Strona 70 z 77 [ Posty: 1522 ] Przejdź na stronę Poprzednia 168 69 70 71 7277 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 lip 2013, 21:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lut 2012, 23:59
Posty: 24
Samochód: 2xScania,Man
Lokalizacja: Supraśl

<WoJtAs> ta scania http://picturepush.com/public/13324047 to kiedys miała inny dźwig i wszystkie kłonice i wygladała tak :) Obrazek Obrazek

_________________
Man F2000 26-403 6x4 + Epsilon 24.95 L - 1998r. :D
Scania 164G V8 480 + Loglift 241 L - 2004r. :D
Man TGA 26.480 + EPSILON E250Z95 - 2005r. :D


Post Wysłano: 18 lip 2013, 22:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 mar 2012, 20:29
Posty: 161
GG: 13222659
Samochód: fiat punto ;-)
Lokalizacja: Drawno

Post Wysłano: 22 wrz 2013, 22:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 mar 2012, 15:52
Posty: 2
GG: 824740
Samochód: volvofm

Kilka fotek BRANIEWO :D
Obrazek ObrazekObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Post Wysłano: 17 paź 2013, 23:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lut 2012, 23:59
Posty: 24
Samochód: 2xScania,Man
Lokalizacja: Supraśl

Witam :)
Oto nowy nabytek w firme :
- Scania 164G V8 480 z 2004 roku , całość na resorze, półośka ,bębny ,napęd 6x4
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek

Aktualnie posiadamy : :D
- dwa Many 26-403
Obrazek Obrazek
-Scanie R420 oraz Scanie 164G v8 480
Obrazek Obrazek

_________________
Man F2000 26-403 6x4 + Epsilon 24.95 L - 1998r. :D
Scania 164G V8 480 + Loglift 241 L - 2004r. :D
Man TGA 26.480 + EPSILON E250Z95 - 2005r. :D


Post Wysłano: 21 paź 2013, 23:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

Post Wysłano: 18 lis 2013, 11:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 14:36
Posty: 50
GG: 12164851
Samochód: MAN; MERCEDES

Post Wysłano: 19 lis 2013, 20:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lis 2013, 20:25
Posty: 4

Witam. Z racji tego iż śledzę forum od dawien dawna i nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie to zadam je tu i teraz. Mianowicie czy jest sens w dzisiejszych czasach powozić z drewnem na swoim ? Wiem jak to działa kontrakt z tartakiem, swoje żelastwo itd. Czy w naszym kochanym kraju gdzie ceny paliwa są absurdalne co do zarobków, a panowie z ITD nie mają serca ma to sens ?

Pozdrawiam


Post Wysłano: 19 lis 2013, 21:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Co do inspektorów to akurat teraz nie jest aż tak źle, bo jeśli ładujesz według tabeli gęstości to Cię nie ważą. Dlatego nagle pojawiło się więcej przyczep od BDF-ów z kłonicami z cienkich profili metalowych :roll: Drewno zchodzi w bardzo szybkim tempie, dlatego w mojej okolicy w grudniu już wszystkie nadleśnictwa skończą pozyskanie i zapowiada się miesiąc dopieszczania aut :mrgreen: Według mnie najlepiej poszukać kilku małych firm handlujących np. opałem i wtedy może byś coś uskrobał, bo na większe firmy to bym nie liczył.


Post Wysłano: 20 lis 2013, 23:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lut 2012, 23:59
Posty: 24
Samochód: 2xScania,Man
Lokalizacja: Supraśl

Dokłanie, każdy odchudza skład teraz bo każde m3 sie liczy :)

Z pierwszego i drugiego dnia Scanii w lesie :D
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

_________________
Man F2000 26-403 6x4 + Epsilon 24.95 L - 1998r. :D
Scania 164G V8 480 + Loglift 241 L - 2004r. :D
Man TGA 26.480 + EPSILON E250Z95 - 2005r. :D


Post Wysłano: 12 gru 2013, 10:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 gru 2013, 10:33
Posty: 1

Firma Swedwood Poland, oddział w Stalowej Woli&IKEA Industry Stalowa Wola poszukuje doświadczone firmy transportu drewna z rejonu woj.Lubelskiego,Podkarpackiego,Świętokrzyskiego.
Poszukujemy przewoźnikow drewna kłodowanego i dłużycowego.
Zainteresowane firmy proszone są o kontakt:


Jakub RĄŻEWSKI
Kierownik Surowca Drzewnego
IKEA Industry Stalowa Wola / Division Solid Wood
IKEA Industry Poland
Mobile: +48 601615740
E-mail: jakub.razewski@swedwood.com


Post Wysłano: 17 gru 2013, 8:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

Man TGXdo drewna z HDS + kabina ,
Opinie czy warto brac HDS z kabiną , jak to ma sie do rzeczywistosci w lesie

http://home.mobile.de/AH-EHLBECK-SEEVETAL#des_187927107


Post Wysłano: 17 gru 2013, 23:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Wszystko zależy w jakim stanie jest kabina. Dobrze jak działają w niej wszystkie nawiewy bo gdy nie działają to szyby zaparują i będziesz musiał pracować przy otwartych drzwiach, więc po co taka kabina? Latem też nic przyjemnego. Ja jestem zwolennikiem dźwigów bez kabin ale to również zależy kto ile pracuje na nim. Na tym akurat nie wygląda źle więc może HDS jest coś wart.


Post Wysłano: 22 gru 2013, 21:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2008, 16:05
Posty: 4
GG: 0
Samochód: fh-16
Lokalizacja: Stary Sącz

Kabinka super sprawa , przede wszystkim nie pada Ci na głowę kolana suche i nie wieje , w razie ciężkich warunków pogodowych pracujesz spokojnie nie spieszysz się żeby jak najszybciej , dużo zdrowia zaoszczędzisz no i to ze windujesz się do góry, lepsza widoczność szczególnie przydaje się to przy wagonach , ale w nie ma w ogóle czego porównywać po prostu kabinka to jest inny standard roboty .


Post Wysłano: 23 gru 2013, 22:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Każdy ma swoje zdanie, ja tam nie mam kabiny i nie narzekam, wiadomo w deszczu szału nie ma, ale dobry kombinezon i te 20 minut da się usiedzieć :wink: No i jak już pisałem zależy w jakim stanie jest ta kabina bo u mnie w okolicy to nikt nie zrzuca drzewa w zamkniętej kabinie zawsze drzwi są otwarte ze względu na słabą widoczność :]


Post Wysłano: 23 gru 2013, 23:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2008, 16:05
Posty: 4
GG: 0
Samochód: fh-16
Lokalizacja: Stary Sącz

No wlasnie jak sie wozi dlużyce a Ty pewnie mowisz o dłuzycy i ladujesz samego siebie i odjazd to spoko ale jak masz do zaladunku jeszcze dwie naczepy do tego stosowym to z 20 minut robi sie 5 godzin krecenia sie , jak jeszcze trzeba wywozic na naczepy, takze wszystko zalezy od tego kto jaka ma robote ale kabinka napewno nie zaszkodzi :)


Post Wysłano: 24 gru 2013, 15:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Cytuj:
No wlasnie jak sie wozi dlużyce a Ty pewnie mowisz o dłuzycy i ladujesz samego siebie i odjazd to spoko ale jak masz do zaladunku jeszcze dwie naczepy do tego stosowym to z 20 minut robi sie 5 godzin krecenia sie , jak jeszcze trzeba wywozic na naczepy, takze wszystko zalezy od tego kto jaka ma robote ale kabinka napewno nie zaszkodzi :)

Nie wożę dłużycy tylko papierówkę i kłodę :wink: No tak jeśli mówimy o ładowaniu innych aut to tak, ale wiadomo kabina kabinie nierówna. Jak jest zadbana to oczywiście fajna sprawa, ale jeśli miałbym mieć kabinę przez którą nic nie widać to wolałbym trochę zmoknąć niż się męczyć nie wiadomo ile czasu :wink:


Post Wysłano: 24 gru 2013, 15:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2650
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Rozmawialem z kierowca w lubuskim który jechal typowym szwedzkim zestawem tj Scania 580 6x4 + 4 osiowa przyczepa i mial wlasnie kabine to byl zachwycony, pol godziny przed wjazdem do lasu odpala webasto w kabinie,zajezdza na zaladunek i siedzi w cieplym, radyjko gra i mowil ze przez to jest priorytetem do zaladunków naczep, wywózki z lasu itp czyli wiecej na zurawiu niz na drogach

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 24 gru 2013, 16:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Właśnie, typowy szwedzki zestaw, czyli wszystko założone i podłączone w serwisie :wink: Wtedy wszystko gra jak najbardziej. A kup auto od polskiego handlarza, który założy Ci dźwig na jakiekolwiek auto, to tylko kabina będzie jechała do góry, a ogrzewanie i reszta będzie sobie tylko dla picu :] może nie wszędzie, ale w większości :wink:


Post Wysłano: 25 gru 2013, 16:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 14:36
Posty: 50
GG: 12164851
Samochód: MAN; MERCEDES

Post Wysłano: 26 gru 2013, 12:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Właśnie odnośnie wózków, jak to w końcu będzie od nowego roku? Będzie można mieć bez dyszla czy nie?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 70 z 77 [ Posty: 1522 ] Przejdź na stronę Poprzednia 168 69 70 71 7277 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: