Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 mar 2010, 21:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Witam

Suma jaką chcę przeznaczyć na laptopa to 1500zł. Nie zawiele, no cóż. Co byście mi doradzili, na komputerach nie znam się jakoś super. Służyć ma do obsługi giełdy TRANS, Worda i takich badziewi, czyli super być nie musi. W grę wchodzi tylko nowy. Zależałoby mi na tym, żeby bateria była dość mocna oraz miał normalny cd rom a nie jakieś same tylko karty pamięci itp. Do tego potrzeba jakiś internet, taki co by w kabinie, na plaży , obojętnie gdzie działał. Ma ktoś może porównanie jak wygląda sprawa u różnych operatorów. Jaka jest faktyczna prędkość itp. Rozpoznanie mam tylko w iplusie. Znajomy ma 128 od dwóch lat a prawda jest taka, że nic na tym nie idzie robić, allegro otwiera się po 30-40 sekundach a zasięg ma bdb;/

Wiem, że to nie forum o komputerkach ale o LKW, ale dział offtopic, także nikt się chyba nie obrazi....

pozdrawiam.


Post Wysłano: 29 mar 2010, 8:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Mam iPlusa, używam w domu pod zwykłym prawie 10letnim komputerze i powiem, że jeśli dane są przesyłane za pomocą HSDPA 7,2Mb/s - nawet jeśli nie ma ani jednej kreski zasięgu działa znośnie, przy lepszym zasięgu (jedna kreska) chodzi bardzo dobrze. Po przekroczeniu limitu prędkość spada do najniższej, i wtedy po wpisaniu adresu strony chodzi baaaardzo wolno. Twój znajomy ma zapewne jakiś stary modem. Ja na prędkość nie narzekam.


Post Wysłano: 29 mar 2010, 11:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2008, 12:53
Posty: 318
GG: 11187010
Samochód: BMW E36 M52b20
Lokalizacja: k. Łańcuta