Jeśli chodzi o wymiary "skrzyń" to mogą być one rożne zależy co kto potrzebuje. Na allegro można spotkać nawet takie po 9m aczkolwiek tutaj także jest standaryzacja. Co za tym idzie są 3 typowe wymiary BDF`ów wszystkie całkiem ładnie opisane na stronie: http://www.wielton.com.pl/?pid=46&cid=1212&prid=1214
A jeśli mowa o mocowaniach to jakaś firma po za SOMMER miała coś takiego w swojej ofercie teraz dokładnie już nie pamiętam która. W każdym razie łap do mocowania było więcej niż normalnie a te które nie były potrzebne pozbawiane były śrub mocujących. Jak to się sprawdza w praktyce ciężko mi powiedzieć w teorii wygląda dość interesująco.
Rejestracja:01 maja 2007, 13:37 Posty: 21
Lokalizacja: Mosina k/Poznania
Witam.
Czy na kontener BDF założony na samochodzie można wjechać wózkiem widłowym? Czy ktoś się orientuje jaką kontener ma ładowność? W prospektach i na stronach internetowych producentów ani słowa na ten temat.
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5082
Samochód: orange i grafitowy
można wjeżdżać tylko jak jest na pojeździe nie zaleca sie jak stoi na nogach.
zabudowa waży pewnie około 2 ton więc ładowności będzie miała około 10-12 ton przy podwoziu 3 osiowym.
zestaw bdf 3 osie + przyczepa 2 osie ma około 22 ton ładowności nie więcej.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Rejestracja:01 maja 2007, 13:37 Posty: 21
Lokalizacja: Mosina k/Poznania
Cytuj:
można wjeżdżać tylko jak jest na pojeździe nie zaleca sie jak stoi na nogach.
zabudowa waży pewnie około 2 ton więc ładowności będzie miała około 10-12 ton przy podwoziu 3 osiowym.
zestaw bdf 3 osie + przyczepa 2 osie ma około 22 ton ładowności nie więcej.
Dzięki za informację.
Wjazd wózkiem wchodzi w grę tylko jak kontener będzie założony na samochodzie, a i ładowność to nie problem. Auto ma służyć do transportu na potrzeby własne w firmie także ok.
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5082
Samochód: orange i grafitowy
bardziej chodziło mi o to że jak stoi samo pudło to po prostu trzeba na nie wjeżdżać ostrożnie, a nie na wariata jak to robią magazynierzy gdy naczepa stoi pod rampą.
poza tym pod pojęciem wózek widłowy z reguły występuje pojazd 3-4 kołowy, a nie wózek unoszący który ma mniejszą masę własną .
jak byś dobrze pogrzebał u siebie to na pewno były przypadki złożenia bdf-a pod rampą.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Oczywiście że były, jak kierowca zapomniał rozłożyć 1 nogi albo założyć zabezpieczeń(zastrzałów).
Jeśli miałbym grzebać to nie u siebie, bo od ponad roku nie korzystamy w oddziale z podwozi.
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5082
Samochód: orange i grafitowy
dlatego jest "nie zaleca się ...."
zreszta naczepy bez ciągników też muszą mieć podpory z przodu - nie wiem czy u was sie to praktykuje ale w wielu firmach to obowiązek.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] i 0 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę