Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 kwie 2009, 20:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:52
Posty: 2
GG: 0
Samochód: Scania 124L

Witam wszystkich.
Na początek chciałem powiedzieć, że nie znam się na samochodach ciężarowych tylko chciałem pomóc tacie (ja lepiej posługuję się komputerem a on znacznie lepiej zna się na mechanice).
W aucie Scania 124L 420KM z Opticruise (prawdopodobnie 9 biegów) występują następujące problemy:
1. Sprzęgło bierze bardzo nisko - prośba o podpowiedź na temat sposobu oraz umiejscowienia regulacji sprzęgła bądź możliwych przyczyn takiego stanu.
2. Wyskakują biegi i są załączane ponownie (np. jak chcemy ruszyć z 4 biegu i ustawiamy go na skrzyni to na wyświetlaczu na zmianę pokazuje się 4 i N, 4, N itd.)
Dotyczy to wszystkich biegów, bo tak się dzieje również podczas jazdy np. z biegiem 9.
3. Czasami przestaje reagować pedał gazu. Czy jako elektronik mogę go w jakiś rozsądny sposób naprawić i co w takim elektronicznym pedale gazu mogło ulec uszkodzeniu? (pytam, ponieważ nie miałem jeszcze tego pedału w rękach).
Bardzo proszę forumowiczów o pomoc w poszczególnych sprawach.
Dziękuję za wyrozumiałość i podpowiedzi.
Pozdrawiam wszystkich
Mecenas.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2009, 16:52
Posty: 74
GG: 0