Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 paź 2009, 23:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2009, 22:45
Posty: 2
GG: 0

Witam szanownych forumowiczów.
Jestem niestety laikiem w kwestii wagi ciężkiej ( choć od zawsze podobają mi się ciężkie samochody a mój syn chce nawet mieć takowy) a zwracam się do znawców z nadzieją, że znajdziecie jakieś rozwiązanie:
Firma z którą współpracuję szuka sposobu na przewóz sypkich, szybkopsujących się towarów na dość duże odległości ( wliczając w to oczekiwanie na przejazd przez wschodnią naszą granicę). Chodzi konkretnie o "przerośnięty kompost" - ale to już inna branża i nie ma potrzeby tłumaczenia specyfiki produktu. Ważne jest, że taki towar jadąc ok 16 godzin w okresie letnim w niechłodzonym trailerze ulega po prostu biodegradacji i można go zazwyczaj "wyciepać" na pobocze. Materiał jest sypki więc do wyładunku najlepsza byłaby naczepa z ruchoma podłogą - tym bardziej, że nie żadko załadunek odbywa sie od góry. Problem stanowi temperatura,
I tu moje pytanie:
Czy słyszeliście może o naczepie typu chłodnia z ruchomą podłogą?
albo: Czy są na rynku naszym bądź zagranicznym firmy, które są w stanie zamontować walking floor do chłodni ?
albo - cokolwiek innego co umożliwi transport w stałej temperaturze ok 14 - 16 st C w ciągu 14 godzin?


Post Wysłano: 29 paź 2009, 7:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6305
Lokalizacja: Wrocław

łączenie rozsuwanego dachu z izotermą jest na prządku dziennym, bo często zwykłe firanki wyposaża się w agregaty do przewozu owoców.
kontenet bez dachu z ruchomą podłogą też ciągnąłem, więc wyposażenie tego w agregat nie jest zadaniem niemożliwym.
musisz się udać do jakiegoś przedstawicielstwa producenta naczep i tam pogadać z gościem od zabudów.

według mnie to wystarczy kontener z ruchomą podłogą i plandeką zakrywającą dach wyposażyć w agregat.

_________________