Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 maja 2010, 0:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2006, 19:08
Posty: 100
GG: 0
Samochód: Scania 124L 420
Lokalizacja: Gniezno

Witam!
Pytanie jest nastepujace: czy ktos potrafi podac w-sci rezystencji w jakich pracuje czujnik doladowania w scanii 4?

Dziekuje i pozdrawiam,
Niech moc bedzie z Wamiii:)))))


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Czujnik ten nie działa na zasadzie zmiany rezystancji , jest to przetwornik p/u czyli podaje napięcie zależne od wysokości ciśnienia .


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

I zwykle spelnia jeszcze druga funkcje tj mierzy temperature powietrza :wink:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2006, 19:08
Posty: 100
GG: 0
Samochód: Scania 124L 420
Lokalizacja: Gniezno

Cytuj:
Czujnik ten nie działa na zasadzie zmiany rezystancji , jest to przetwornik p/u czyli podaje napięcie zależne od wysokości ciśnienia .
Masz racje, zapedzilem sie...
Cytuj:
I zwykle spelnia jeszcze druga funkcje tj mierzy temperature powietrza :wink:
I z Toba musze sie zgodzic:)

Z tego co pamietam sa tam 4przewody: (moze komus sie to w przyszlosci przyda)
czerwony>>zasilenie(bodajze 5V)
czarny>>>>masa
zielony>>>>"prad powrotny"(informacja)
brazowy>>>rezystencja dla temperatury

No i wlasnie o ten zielony sie rozbija, jakie jest prawidlowe napiecie dla np 1bar doladowania?.
Dodam jeszcze ze powodem calego zamieszania sa oczywiscie przeboje z moca no i obstawiam juz na 99% ten czujnik.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

A co dymi na czarno, czy tez przy przyspieszaniu na poczatku jest dziura a pozniej nagle ciagnie ?
Probowales go reanimowac tzn popsikac jakims zmywaczem do srodka i przedmuchac powietrzem ?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2006, 19:08
Posty: 100
GG: 0
Samochód: Scania 124L 420
Lokalizacja: Gniezno

Dymu ani grama, ogolnie jest ospala i dosc slaba. W sumie juz zrobilem taka probe ze dalem jej sygnal chyba max cisnienia(w kazdym razie wiekszego niz faktycznie wychodzil z czujnika) i dostala mocy, juz na postoju szybciel sie wkrecala...O reanimacji juz tez myslalem, sprubuje i zobaczymy co bedzie 8)
Myslelem tez czy by niezostawic takiego falszywego sygnalu, ale norma pewnie niewyjdzie ciekawa a do tego zastanawiam sie jakby to wplynelo na zywotnosc turbo i ogolnie calej jednostki...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: