wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

[Renault, Manager G300] Słabe hamulce
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=19034
Strona 1 z 1

Autor:  marma [ 20 lut 2009, 19:37 ]
Tytuł:  [Renault, Manager G300] Słabe hamulce

Mam pytanie do użytkowników; co może być przyczyną słabych hamulców; dodam,że szczęki,bębny,samoregulatory są ok.Przy pustym autku hamulec jeszcze jest jako-taki do przyjęcia natomiast po załadunku to "katastrofa",co niektórzy twierdzą że to taki urok tych modeli ale nie chce mi się wierzyć.Jeśli ktoś miał podobne objawy a dał sobie z tym radę bardzo proszę o podpowiedż.Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie. :(

Autor:  Maderfaker [ 20 lut 2009, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Słabe hamulce Renault menager G 300

W samochodzie powinien byc zawor ktory reguluje cisnienie (co za tym idzie sile) w ukladzie hamulcowym w zaleznosci od ladunku. Byc moze on jest zepsuty.

Autor:  chodko [ 20 lut 2009, 21:15 ]
Tytuł:  Re: [Renault, Manager G300] Słabe hamulce

Zasadnicze pytanie czy tylne zawieszenie jest na poduszkach czy na resorach ? Jeśli na poduszkach to powinien być regulator siły hamowania ciśnieniowy najczęściej w jednej obudowie z zaworem przekaźnikowym , zmocowany na ramie nad mostem.Żeby go sprawdzić trzeba zmierzyć ciśnienie na siłowniki przy załadowanym powinno być przynajmniej 5-6 atm.Jeśli resory to zawór ma dźwignię połączoną z mostem , ciśnienie powinno rosnąć jak ją odłączysz i podniesiesz do góry.Ta opinia , że tak jest w tych samochodach to bzdura . W moim był zepsuty ten regulator ciśnieniowy i to było przyczyną .

Autor:  marma [ 20 lut 2009, 21:54 ]
Tytuł:  Re: [Renault, Manager G300] Słabe hamulce

Cytuj:
Zasadnicze pytanie czy tylne zawieszenie jest na poduszkach czy na resorach ? Jeśli na poduszkach to powinien być regulator siły hamowania ciśnieniowy najczęściej w jednej obudowie z zaworem przekaźnikowym , zmocowany na ramie nad mostem.Żeby go sprawdzić trzeba zmierzyć ciśnienie na siłowniki przy załadowanym powinno być przynajmniej 5-6 atm.Jeśli resory to zawór ma dźwignię połączoną z mostem , ciśnienie powinno rosnąć jak ją odłączysz i podniesiesz do góry.Ta opinia , że tak jest w tych samochodach to bzdura . W moim był zepsuty ten regulator ciśnieniowy i to było przyczyną .
Tak Kolego nie dodałem,że jest na poduszce i występuje tam wspomniany zawór z "iglicą",która się wysuwa lub chowa w zależności od ustawienia wysokości na poduszkach.Jeśli to ten zawór o którym wspominasz to proszę potwierdż.Wszystkim wielkie dzięki za rady i wskazówki.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/