Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 05 lip 2006, 0:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 maja 2006, 1:15
Posty: 140

Cytuj:
No wszystkie premiumki mają jedną leżanke ale te nowe preminki z uśmiechętym ryjkiem mają dwie leżanki(tak mi tato mówił Smile )
Nie wszystkie stare (przed faceliftingiem) Premiumki mają jedną leżankę, kierowca Norberta którego wcześniej cytowałem ma 2 leżanki.
Drugą sprawą jest to iż firma Renault w większości swoich modeli (wyjątkiem jest np.: Magnum) standardowo swoje trucki wyosażała w jedną leżankę.

Co do Willego Betza to nie wszyscy kierowcy jezdżą w podwójnej obsadzie.
Podwójna obsada w tej firmie jest uciążliwa dla kierowców (pomijając czas pracy) przede wszystkim z tego powodu, iż firma zakupując Roburki kupuje wersje z nisko zawieszoną kabiną, która to z tego powodu ma potężna trumienkę między fotelami co zmniejsza przestrzeń w kabinie (sorki za małe OT)


Tytuł:
Post Wysłano: 30 lip 2006, 13:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Ładny ten Robur. Jeszcze tandem, to już w ogóle nieźle. Pewnie coś lekkiego wozi, bo solówka tylko 2-osiowa. :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 30 lip 2006, 14:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

No bardzo możliwe...Wole już te Roburki niż te starsze Premium-ki...

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 30 lip 2006, 17:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 maja 2006, 1:15
Posty: 140

Cytuj:
Ładny ten Robur. Jeszcze tandem, to już w ogóle nieźle. Pewnie coś lekkiego wozi, bo solówka tylko 2-osiowa
Norbert z tego co widziałem mało ma camionów 3 osiowych.
Za to przyczepy które ciągają mają po 3 osie.


Tytuł:
Post Wysłano: 31 lip 2006, 11:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2006, 13:24
Posty: 76
Lokalizacja: Wrocław

Mój tato również ma solówke 2-osiową :).Pazdz masz racje oni wożą lekkie ładunki.Max to 15 ton ale to tylko jak sie ładują w Polsce w Polar-ze.A tak to woża papier itp.No a napczepy są wszystkie 3-osiowe 8).


Tytuł:
Post Wysłano: 31 lip 2006, 13:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

A jak jest w ND.Oni też mają swoje pododdziały czy z jednego oddziału jezdzisz praktycznie wszędzie?Jakie głównie kierunki lata Twój tata Zelu?Jakieś normy są czy nie bardzo...?Ile jest teraz autek w polskim oddziale i jakie to głównie samochody?Dzieki za info... :)

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sie 2006, 18:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2006, 13:24
Posty: 76
Lokalizacja: Wrocław

Wiesz wszyscy sobie chwalą ND mój Ojciec również.Dużo by mówić jak jest :).Powiedz mi co cie najbardziej interesuje a postaram ci sie odp.na te pytanka!Mają swoje pododdziały i jest ich sporo.Wejdz na stronke ND tam masz dokładnie gdzie są.Lata poprostu wszędzie (Francja,Anglia,Włochy,Hiszpania,ostatnio nawet Belgia,Holandia itp :) ).Na to pytanie nie potrafie ci odp.ile jest w Polskim oddziale zestawów bo tego nie wie nawet szefostwo :D.Jak mi się uda za jakieś dwa tygodnie napisze ci w przybliżeniu ile posiadają Autek,bo jade po Ojca na baze to sie dopytam i przy okazji porobie kilka fotek :D:D.Są to głównie Renault Premium,Renault Magnum i Actrosy.Pozdo


Tytuł:
Post Wysłano: 02 sie 2006, 10:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

OKI,dzięki Zelu za odpowiedz...ND to podobna firma do HKP z tym,że w ND maja mniejsze podstawy-ale lepiej wyposażone i mocniejsze auta niż w HKP... :mrgreen: Jak bedziesz mógł to zrób jakieś fotki bazy i samochodów na niej będących... :D

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 02 sie 2006, 12:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Co do różnic, to HKP nie posiada własnycn naczep, ani innych zestawów tylko same ciągniki i zajmuje się jak oni to nazywają "trucking".

Co do ND, to mnie interesuje, czy wypłata jest na czas, bez opóźnień? Czy zjazd po 3, czy też 4 tygodniach pracy jest pewny, czy od firmy dostajemy wiadomości typu: "No jeszcze tylko pan pojedzie tu/tam i do domku..."???


Tytuł:
Post Wysłano: 02 sie 2006, 13:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

I jak możesz Zelu po podaj dokładne wysokości diet-gdzie więcej,gdzie mniej(no chyba,że to nie uległo zmianie...) i jesli mozesz to powiedz cos o pracy na silosach,bo słyszałem że tam sa trochę lepsze warunki pracy i płac niż na plandekach... :?:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 02 sie 2006, 18:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2006, 13:24
Posty: 76
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Co do różnic, to HKP nie posiada własnycn naczep, ani innych zestawów tylko same ciągniki i zajmuje się jak oni to nazywają "trucking".

Co do ND, to mnie interesuje, czy wypłata jest na czas, bez opóźnień? Czy zjazd po 3, czy też 4 tygodniach pracy jest pewny, czy od firmy dostajemy wiadomości typu: "No jeszcze tylko pan pojedzie tu/tam i do domku..."???

Można powiedzieć ze wypłata jest zawsze na czas,spóźnienia są do trzech dni max.I dzieje sie to tak dlatego ze jest bardzo dużo kierowców i nie nadążaja na czas wpłacać kase na konta!Minimum jeździsz 3 tygodnie.Ale wtedy zjeżdzasz do domu na góra 3 dni :/.Mój tato np.jeździ 5-7 tygodni i zjeżdza obowiązkowo na dwa tygodnie do domu!!To juz zależy jak kierowca chce.Tak dzwonią do ciebie i informuja cie gdzie i z czym jedziesz!Jeśli chcesz np.zjechać do domu to dzwonisz i ich informujesz a jeśli mają kurs dla ciebie to pytają czy nie pojechał byś.Naprawde kierowców traktują Super.

[ Dodano: Sro, 02.08.2006, 18:23 ]
Cytuj:
I jak możesz Zelu po podaj dokładne wysokości diet-gdzie więcej,gdzie mniej(no chyba,że to nie uległo zmianie...) i jesli mozesz to powiedz cos o pracy na silosach,bo słyszałem że tam sa trochę lepsze warunki pracy i płac niż na plandekach... :?:

Wiesz na temat silosów to mi nic nie wiadomo co do pracy i płac.Wiem tyle ze Anglicy i Francuzi narazie je mają.W polskiej bazie jeszcze ich nie ma.Jeśli będe coś wiedział napisze!


Tytuł:
Post Wysłano: 02 sie 2006, 20:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

To każdy ma swoje stałe auto,czy co każdy przyjazd jest zamiana?Jak ma Twój tata?Troche dolina z tym,że masz tylko 3 dni wolnego przy jezdzie na 3tygodnie... :(

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 03 sie 2006, 11:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2006, 13:24
Posty: 76
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
To każdy ma swoje stałe auto,czy co każdy przyjazd jest zamiana?Jak ma Twój tata?Troche dolina z tym,że masz tylko 3 dni wolnego przy jezdzie na 3tygodnie... :(

Dokładnie to nie wiem jak to jest,ale mój Tato ma swoje autko! Ale to jest tak ze jak zjeżdza do domu np.na 3 tygodnie to ktoś na nie wsiada na ten czas co zjechałeś do domu.Tylko to też zależy jeśli zostawia Renie we Francjii to nikt jej nie rusza,a jeżeli zjeźdza do Polski na baze to ktoś na nia wiada i tak jest na każdej cięzarówce.Wiesz nie zawsze jest 3 dni,czasami dłużej albo krócej :/.To zalezy czy jest dużo kursów! Bo 3 tygodnie to nie jest dużo.Za zwyczaj mobile jeżdzą po 5.,6 tygodni żeby jak najwięcej zarobić.A po tym 2 tygodnie w domku odpoczywa :).Pozdro


Tytuł:
Post Wysłano: 03 sie 2006, 12:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

E to jednak wolę HKP. o jak zjeżdżasz po 3, czy 4 tygodniach do domu, to 7-8 dni siedzisz w domu. Na zachodzie nie jesteś ani dnia dłużej niż się umawiałeś (czyli te 3 albo 4 tyg. - no chyba ze ktoś na własne życzenie chce dłużej). A jak jesteś w domu, to nikt nie dzwoni, ze trzeba do pracy przyjechać, bo to, bo tamto. Kończy się tydzień i po prostu się jedzie. Co do pracy do kończy się piątek/sobota i za tydzień na poniedziałek rano trzeba być.

Ale i tak nie jest źle, ważne ze pracodawaca stabilny, wypłata na czas i dobre warunki pracy. Acha, a powiedz jeszcze jak z tacho :?:


Tytuł:
Post Wysłano: 05 sie 2006, 10:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2006, 13:24
Posty: 76
Lokalizacja: Wrocław

Co do tacho to nie ma żadnych zastrzeżeń! Nikt cie nie pogania do przeginania czasu pracy :)

[ Dodano: Sob, 05.08.2006, 10:29 ]
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Żródło: http://www.lkw-infos.de

[ Dodano: Nie, 13.08.2006, 20:01 ]
Sorka jeśli nie na temat pisze! Ale co dla niektórych moze być ważne!! Teraz jeśli ktoś chce sie przyjąć do ND musi posiadać kartę Chip-owską.Czyli taką na której będą jeździć zamiast tachografie.


Tytuł:
Post Wysłano: 30 sie 2006, 16:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2005, 19:58
Posty: 48
Lokalizacja: Przystajń

Rozmawiał z kierowcą od nich. Był to pan w starszym wieku który odszedł z VOSU ładnie trakrujac ich epitetami w stylu: moloch, syf, kiła i mogiła. Norberta natomiast chwali. Jezdzi z beczką tylko po Uni 3 - 4 tygdnie tydzień w domu. Pracuje w polskim oddziale firmy w Jeleniej Górze. Złożył CV poszedł na egzamin i zdał wysłali go do francji. Tam kolejny egzamin tzn. beczka 24 tony i górki dał rade i pracuje (mówił ze niektórym klientom gasł wóz itd.) 1000 labo 1200zł podstawy nie pamietam dobrze i 40ojro za każdy dzień. Mówił przy tym, że przez pewien okres mieli 45 ojro ale jakiś karierowicz w polsce obniżył i wyleciał z pracy. W każdym bądź razie złego słowa nie słyszałem na ich temat.

_________________
Drogi one prowadzą Cię do domu? nie one są Twoim domem.........


Tytuł:
Post Wysłano: 15 wrz 2006, 20:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2006, 16:11
Posty: 713
GG: 41206084
Samochód: SCANIA R420
Lokalizacja: Augustów

Troszke odświeże temacik:

Mercedes-Benz Actros MP2

Obrazek

http://www.lkw-infos.net

_________________
scania R-serie "Stronger than ever"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
International Transport

Augustów najpiękniejsze miasto Polski


Tytuł:
Post Wysłano: 15 wrz 2006, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Szczerze mówiąc to nie widziałem jeszcze cysterny ADR z ND...Pierwszy raz widzę i powiem że dość efektownie wygląda... :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 15 wrz 2006, 20:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2006, 16:11
Posty: 713
GG: 41206084
Samochód: SCANIA R420
Lokalizacja: Augustów

Cytuj:
Szczerze mówiąc to nie widziałem jeszcze cysterny ADR z ND
Ja dosyć często widywałem cysterny ADR , ale najczęściej to były Premiumki takie jak te:


Obrazek

_________________
scania R-serie "Stronger than ever"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
International Transport

Augustów najpiękniejsze miasto Polski


Tytuł:
Post Wysłano: 16 wrz 2006, 12:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2006, 13:24
Posty: 76
Lokalizacja: Wrocław

Fajnie to wygląda :) .. No najczęsciej widać Premiumki bo mało co jest Actrosów na ADR-ach ponieważ wiekszość Actrosów jeśli na silosach !!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: