1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX). 2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy. 3. Opisujemy pojazd według wzoru: Marka: - Model: - Rok produkcji: - Przebieg: - Wyposażenie: - Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - Obsługiwane kierunki: - 4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe. 5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu. 6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
Rejestracja:07 sie 2005, 22:54 Posty: 706
Samochód: Stralis II 6x2
Lokalizacja: PSE
Całkiem fajny doczep. Mi się osobiście podobają takie rozwiązania techniczne dopasowujące pojazd do zadania.
Felunek od razu w kolorze dopasowanym do konia, niby nic a jak cieszy oko. Fajno się prezentuje ten tir.
_________________ Latam Iveco - i to całkiem daleko...
Btw to jest ten rodzaj doczepu co ma 3 opcje rozciągania (kolorami to było żółty, czerwony i zielony(?)) W zależności co się chciało położyć? Ten środkowy (Albo żółty) chyba był najbardziej uniwersalny jeżeli dobrze pamietam. Możesz podesłać foto panelu?
_________________ Jeździłem na swoim zanim to było modne Żyj tak żeby na starość powiedzieć: kuurła kiedyś to było
Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2652
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Taki cwaniaczek... Pierwsza kronka w której zderzak nie zardzewieje
Po wielu kolorowych wypożyczanych teraz to ładnie spasowało się, nie dość że siodlo regulowane +3 osie to jeszcze naczepa kombajn możliwości jak się teraz dasz złapać na przeladowana ośkę to już będzie przesada, jakies czynności serwisowe dodatkowo wymagane w takiej naczepie? Kalamitki? Wkładki jakies do ślizgów ramy? Domyślam się że wysuw na sucho ma być utrzymywany?
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7205
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Z punktów do smarowania przez kalamitki to dwa zamki od rozsuwu podwozia, cztery rolki z przodu podwozia i cztery rolki z tyłu podwozia.
Reszta to wkładki teflonowe.
Oczywiście że wszystkie wysuwy utrzymane bez smarowania.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7205
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Dokładnie jak to w manie jedne dzwi całe a drugie gniją standardowo
Tak ładunek miał szerokość 2,5 metra i nie mieścił się do kontenera z otwieranym dachem. Jest to element giętarki hydraulicznej
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] i 31 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę