wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://www.wagaciezka.com/ |
|
[Man, Tga] edc 3778-10 http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=28604 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | RE-ANIMATOR [ 12 gru 2010, 10:34 ] |
Tytuł: | [Man, Tga] edc 3778-10 |
koledzy wyświetla mi się w manie ten błąd - strata ciśnienia na szynie,później strata warunków nacisku.> co jest przyczyną tego objawu.przy odpalaniu ciężko się zbiera na obroty.man tga 430. a w manie 480 trzeba długo kręcić rozrusznikiem żeby odpalił. proszę o pomoc |
Autor: | MAN [ 12 gru 2010, 11:08 ] |
Tytuł: | Re: man tga edc 3778-10 |
Cytuj: w manie 480 trzeba długo kręcic rozrusznikiem żeby odpalił
Też mam z tym problem ![]() W drugim mańku wyświetla co jakiś czas na chwilę podczas podjazdu pod górki edc 3778-10 i też nie wiem co z tym począć ![]() |
Autor: | svavec [ 12 gru 2010, 12:02 ] |
Tytuł: | Re: man tga edc 3778-10 |
Jak cisnienie paliwa jest ok ,nie ma wyciekow paliwa z przewodow , filtry wymienione i jak wyskakuje tylko ten blad to sprawa jest calkiem prosta do sprawdzenia . Czas..... zalezy od rodzaju silnika , auta i dostepu do szyny common rail.Przewaznie to 30 minut. Sciagamy przewod przelewowy z szyny common rail a dokladnie z zaworu bezpieczenstwa na szynie ,zaslepiamy ten przewod a zawor pozostawiamy otwarty .Odpalamy silnik i obserwujemy zawor .... nie moze wyplywac z niego paliwo ( kropla czy dwie sa dopuszczalne ) ,jak leci ciurkiem to jest uszkodzony . Jak jest wiecej bledow ,chodza parami np. 3779,3778 to nastepnym krokiem jest wymiana /podmiana zaworu M-prop na pompie wysokiego cisnienia.Jak nie mamy takowego ,a koszt jest spory ,to dla pewnosci mozemy pokusic sie o sprawdzenie przelewu z wtryskow do zbiornika. Odkrecamy przewod paliwowy z powrotu paliwa z wtryskow ,zaslepiamy miejsce z ktorego wykrecilismy przewod paliwowy ,a sam przelew do menzurki .Na wolnych obrotach cieplego silnika D20/D28 nie powinien przekroczyc 70 ml/min .Jak jest wiecej to znaczy ,ze ktorys z wtryskow "cieknie". Jak zlokalizowac uszkodzony wtrysk ..... odcinamy po kolei wtryski od paliwa ,wykrecamy z szyny odpowiedni przewod i nakrecamy zaslepke .Odplamy silnik i mierzymy przelew na minute ,i tak z kazdym po kolei . Tak sie zlozylo ,ze jestem swiezo po tej procedurze ![]() |
Autor: | bicker83 [ 12 gru 2010, 13:28 ] |
Tytuł: | Re: man tga edc 3778-10 |
Kolego nie napisałeś jeszcze jaki przebieg auta. jesli masz pow.600-700 tyś km to stawiam jednak na wtryski. U mnie pokazywały się dwa błędy 3778-10 i 3779-10 problem był własnie we wtryskiwaczach |
Autor: | svavec [ 12 gru 2010, 19:48 ] |
Tytuł: | Re: [Man, Tga] edc 3778-10 |
Jednaze jak ktos ma to diagnozowac pierwszy raz to nie polecam ,zajmie to sporo czasu i mozna cos pogmatwac .Pozatym prawidlowa diagnoza komputerem w serwisie moze zaoszczedzic sporo czasu . Podajac procedure diagnozy mysle ,ze nie dacie sie zwiesc nieuczciwym serwisom ,ktore moga naciagnac Was na spore koszty nie zwiazane z usterka ![]() |
Autor: | RE-ANIMATOR [ 12 gru 2010, 20:14 ] |
Tytuł: | Re: [Man, Tga] edc 3778-10 |
dzięki kolego. jutro będe praktykował |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |