zderzak w kolor i nic już jej nie będzie trzeba z wizualnych "konserwacji"... Ona tak zadbana, czy już po jakimś remoncie?

Autor:  kamek [ 24 lis 2014, 17:28 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Pięknie wygląda. Tak jak przedmówca pisze tak ja i popieram, zderzak w kolor zdecydowanie by tutaj wystarczył, ewentualnie jakaś rurka z halo na górę :)

Autor:  VeRay [ 24 lis 2014, 19:01 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Też się nią interesowałem, ma tylne lampy po 2 okrągłe na stronę w takich alu rynienkach :)
Ślicznie pomalowana, jednak mnie interesuje 500+ w opti. :)

Autor:  Andri [ 24 lis 2014, 19:46 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Ta firma Scan-Trans co Scania oklejona to poprzednia ? Skąd ta firma jest ?
Gratuluje nabytku :)

Autor:  DWR [ 24 lis 2014, 20:25 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Scania też przykuwała moją uwagę jak stała w 'komisie'. Wygląda na zadbaną, a jak będzie to wyjdzie w praniu. Teraz widzę, że kilka sztuk eFHaczy I generacji postawili, co to firmy to chyba (DAKER popraw jeśli się mylę) jakaś plajta, bo na placu dużo naczep też ich stoi.

Szerokości i powodzenia !

Autor:  Sprinter318CDI [ 25 lis 2014, 0:47 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Cytuj:
Scania też przykuwała moją uwagę jak stała w 'komisie'. Wygląda na zadbaną, a jak będzie to wyjdzie w praniu. Teraz widzę, że kilka sztuk eFHaczy I generacji postawili, co to firmy to chyba (DAKER popraw jeśli się mylę) jakaś plajta, bo na placu dużo naczep też ich stoi.

Szerokości i powodzenia !
Cytuj:
Co do następcy volva to nie chciałem kupować już niczego w tym roku , ale wczoraj praktycznie przez przypadek zostałem "szczęśliwym" ( to się jeszcze okaże ) posiadaczem następnej czwórki tylko tym razem V8 :) Auto kupione po firmie która padła jednak w brew pozorom jest w takim stanie że jestem w
Swietne auto Daker, w Twoich rekach na pewno nabierze uroku, pozostaje tylko czekac na efekty prac!

Autor:  DAKER [ 25 lis 2014, 2:05 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Cytuj:
W porównaniu do innych wozów, które kupowałeś ta wygląda jakby przed chwilą z fabryki wyjechała. Daj zderzak w kolor i nic już jej nie będzie trzeba z wizualnych "konserwacji"... Ona tak zadbana, czy już po jakimś remoncie?
Cytuj:
W porównaniu do innych wozów, które kupowałeś ta wygląda jakby przed chwilą z fabryki wyjechała. Daj zderzak w kolor i nic już jej nie będzie trzeba z wizualnych "konserwacji"... Ona tak zadbana, czy już po jakimś remoncie?
Generalnie widać że atrapa była niedawno malowana a reszta polerowana . Auto ogólnie w szyku strasznym jeśli chodzi o sprawy techniczne i wizualne , poza ramą i felgami , które widać były malowane na sztukę ... Ale to mam zamiar w przyszły weekend poprawić :) Zderzak zaraz pójdzie w kolor i tak samo lusterka bo widać że ktoś je wymieniał :)
Cytuj:
Pięknie wygląda. Tak jak przedmówca pisze tak ja i popieram, zderzak w kolor zdecydowanie by tutaj wystarczył, ewentualnie jakaś rurka z halo na górę :)
Cytuj:

Ogólnie to w planach mam chlapacze pod zderzak ,ludziki na dach i kilka ale dosłownie kilka lampek na przód :) ( po białej mam nauczkę że wolę mieć dowód rejestr w kieszeni niż non stop latać i odbierać po urzędach :))
Cytuj:
Też się nią interesowałem, ma tylne lampy po 2 okrągłe na stronę w takich alu rynienkach :)
Ślicznie pomalowana, jednak mnie interesuje 500+ w opti. :)
Z tymi lampami to nie wiem co autor miał na myśli ale myślę że miał dobrego dealera :)
Cytuj:
Ta firma Scan-Trans co Scania oklejona to poprzednia ? Skąd ta firma jest ?
Gratuluje nabytku :)
Cytuj:
Cytuj:
Scania też przykuwała moją uwagę jak stała w 'komisie'. Wygląda na zadbaną, a jak będzie to wyjdzie w praniu. Teraz widzę, że kilka sztuk eFHaczy I generacji postawili, co to firmy to chyba (DAKER popraw jeśli się mylę) jakaś plajta, bo na placu dużo naczep też ich stoi.

Szerokości i powodzenia !
Ogólnie to od dwóch miesięcy co przejeżdżałem to na nią patrzyłem i coś mnie do niej ciągneło :) przesądziło to że kumpel kupił od nich dwie naczepy po scantransie ,jedną nawet tydzień czasu ciągałem jak w mojej wymieniał się dach i hamulce i patrząc na ich stan tech stwierdziłem że scania będzie w podobnym i to wsumie przesądziło o zakupie tego auta . Podobno firma jeździła na jakiejś papierni w łodzi jednak ktoś zrezygnował z ich usług i nagle okazało się że ten z komisu odkupił od nich 36 zestawów i chyba 4 solówki bo poprostu padli z dnia na dzień , ile w tym prawdy nie wiem ...

pozdro

Autor:  BARWA [ 25 lis 2014, 9:20 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Scania pochodzi z łódzkiego Scantransu, w którym kiedyś pracował mój ojciec. Zwolnił się jak zaczęło się żle dziać w firmie. Scantrans to był dawny Wydział Transportu Łódzkich Zakładów Papierniczych. Zakłady przejął ostrołęcki Intercell z kapitałem szwedzkim. Scantrans za tych czasów był doinwestowany. Firma zaczęła od Starów i Jelczy,a pod koniec pracy ojca w firmie były same Volva i Scanie sprowadzone z Danii + chyba 3 EuroCargo. Po kilku latach całość przejęli Finowie (Stora Enzo). Storze własny transport był niepotrzebny i zaczęła obcinać nakłady na Scantrans. Tak zaczęła się agonia firmy. Wszystkie samochody były robione po kosztach, a jak wymagały większej naprawy to były odstawiane pod płot. Wkońcu zostały 3 czynne wozy i Scantrans przeszedł w stan upadłości. Samochody przez parę miesięcy stały na placu aż kupił je ten komis.

Super jest zobaczyć, że jeden z wozów, które pamiętam w czasie jego świetności, trafił do takiego pasjonata jak ty. Jestem pewny, że doprowadzisz go do właściwego stanu i jeszcze długo nie przejdzie na emeryturę. Mam nadzieje, że spotkam kiedyś ten sprzęt na trasie po twoich zabiegach.

W tym komisie nie widziałeś przypadkiem takiego jasno zielonego FH12 Glob XL ze srebrnymi paskami? Ciekaw jestem co z nim się stało, to był flagowy samochód swego czasu. Kilka razy byłem nim w trasie i mam do niego sentyment.

Autor:  Sebastian_92 [ 25 lis 2014, 14:39 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

@DAKER można prosić jakiś adres komisu? :D

Autor:  Wilk 09 [ 25 lis 2014, 22:48 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Dzięki Kolego Daker za odpowiedz. Jednak miałem nosa że coś ciekawego upolujesz. Z tego co widzę to zadbana jest ta Scania i co ważne V8 czyli królowa :wink: . Jedno co mnie zaskoczyło to że szukałeś ciągnika 3 os (jak wcześniej pisałeś), ale jednak zdecydowałeś się na 2 oś :?: Życzę wielu bezawaryjnych kilometrów dla nowego nabytku 8) .

Autor:  Mihu [ 28 lis 2014, 9:15 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Powiem Ci, że masz jakieś wybitne szczęście do zakupu tych, leciwych już, aut. Z tego co piszesz, to każda, którą kupiłeś była w stanie technicznym określanym na Allegro jako "nic nie stuka, nic nie puka" - ja w swoją, sporo młodszą 114 po zakupie wsadziłem trochę kasy (pomimo tego, że na pierwszy rzut oka nie wyglądało, że bedzie to konieczne), a jeszcze nie tknąłem jej od stroony wizualnej...

Autor:  DAKER [ 07 gru 2014, 23:09 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Cytuj:
Scania pochodzi z łódzkiego Scantransu, w którym kiedyś pracował mój ojciec. Zwolnił się jak zaczęło się żle dziać w firmie. Scantrans to był dawny Wydział Transportu Łódzkich Zakładów Papierniczych. Zakłady przejął ostrołęcki Intercell z kapitałem szwedzkim. Scantrans za tych czasów był doinwestowany. Firma zaczęła od Starów i Jelczy,a pod koniec pracy ojca w firmie były same Volva i Scanie sprowadzone z Danii + chyba 3 EuroCargo. Po kilku latach całość przejęli Finowie (Stora Enzo). Storze własny transport był niepotrzebny i zaczęła obcinać nakłady na Scantrans. Tak zaczęła się agonia firmy. Wszystkie samochody były robione po kosztach, a jak wymagały większej naprawy to były odstawiane pod płot. Wkońcu zostały 3 czynne wozy i Scantrans przeszedł w stan upadłości. Samochody przez parę miesięcy stały na placu aż kupił je ten komis.

Super jest zobaczyć, że jeden z wozów, które pamiętam w czasie jego świetności, trafił do takiego pasjonata jak ty. Jestem pewny, że doprowadzisz go do właściwego stanu i jeszcze długo nie przejdzie na emeryturę. Mam nadzieje, że spotkam kiedyś ten sprzęt na trasie po twoich zabiegach.

W tym komisie nie widziałeś przypadkiem takiego jasno zielonego FH12 Glob XL ze srebrnymi paskami? Ciekaw jestem co z nim się stało, to był flagowy samochód swego czasu. Kilka razy byłem nim w trasie i mam do niego sentyment.
Siemka

Dzięki za wyjaśnienie historii tego scantransu :) Scania w moich rękach musi jeszcze długo popracować zanim wypracuję sobie emeryturę :) Jutro wsiadam w nią na tzw próbny tydzień :)
Co do Volv to stało tam napewno zielono czerwone całe w duńczyku i całe białe . Reszta wozów podobno już u arabów .
Cytuj:
@DAKER można prosić jakiś adres komisu? :D
Strony nie mogę znaleźć ale wpisz w allegro miejscowość trzeciewiec to może coś wyjdzie ,
Cytuj:
Dzięki Kolego Daker za odpowiedz. Jednak miałem nosa że coś ciekawego upolujesz. Z tego co widzę to zadbana jest ta Scania i co ważne V8 czyli królowa :wink: . Jedno co mnie zaskoczyło to że szukałeś ciągnika 3 os (jak wcześniej pisałeś), ale jednak zdecydowałeś się na 2 oś :?: Życzę wielu bezawaryjnych kilometrów dla nowego nabytku 8) .
:) Właśnie szukałem jakieś trzy ośki ale niestety nic sensownego nie mogłem namierzyć i wyszło jak wyszło że akurat tą sztukę wziąłem . Pozdro
Cytuj:
Powiem Ci, że masz jakieś wybitne szczęście do zakupu tych, leciwych już, aut. Z tego co piszesz, to każda, którą kupiłeś była w stanie technicznym określanym na Allegro jako "nic nie stuka, nic nie puka" - ja w swoją, sporo młodszą 114 po zakupie wsadziłem trochę kasy (pomimo tego, że na pierwszy rzut oka nie wyglądało, że bedzie to konieczne), a jeszcze nie tknąłem jej od stroony wizualnej...
Generalnie zawsze jak kupuję auta kieruję się tym żeby technicznie były ok a drugi plan gra u mnie wygląd auta bo z plastikami mogę się pobawić . W tym przypadku udało się znaleźć i od strony wizualnej i od strony technicznej . Co nie oznacza że nic nie trzeba było wymienić itp . i że złotówki w nią nie włożę i odrazu poleci w drogę ... Bo po prostu według mnie aut bezinwestycyjnych z tych roczników na allegro już nie ma ... W tej ze spraw technicznych wymagających naprawy była tylko pompka webasta i zawór hamulcowy ... czy to jakaś masakra to wątpie ...



A tutaj żeby nie było że się nic nie dzieję : :)

Obrazek

Zapewne zaraz dowiem się że zwieśniaczyłem kolejne auto ... :) mi się podoba i więcej lampek na przodzie już nie będzie :)

pozdro

Autor:  DzoDzo [ 08 gru 2014, 8:17 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Zapewne zaraz dowiem się że zwieśniaczyłem kolejne auto ... :) mi się podoba i więcej lampek na przodzie już nie będzie :)

pozdro[/quote]


Daker to mnie się dotyczy :) Ty mnie jednak znasz chłopaku:)

Autor:  DAKER [ 09 gru 2014, 12:07 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Siema

Tak więc Scania po pierwszej trasie się zesrała :P a dokładniej skrzynia ... Wina jest w tym tylko i wyłącznie moja , mianowicie wymieniałem jej zawór odpowiedzialny za blokadę przejścia z dolnej na górną jadąc z włączonym biegiem . Jak odkręciłem stary zawór , który był luźny bo jakaś łajza przekręciła już wcześniej gwinty okazało się że nowy już ledwo się trzymał ... Chciałem przegwintować od nowa z 6 na 8 i przykręcić go tak jak powinien być , jednak nie znalazłem gwintownika i stwierdziłem że zrobie to w przyszły weekend , bo skoro stary zawór ledwie się trzymał to i ten może ... i wytrzyma ten tydzień . Jednak nie wytrzymał ... wyrwało go z reztek gwintu i efekt był taki że jadąc na dolnej trójce włączyłem górną skrzynie na którą powinien przejść dopiero jak wysprzęgle , ona jednak stwierdziła że wrzuci górną skrzynię już bo po co czekać ... :P i wrzuciła . Był jeden wielki huk po którym została tylko dolna skrzynia . Tak więc pozostało mi wracać 30km/h przez jakieś 110km . Początkowo stwierdziłem że wymieniam skrzynię na używkę bo może to przedrożyć koszty naprawy tej , jednak dziś znalazłem szpeca polecanego przez trzech znajomych i w piątek odprowadzam mu v-ke na remont skrzyni .

Pozatym auto fajne , jak jeszcze normalnie jechało ... :)

pozdro

Pozatym

Autor:  wojtas92 [ 09 gru 2014, 12:24 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Hej Daker!
Scaniucha nabiera smaczku. W porównaniu do poprzednich Twoich sztuk, ta prezentuje klasę wyżej, fajnie ze smakiem dodane "gadżety". Więcej bym już nie modził z oświetleniem, dół w kolorze ekstra. Pozostaje życzyć bezawaryjnej eksploatacji ;)

Autor:  Tomaszek [ 09 gru 2014, 15:17 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Jakby nie było, Vka to poziom wyżej, ale lepiej by się tak prezentowała do tego cztery halogeny w atrapie dolnej takie jak w blendzie i nic więcej jej nie potrzeba. Teraz i tak lepiej wygląda od białej 4setki (ta mi wcale nie przypadła do gustu ;) )
Obrazek

Autor:  5eba [ 09 gru 2014, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Cytuj:
według mnie aut bezinwestycyjnych z tych roczników na allegro już nie ma ...
Są, ale kosztują, a u nas się kupuje co najtańsze i "coś z tego będzię" :)

Autor:  Maciek_Karsin [ 15 gru 2014, 23:21 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Mijał ja się dzisiaj z zielona Scanią, leciała tą wojewódzką z Bydgoszczy na Bożenkowo :wink:

Autor:  łukasz [ 22 gru 2014, 23:58 ]
Tytuł:  Re: Scania 124l topline + FH12 380 Globetrotter

Daker szkoda takiego startu nowego nabytku,ale jeszcze napewno ją ''dopieścisz'' i będzie długo służyła.A tak na marginesie:żeby było więcej takich szefów,którzy są w stanie zaakceptować większe spalanie dla tak pięknej melodii dla uszu... :mrgreen:

Strona 45 z 51 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/