Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 maja 2010, 15:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 kwie 2010, 8:22
Posty: 27
GG: 0
Samochód: FH 12

Witam. Koledzy wiem że używanie takich magnesów jest zakazane i karalne więc proszę nie pouczajcie mnie. Sprawa wygląda tak. Wsiadam w auto i jadę na zrzutkę. Przyjerzdżam na miejsce o godz 22. Na załadunek wołają o godz. 4 po czym mogę iść spać dalej do godz 8. I teraz od 22 do 4 nie ma 9 godzin pauzy. A czas podstawienia to dosłownie 5 min. I tak kombinuje co w tej sytuacji mogę zrobić żeby o 8 godz mógł już ruszyć na trasę.
Słyszałem coś o magnesach neodymowych, poczytałem troche fora i tu pada moje pytanie czy na tą opisaną sytuację opłaca się go stosować ? jeżeli tak to jaki magnes ( nie wiem czy to chodzi o wymiary czy jakąś moc a może kształt) i gdzie się go podczepia ?
Czy przy sytuacji opisanej przeze mnie może dojść do uszkodzenia auta, skrzyni lub tachografu? Jerzdże FH12 tacho zwykłe tarcze nie cyfrówka. Jeżeli da rade to proszę o pomoc. A może ktoś zna inne wyjście z takie sytuacji to chętnie posłucham :)


Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 4:22 przez regan, łącznie zmieniany 1 raz.
jeżdzę, przyjeżdzam


Post Wysłano: 12 maja 2010, 17:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2009, 17:10
Posty: 150
Lokalizacja: Biała Podlaska (LB)

Co do tego czy coś się popsuje nikt Ci nie da 100 % gwarancji na przykład u mojego kolegi ojca firmie ( prywatnej ) stosowali ów magnes w Scanii i padła skrzynia od tego . Po drugie i tak widać , jak jedziesz na magnesie ( pozostawia na tarczce packi , czy coś w ten deseń ) . Nie masz kogoś w firmie na kogo byś mógł jechać na rozładunek ? Potem swoja tarczka i lecisz . Pozdrawiam .

_________________
"Nie zazdrość nigdy synu mi,
Nie zazdrość tego chleba.
Nikt nie otworzy Tobie drzwi,
To nie są drzwi do nieba..."


Post Wysłano: 12 maja 2010, 17:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko

Jakim FH jeździsz? Chińczyk czy stary?

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 12 maja 2010, 18:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2006, 19:32
Posty: 201
GG: 3602137

Cytuj:
Po drugie i tak widać , jak jedziesz na magnesie ( pozostawia na tarczce packi , czy coś w ten deseń ) .
Ja tam gdzieś słyszałem,że jak magnes do tarczki na takie podjazdki to pauza na otwartym tachu i wtedy.

_________________
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty


Post Wysłano: 12 maja 2010, 18:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2009, 10:48
Posty: 158
Lokalizacja: KLI

o magnesach to już legendy tworzą..


Post Wysłano: 12 maja 2010, 19:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1275
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
Po drugie i tak widać , jak jedziesz na magnesie ( pozostawia na tarczce packi , czy coś w ten deseń )
Skoro magnes zatrzymuje pracę impulsatora to jak ma zostawiać ślad na tarczce?


Post Wysłano: 12 maja 2010, 19:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Wiecie może gdzie go przyczepić w którym miejscu ?

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 12 maja 2010, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2006, 19:32
Posty: 201
GG: 3602137

Cytuj:
Cytuj:
Po drugie i tak widać , jak jedziesz na magnesie ( pozostawia na tarczce packi , czy coś w ten deseń )
Skoro magnes zatrzymuje pracę impulsatora to jak ma zostawiać ślad na tarczce?
Domyslac się mozna,że jak będzie rysowało pauzę i nagle przerwiesz pracę impulsatora to może może to pozostawic ślad na tarczce.Są to tylko moje domysły.

_________________
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty


Post Wysłano: 13 maja 2010, 8:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 kwie 2010, 8:22
Posty: 27
GG: 0
Samochód: FH 12

Ja mam starszego FHcza nie chińczyka. To może ktoś podpowie jeżeli u niego to działa jakie magnes i gdzie ?


Post Wysłano: 13 maja 2010, 13:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Ja mam starszego FHcza nie chińczyka. To może ktoś podpowie jeżeli u niego to działa jakie magnes i gdzie ?

