wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Następca FH już jest.
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=28623
Strona 1 z 37

Autor:  kubamich1 [ 13 gru 2010, 20:31 ]
Tytuł:  Następca FH już jest.

http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... 06326.html

http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... -on-t.html

Autor:  Adi17 [ 13 gru 2010, 20:37 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

Na razie niestety wiele nie widać, trzeba czekać. Ale strasznie jestem ciekawy co to będzie za wynalazek :)

Autor:  Mariuszz [ 13 gru 2010, 21:56 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

Oby to było nowe Volvo, bo ta blenda nad szybą coś dziwnie podobna do Magnumkowej.

Autor:  Scania Team [ 13 gru 2010, 22:20 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

Cytuj:
Oby to było nowe Volvo, bo ta blenda nad szybą coś dziwnie podobna do Magnumkowej.
Raczej Magnuma to nie jest bo tablice Szwedzkie i w ogóle widać że chinol... widać że szyba jest prosto postawiona, czyżby nowa konstrukcja kabiny?

Autor:  Scania Team [ 13 gru 2010, 22:25 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

http://trailer.se/news.php?id=6892

Autor:  Borek [ 13 gru 2010, 22:30 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

Na pierwszy rzut oka to mi zajechało Magnum na kilometr, ale po przyjrzeniu się to raczej jest to Volvo. Volvoski dolny grill z nowego modelu, wygląda globa a raczej okna reklamowego, łóżko z FH ze srebrną wstawką. To że na szwedzkich blachach to nic nie znaczy. W końcu Volvo Truck wykupiło Renault Trucks.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 13 gru 2010, 22:47 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

Czytamy uważnie 1 link
Cytuj:
It's no secrete either that the same cab structure will be used by Renault when it replaces the Magnum for Euro-6
:P

Autor:  Mariuszz [ 13 gru 2010, 23:20 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

W pierwszym linku to akurat wiele do czytania nie ma :roll: .
Cytuj:
It's no secrete either that the same cab structure will be used by Renault when it replaces the Magnum for Euro-6
No i ch***wo bo bryła Magnumki jest akuratnia i żadnych zmian jej nie potrzeba :(

Autor:  Scania Team [ 13 gru 2010, 23:24 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

No fakt kabina bardziej z Magnum...ale dół "śmierdzi" volvem

Autor:  Borek [ 13 gru 2010, 23:51 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

Zobaczymy jak to będzie wyglądało jak wejdzie na rynek. Obecnie to wygląda tak jakby to Renault przejęło Volvo a nie na odwrót. FL=Midlum, FH=Magnum...

Autor:  Anaheim [ 14 gru 2010, 8:26 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

Cytuj:
It's no secrete either that the same cab structure will be used by Renault when it replaces the Magnum for Euro-6
Cytuj:
No fakt kabina bardziej z Magnum...ale dół "śmierdzi" volvem
Co nie znaczy ze to jest Magnum, bo jest to Volvo tylko pisza ze struktura kabiny moze zostac uzyta do Magnum.

Autor:  Igor [ 14 gru 2010, 13:45 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

Heh, kolejny rok przyniesie wiele nowości (no chyba że Volvo będzie dłużej zwlekać z premierą).

W końcu w listopadzie 2011 roku Mercedes zaprezentuje nową ciężarówkę która zastąpi Actrosa i Axora.

Autor:  Levuss [ 14 gru 2010, 15:19 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

Dawno mnie na forum nie było a tu taka nowość :). Dla mnie jest to mieszaniec Magnum z FH. Dół Volvo góra Magnum. Widać grill auta i wygląda to jak pomieszanie szwedzko-francuskie. Sama siatka grilla bardziej przypomina Magnum. Lusterka też bardziej podchodzą pod Renate. Szczerze, wolę żeby to było nowe Magnum niż FH. Dla mnie nowe FH powinno zachować wygląd obecnego modelu z dwoma zmianami. Przednia szyba powinna mieć mniejsze nachylenie a sama kabina mogłaby pójść parę cm w górę. Dało by to wiele przestrzeni i wtedy kabina FH byłaby jedną z największych przy zachowaniu obecnej stylizacji bardzo zgrabnie by to wyglądało.

Autor:  arek17 [ 24 gru 2010, 16:32 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

ja myślę ze porostu volvo doszło do wniosku że kabiny magnumki są bardziej wygodne

Autor:  Undertaker [ 24 gru 2010, 23:08 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

To wciąż tylko testy jeszcze ostateczny wygląd może się zmienić.Jakby chcieli poprawić aerodynamikę to mogą wprowadzić jeszcze poprawki w wyglądzie zewnętrznym.

Autor:  Yari [ 30 gru 2010, 0:54 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

Ja wątpie, aby nowy model był bardziej "magnumkowy". Myślę, że Volvo aż w takim stopniu ne zmieni "imagu" swojej marki. Mogą być jakieś zapożyczenia od magnumki, ale to w niewielkim stopniu, przecież jeden koncern nie będzie puszczał dwóch podobnych do siebie modelli.

Zresztą, Volvo daje silniki i inne podzespoły do Renówek, ale i w Volvach typu fl, fe czyli na krótkie dystanse, są elementy w środku i (chyba) na zewnątrz RVI.
Cytuj:
Na pierwszy rzut oka to mi zajechało Magnum na kilometr, ale po przyjrzeniu się to raczej jest to Volvo. Volvoski dolny grill z nowego modelu, wygląda globa a raczej okna reklamowego, łóżko z FH ze srebrną wstawką. To że na szwedzkich blachach to nic nie znaczy. W końcu Volvo Truck wykupiło Renault Trucks.
Volvo nie przejęło RT. Tylko połączyli się oni w jeden koncern.

Autor:  krzychu195 [ 30 gru 2010, 14:07 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

Dokładniejsze dane wynikające z rejestracji
https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaP ... ordon.aspx

Autor:  Levuss [ 31 gru 2010, 12:58 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

Cytuj:
Dokładniejsze dane wynikające z rejestracji
https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaP ... ordon.aspx
Bardzo ciekawa stronka. Wynika z niej, że prezentowany pojazd ma silnik o kodzie BA i mocy 515kW co daje 690 koni.
Dane po przetłumaczeniu z googla translate:
Cytuj:
Identyfikacja pojazdu
Rejestracja: CKN085
Marka: 64R VOLVO
Kolor: Biały Typ pojazdu: LB
Fordonsår: 2011 Klasa Typ pojazdu:
Numer podwozia: YV2AP90D2BA699271
Numer identyfikacyjny:
Data zatwierdzenia:
Najnowsze regbevis UE Część 1: 13.10.2010
Najnowsze UE Część regbevis 2: 18.08.2010
Nazwa handlowa:
Informacje:

Właściciel / Użytkownicy
Nazwa: Volvo Truck Corporation
Adres: AVD 26 736, AB3N
Kod pocztowy: 405 08 Data zakupu: 18.08.2010
Miasto: Göteborg

Informacje ubezpieczeniowe
Ubezpieczenia: IF
Data Ubezpieczenia: 18.08.2010

Dane dotyczące pojazdu
Status pojazdu: w ruchu drogowym (13.10.2010)
Tymczasowa rejestracja: No Prywatny import: Brak
Liczba właścicieli: 1 dla ruchu handlowego: Brak
Pojazd przejechał:
Edytor Producent:
W ruchu po raz pierwszy w Szwecji: 13.10.2010
W ruchu po raz pierwszy za granicą:
Właściciele Bound zwolnienia: Tak
Właściciele kończy Bound zwolnienia: Brak

Informacje o Inspekcji
Ostatnio zatwierdzony kontroli:
Nakaz: Brak
Zakaz prowadzenia pojazdów: Brak
Stan licznika:

Informacje podatkowe
Pojazdy podlegające opodatkowaniu: Tak, zakazy użytkowania: Brak
Årsskatt, bezpłatny: 12 679
Zwrot na zamknięcie, SEK: 2147
podatek od pojazdów Charged, SEK: 0
Opłata pobierana, SEK: 0
Miesiąc płatności / s: październik, lutym, czerwcu
Minął podatku od pojazdów / opłaty, SEK: 0
Opłaty od użytkownika (Rs. / rok): 12 158
Road Records Opłata: SEK 65 będą wypłacane, gdy årsskatten. Pojazd ma wspólnego poboru opłaty zapis drogi płatne w huvuduppbördsmånaden.

Dane techniczne
Numer silnika:
Body: Truck (BA)
Karosserikod konkretnych celów:
Objętość wyrzutowa, cm3:
Skrzynia biegów: Automatyczna / DODATEK

Liczba pasażerów, max: 1
Liczba pasażerów siedzących, max: 2
Liczba opasane pasażerów, max: 1
Liczba pasażerów na wózkach inwalidzkich, max:
Liczba pasażerów stojących, max:
Ciężar podatkowy, kg: 26 000
Masa własna, kg: 12 400
Waga, kg: 32.000
Obniżenie masy całkowitej, kg:
Maksymalna masa przyczepy, kg:
Maksymalna masa przyczepy, kg, bez hamulca:
Holownicza dopuszczalnej masie całkowitej w B-power, kg:
Maksymalna masa całkowita, kg: 60.000
wagi Maksymalne obciążenie, kg: 19 600
Dopuszczalna masa ładunku, kg: 13 600
Połączenie: JUMPER
Zasięg działania, itp.:
Zasięg działania UE, itp.: 9780
Układ hamulcowy:
Skuteczne hamulce: Nie.
Długość skrzyni ładunkowych, itp.:
Zwis przedni, mm: 1360
Zwis tylny, itp.:
Wyposażenie:
Mosty napędowe z przodu:
Napęd tylnej osi: 2
Liczba kół: 10
Max rozstaw osi 1-2 mm: 4600
My rozstaw osi 1-2, mm: 4600
Max rozstaw osi 2-3 mm: 1370
My rozstaw osi 2-3 mm: 1370
Technicznie dopuszczalna masa na oś, kg: 9000
Technicznie dopuszczalna masa / grupę osi, kg: 23.000
Rozmiar opon oś 1: 385/65R22, 5
Rozmiar opon oś 2: 315/80R22, 5
Rozmiar opon osi 3: 315/80R22, 5


Pasmo, itp.:

Długość, mm: 10 050 Szerokość mm: 2550
Wysokość, mm:

Paliwa 1: DIESEL
Pojemność zbiornika paliwa, l: 505
Moc silnika, kW: 515,0
Power Standard: EC
Współczynnik absorpcji, M-1: 0,6100



Uwaga: 2008
czyżby namiastka nowej najmocniejszej ciężarówki?:
http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... ne-tr.html
piszą tam, że te 770ps jest w prawdzie atrapą, ale kto wie może to przyszłe najmocniejsze FH16?

Autor:  kubamich1 [ 03 sty 2011, 1:32 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

Norki coś tam piszą:

http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=9413

Autor:  użytkownik usunięty [ 03 sty 2011, 12:49 ]
Tytuł:  Re: Następca FH już jest.

Mi to jednak "śmierdzi" Volvem. Nad szybą, pomimo zamaskowania widać podświetlany glob. Układ świateł a'la Volvo - widać nawet fragment pozycyjnej z nowej wersji FH, lustra trochę pomieszanie TGX-a z M-B Actros MP3.
W środku górne łóżko, co prawda ciężko widoczne, ale wygląda jak w Volvie, nawet widać zamki zatrzasków pasów opuszczających łóżko.
Lustro czołowe typowo Volvoskie, umieszczone z boku, a nie jak w Magnumkach po środku.
Ramiona wycieraczek z Magnum, ale uważnie przyglądając się otwierane stopnie ułatwiające mycie szyby czołowej i wymiany piór wycieraczek są tak, jak w każdym Volvie.
Samo zawieszenie kabiny, a raczej przejście pomiędzy dolną częścią a kabiną wygląda jak w Chińczyku.
Ja jednak obstawiam na nową twarz Volvo.

Strona 1 z 37 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/