Cytuj:
Po pierwsze: Jestes kierowca czy mechanikiem a moze elektykiem ?
Tak jak koledzy napisali to nie jest Star gdzie sie krecilo srubka na zaworze spustowym. Pokrecisz srubami to pozniej nikt juz do ładu z tym nie dojdzie.
Po drugie to sa HAMULCE obslugujace pojazd, ktory porusza sie po drogach publicznych i wazy troche wiecej niz Fiat 126p.
Jak spowodujesz jakis wypadek to jak sie bedziesz tlumaczyl ? Przeczytalem na forum i tak zrobilem ?
Jedz na serwis i nie to zrobia. Ktos wezmie za to odpowiedzialnosc.
Po trzecie: nie wiem czy slyszales o zaworach proporcjonalnych i sygnalach PWM ? Jak nie slyszales to sobie poszukaj i poczytaj zanim spalisz pol instalacji w samochodzie.
Kolego nie w jednym byłem serwisie i zazwyczaj kończy się palcem w nosie i ręką w dupie a za godziny się płaci !!! A awaria jak była tak jest a w kieszeni pusto a reklamacji nie ma bo zawsze to inna część padła nigdy źle zdiagnozowana przyczyna.
Jestem kierowcą ale lubię wiedzieć na jakiej zasadzie działa to na czym jadę a nie stać na drodze i blokować ruch.
Co do hamulców dziękuje za odpowiedzi naczepa z ABS robiła błąd i stąd ten twardy pedał błędu niema pedał OK. Gdyby nie forum nie wiedział bym o jakimś trybie awaryjnym .
Co do hamulca górskiego to czekam dalej na odpowiedź.
SKORO JESTEŚ MECHANIK TO DO D***Y BO SAM SIEDZISZ NA FORUM A NIE POTRAFISZ ZDIAGNOZOWAĆ PROBLEMU !!