W starej krypie z analogowym tachem nie umiesz sobie "poradzić" bez magnesu? To już lepiej w ogóle nie kombinuj.


Post Wysłano: 13 maja 2010, 14:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2008, 12:53
Posty: 318
GG: 11187010
Samochód: BMW E36 M52b20
Lokalizacja: k. Łańcuta

Jak masz Starego FHcza z analogowym to daj sobie spokój z tym magnesem są o wiele lepsze sposoby i łatwiejsze.


Post Wysłano: 13 maja 2010, 15:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko

Tak jak napisał Pazdz, w starym FH można to zrobić bez żadnych przeróbek, bez żadnych magnesów. Jak to nie będę zdradzał, bo można spalić kasetę a to trochę kosztuje, a ja nie chcę później słuchać że powiedziałem a ktoś coś zniszczył w aucie.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 13 maja 2010, 16:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Igor, a wiesz może w którym miejscu na skrzyni przyczepić magnes w chińczyku?

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 13 maja 2010, 17:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Cytuj:
Igor, a wiesz może w którym miejscu na skrzyni przyczepić magnes w chińczyku?
Cytuj:
przerwiesz pracę impulsatora
Reszty sie domysl

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 13 maja 2010, 17:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Dzięki :D

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 13 maja 2010, 17:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 kwie 2010, 8:22
Posty: 27
GG: 0
Samochód: FH 12

No to jaki jest ten sposób , jak taki mądry jesteś to napisz. Jestem kierowcom od niedawna i nie wiem jak to sie robi. Jak coś to mi napisz wiadomość prywatną czy jak się to na tym forum nazywa. Czekam na odpowiedz. Pozdr


Post Wysłano: 13 maja 2010, 17:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2009, 10:48
Posty: 158
Lokalizacja: KLI

no to jak początkujący drajwer jesteś to może naucz się na legalu jeździć a później kombinować. Później chodzą tacy jak Ty po parkingach i chwalą się jacy to oni są za**ci bo magnes maja.


Post Wysłano: 13 maja 2010, 17:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 kwie 2010, 8:22
Posty: 27
GG: 0
Samochód: FH 12

Słuchaj nie znasz mnie to mi nie ubliżaj. To że jerzdże krótko nie znaczy że jerzdże źle mistrzuniu. Przestrzegam wszystkich zasad i wogóle ale mam taką sytuacje jak wyżej opisałem i szukm z niej jakiegoś wyjścia.
i nie chwale się przed nikim bo wiem czym to grozi. Pozdr


Post Wysłano: 13 maja 2010, 18:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Cytuj:
To że jerzdże krótko nie znaczy że jerzdże źle mistrzuniu.
Obyś nie jeździł tak jak piszesz

Cytuj:
Przyjerzdżam na miejsce o godz 22. Na załadunek wołają o godz. 4 po czym mogę iść spać dalej do godz 8. I teraz od 22 do 4 nie ma 9 godzin pauzy. A czas podstawienia to dosłownie 5 min. I tak kombinuje co w tej sytuacji mogę zrobić żeby o 8 godz mógł już ruszyć na trasę.


Piszesz ze masz analogowe tacho to naucz się takiej starodawnej sztuki kręcenia pauzy na otwartym tacho a nie będziesz musiał kombinować

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 14 maja 2010, 1:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Cytuj:
Piszesz ze masz analogowe tacho to naucz się takiej starodawnej sztuki kręcenia pauzy na otwartym tacho a nie będziesz musiał kombinować
Tylko że czasem na dokumencie załadunku jest godzina minuta i Sekunda...
jak cie złapią na drodze nawet jeśli "legalnie" robiłeś pauzę na otwartym
[co ja stosuje] ale np. jedziesz się załadować i potem masz kwit a rzekomo
robiłeś pauzę to co ?...
2 sprawa jest w tacho rysik od Kilometrów [przejechanych 1 górka to chyba 10km ] i jeśli podjeżdżasz 100-300 m. to ujdzie ale jak przejedziesz na otwartym 1-2 Km a czasem trzeba tyle przejechać to też jesteś w d. bo
w trakcie kontroli wyjdzie różnica miedzy 1 a 2 tarczką [zgubione kilometry]
w woli przypomnienia kara za wyłącznik czy też magnes ...10 000 zł +
sprawa sądowa ale tego nie jestem pewien. Ponadto częste stosowanie magnesu powoduje "namagnesowanie elementu"

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: