Kolego 818 jest nie mozliwe ponieważ te modele to byly po malym lifcie od 2001r. Podaj moc silnika w KW masz napisane w dowodze z tylu i DMC, wtedy Ci wszystko powiem
Mam może lekko szalony pomysł - ale chcę zrobić małą lohrkę na 5 aut z 12 tonowego Atego. Czy ktoś widział może takie cudo?:) Jak rozumiem polecacie silniki 6 cylindrowe do takich zastosowań? W grę wchodzi też jakaś lekka przyczepa na kolejne 4 autka.
Czemu nie? Atego z kabiną sypialną. Moim zdaniem starczy tu motorek 230. 2 auta by poleciały na Atego a 3 na przyczepe. Nie wiem nie znam się juz na zabudowach do transportu aut ale Twój pomysł jest dobry.
No właśnie rzecz idzie o to, że 5 autek ma lecieć na samym mercedesie:) Oczywiście lekkich osobowych. Czy ktoś wie ile ważą same ramy z silnikiem? Kolejna kwestia - od którego roku występuje w ATEGO 12t DMC norma EURO 3?
Chodzi o to właśnie aby upchnąć 5 aut na 12t zestawie - chodzi o maut oraz promy. Nie wiem ile dokładnie waży Atego ale jeśli 4-4,5t (np tyle waży 12tonowe Iveco Eurocargo) do tego zabudowa (jakieś 2tony) to zostaje wystarczająco na 5 niedużych aut (w ostateczności się lekko przeładuje:). Ważna jest jeszcze wysokość kabiny (oraz oczywiście wysokość ramy od ziemi) - Iveco niestety odpada bo ma kabinę na 2,68m a to za wysoko. Z tego co widziałem Atego mają chyba kabiny na 2,5m?
Tzn może inaczej - chodzi o wysokość dachu kabiny od ziemi a nie wysokość samej kabiny (w Eurocargo jest 2,68 a to za dużo)... Kolejne pytanie - od którego rocznika występuje EURO 3 w Mercedesie Atego? No i czy ktoś może zna masę samej ramy do zabudowy Atego 1218 np?
Kolejne pytanie odniośnie tego samochodu. Mam okazję do nabycia takiego z normą EURO2 - jak wiadomo to jest niewystarczające. Sprzedawca jednak twierdzi, że można niby podnieść normę do EURO 3 wymieniając jakieś elementy układu wydechowego w MB w Niemczech? Czy ktoś o tym słyszał i zna może orientacyjne koszty?
Tak - widziałem te zabudowy ale to tylko na dwa autka. Jeśli już to jeszcze z podnoszoną klapą (najazdami) z tyłu na trzeci "w pół" wiszące autko. No a druga kwestia to te samochody rocznik 99 - staruszki:)
Upatrzyłem interesujące mnie ATEGO 815. Mam jednak dwa problemu - DMC ma 7490 (ja chcę 8600) - czy da radę to odkręcić? No i druga kwestia to niestety te auto ma resory. Czy da radę przełożyć np z jakiegoś anglika na części zawieszenie pneumatyczne do tego samochodu - czy np w przypadku pneumatycznego są zupełnie inne mosty, rama czy coś jeszcze?
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę