wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2655
Strona 34 z 45

Autor:  Rossi [ 21 wrz 2014, 0:59 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Cytuj:
Bez certu (nie wiem jak teraz) po dwa pasy na rząd.
Jak położyłem na górę deski (trzy rzędy) i dałem pasy na obu końcach każdej to mi wyszło razem ich 6, zastrzeżeń nie mieli, każda paleta była w sumie czymś dociśnięta.

Autor:  Grzesiek_KBR [ 21 wrz 2014, 13:03 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Cytuj:
PS: Co do butelek....
http://i.imgur.com/dJrskB4.jpg
Dwie deski na tył, ale dusza na ramieniu i jazda jak z jajkiem...
To CC i tak była lepsza bo chociaż sznurkiem na wysokości drugiej warstwy od góry były skrzynki przewiązane.
Pisząc o butelkach miałem na myśli palety z nowymi produktami z hut (http://images.sklepy24.pl/64494944/1315 ... 23-szt.jpg), swoją drogą pełne skrzynki napojowe nie ofoliowane to nic ciekawego do wożenia, choć takowe spinałem przez łaty po zewnętrznej i się trzymały kupy.

Autor:  Kermiter [ 21 wrz 2014, 13:44 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

O prosze, butelki z tego tygodnia z niemiec do browaru w Belgii, ~20 ton na Code XL, z tylu 2 listwy albo palety i 2 pasy.Władki chyba tez to woża bo stał jeden pod browarem ...

Obrazek

Autor:  zzx [ 21 wrz 2014, 14:03 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

nie wiem czy coś takiego było ale wszystkim się przyda:
http://ec.europa.eu/transport/road_safe ... nes_pl.pdf

Autor:  dies_nefastus [ 21 wrz 2014, 14:56 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Cytuj:
O prosze, butelki z tego tygodnia z niemiec do browaru w Belgii, ~20 ton na Code XL, z tylu 2 listwy albo palety i 2 pasy.Władki chyba tez to woża bo stał jeden pod browarem ...
Jak z Obernkirchen to tak, regularnie D->B
Butelki nie stresują tak bardzo jak te skrzynki na paletach związane jakimś sznurkiem :)

Autor:  bibor80 [ 21 wrz 2014, 16:06 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Dlatego browara lepiej wozić w puszkach. Przynajmniej palety zafoliowane i spokojnie się jedzie.

Autor:  Rossi [ 21 wrz 2014, 16:21 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Cytuj:
Cytuj:
O prosze, butelki z tego tygodnia z niemiec do browaru w Belgii, ~20 ton na Code XL, z tylu 2 listwy albo palety i 2 pasy.Władki chyba tez to woża bo stał jeden pod browarem ...
Jak z Obernkirchen to tak, regularnie D->B
Butelki nie stresują tak bardzo jak te skrzynki na paletach związane jakimś sznurkiem :)
Z Obernkirchen i Nienburga, ogólnie bardzo stabilny ładunek.

Autor:  bibor80 [ 21 wrz 2014, 16:39 ]
Tytuł:  Re: Odp: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Cytuj:
nie wiem czy coś takiego było ale wszystkim się przyda:
http://ec.europa.eu/transport/road_safe ... nes_pl.pdf
Dzięki za link zzx. Napewno się przyda. Trzeba tylko w wolnej chwili poczytać, bo trochę tego jest.

Autor:  DRIVER1965 [ 29 wrz 2014, 11:52 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Nie wiem czy było,sposób mocowania ładunku na palecie.
http://www.pfuschambau.net/bild/ladungs ... l-anders-0

Autor:  KrychuTIR [ 29 wrz 2014, 14:55 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

No i to jest prawidłowy sposób mocowania, towar można użyć zgodnie z jego przeznaczeniem bez rozpinania pasów.

Autor:  speed291 [ 30 wrz 2014, 15:52 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Towar zabezpieczony metodą opasania więc powinien wytrzymać duże przeciążenia.

Od siebie dorzuciłbym jeszcze stopbare i można jechać :>

Autor:  Cyryl [ 03 paź 2014, 7:23 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Cytuj:
Nie wiem czy było,sposób mocowania ładunku na palecie.
http://www.pfuschambau.net/bild/ladungs ... l-anders-0
oprócz metody opasania w tym przypadku zastosowałbym jeszcze półpasiec i jakiś produkt z gumy.

Autor:  użytkownik usunięty [ 10 paź 2014, 9:38 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Cytuj:
oprócz metody opasania w tym przypadku zastosowałbym jeszcze półpasiec i jakiś produkt z gumy.
Do kompletu jeszcze włosienicę ;) jako system antypoślizgowy do pewniejszego uchwytu

Panowie, takie pytanie - ile łańcuchów do zabezpieczenia ładunku powinno być na wyposażeniu naczepy typu coil mulda?

Autor:  BartekSW [ 10 paź 2014, 10:14 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Cytuj:
Panowie, takie pytanie - ile łańcuchów do zabezpieczenia ładunku powinno być na wyposażeniu naczepy typu coil mulda?
Cztery sztuki są często wymagane w zleceniu z tego co pamiętam.
My tyle woziliśmy i wystarczało

Autor:  DamLen [ 10 paź 2014, 10:28 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Tak, u nas mają po cztery. Dwa długie i dwa krótkie.

Autor:  ski [ 11 paź 2014, 10:41 ]
Tytuł:  Re: Odp: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Obrazek

Tylko pasy wewnętrzne. Jak Wy byście to zabezpieczyli?

Autor:  fafciuk [ 11 paź 2014, 10:55 ]
Tytuł:  Re: Odp: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Tymi pasami na górnej szynie. :)

Autor:  Artiss [ 22 paź 2014, 23:39 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Ładowalem kiedys identyczny temat z Austrii do Besancon, zadnych pasow na zakladzie nie pozwolili przekladac.

Autor:  kenji [ 14 lis 2014, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

DLA TYCH, KTÓRZY UWAŻAJĄ ŻE ZABEZPIECZENIE ŁADUNKU TO BZDURA


Porażka tygodnia. a raczej całego 2tygodniowego wyjazdu. Załadowałem się dzisiaj spod Amsterdamu w stronę domu. Ładunek: płyta drewniana 4 paczki pionowo x 4 rzędy na środku, a na końcu podwójnie obok siebie 9 sztuk. Po 500m zobaczyłem, że tył naczepy mimo założenia tam 4 pasów lata jak oszalały. W sensie na każdym zakręcie raz w lewo, raz w prawo, widzę jak firana się wypycha. Kierowałem się na pierwszy możliwy parking i po drodze, na węźle przy prędkości ok. 40km/h coś piz** - cały przerażony patrzę w lusterka, czy już wszystko leży na asfalcie... ale nie! Za to auto dziwnie przechylone - opona! Też nie! Doczłapałem się na stację z pieszą prędkością, odsłaniam firanę - z tyłu luz, więc co jest qwa?! Odsłaniam dalej, patrzę na przód i nogi się ugięły. Trzask prask i ni stąd ni z owąd jebło z przodu. Całe szczęście żem pasów nie szczędził - stoję teraz na ringu Amsterdamu i czekam aż jutro przyjadą załadowcy i będziemy kminić co z tym fantem zrobić. Jak widać pękły te czarne metalowe zabezpieczenia trzymające dolne paczki przez co wszystko się rozjechało... mam tylko nadzieję. że moje pasy przez noc nie puszczą. A co by było jakbym założył jednego mniej...?

Przód:
https://www.dropbox.com/s/82oqokw83u0dj ... 8.jpg?dl=0

Paski które puściły:
https://www.dropbox.com/s/h9l9nrrtb34gx ... 1.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/dey5qykas04zl ... 2.jpg?dl=0

Efekt:
https://www.dropbox.com/s/xin56kf4w89we ... 5.jpg?dl=0

i tył - na załadunku nie byłem w stanie założyć desek, tak było napachane. Po 40km żółwiej jazdy prawa strona weszła bez problemu, na tej nie mogę nic zrobić...
https://www.dropbox.com/s/rbtv4wjm0dfll ... 2.jpg?dl=0


Najchętniej zrzuciłbym to w cholerę i tego nie zabierał już dalej. Będę chyba musiał zrezygnować z częsci paczek, bo ni cholery nie wiem jak to dalej zabezpieczyć.

Autor:  Grzesiek_KBR [ 14 lis 2014, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Dlaczego spiąłeś tylko przez opasanie?
Co do grzania tylnej szyby to doszedłem ładu z tymi prądami.

Strona 34 z 45 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/