Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 lut 2011, 15:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2010, 21:11
Posty: 171
GG: 0
Samochód: man

witam,przyczepa tandem "rohr"- 2 osie ,abs 98 rok -"- z opóźnieniem hamuje .co może być przyczynom ,gdzie ewentualnie szukać usterki lub jak ją wyeliminować . :?: :idea:


Post Wysłano: 13 lut 2011, 18:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 23:24
Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault

Nie mam doświadczenia z przyczepami ale myślę że to to samo co z naczepami. Sprawdź zawór tzw. europa to on steruje hamulcami tylnej osi i naczepy w twoim przypadku przyczepy. W tym roczniku nie ma pewnie EBS więc w tym zaworze nie będzie żadnej elektroniki. Możesz sprawdzić jeszcze zawór który znajduje się pod pedałem hamulca. Może któryś z nich się przycina.


Post Wysłano: 13 lut 2011, 20:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2010, 21:11
Posty: 171
GG: 0
Samochód: man

Cytuj:
Nie mam doświadczenia z przyczepami ale myślę że to to samo co z naczepami. Sprawdź zawór tzw. europa to on steruje hamulcami tylnej osi i naczepy w twoim przypadku przyczepy. W tym roczniku nie ma pewnie EBS więc w tym zaworze nie będzie żadnej elektroniki. Możesz sprawdzić jeszcze zawór który znajduje się pod pedałem hamulca. Może któryś z nich się przycina.
-przeczyściłem ten pierwszy co idą do niego węże powietrze (syf totalny) zobaczymy jutro co z tego będzie .-czy może kolega sprecyzować mniej więcej gdzie owy zawór europa się znajduje .,/? pozdro.


Post Wysłano: 13 lut 2011, 21:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5082
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
witam,przyczepa tandem "rohr"- 2 osie ,abs 98 rok -"- z opóźnieniem hamuje .co może być przyczynom ,gdzie ewentualnie szukać usterki lub jak ją wyeliminować . :?: :idea: