Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 cze 2009, 21:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

Witam!

W moim Mercedesie coś licho chodzi wspomaganie kierownicy :/

Zaobserwowałem, że kręcić w lewo jest lżej niż w w prawo, zrobiłem tak, podniosłem prawe koło (od kierowcy) na lewarze, odpalam merca kręcę w prawo no dużo lepiej kręcę w lewo, to co ujrzałem przeszło moje najśmielsze oczekiwania! Zakręciłem w lewo to koło się wyprostowało i skręciło do oporu w lewo samo! Pościłem kierownicę a ona się kręci (nie było tego przy kręceniu w prawo) gdy kierownica tak się skręcała szła takimi jak by skokami, już prawie się zatrzymała znów szybciej, i tak aż do końca. Podnoszę prawe koło (przy okazji widzę, że mam jeb***tę prawe łożysko zwrotnicy, tzn. nie wiem czy tak ono się nazywa, ale jest oś, i te łożysko jest w miejscu łączeniu osi i piasty) dobra prawe koło w powietrzu odpalam merca kręcę w prawo w lewo a tu nic, kręci się tak jak by koło było opuszczone tak ciężko :/

Jutro przypytam się ojca jak dokładnie nazywa się to łożysko, abyście widzieli o które chodzi, było wymieniane z lewej strony 2 tygodnie temu.

Pompa po regeneracji :/

Proszę o rady i z góry dzięki ;)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: