Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 gru 2008, 12:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Ekstremalne warunki otoczenia, największe problemy, najgorsze warunku pracy: Trakker daje gwarancję wszystkim, którzy mu zaufali. Rzeczywiście jest to pojazd najbardziej rozwinięty technologicznie spośród aktualnej oferty pojazdów przewidzianych do pracy na placach budowy i w kamieniołomach: łączy w sobie osiągi i wytrzymałość wraz z awangardowymi rozwiązaniami technologicznymi, bez rezygnacji z tradycyjnej niezawodności, która od zawsze cechuje pojazdy użytkowe Iveco.

Całkowicie odnowiona gama pojazdów jest dostępna w licznych konfiguracjach (4x2; 4x4; 6x4; 6x6; 8x4; 8x8) i wprowadza nowe rozwiązania pod względem układów zawieszenia i skrzyń biegów. Ponadto posiada całkowicie przebudowany układ elektryczny, w skład którego włączono system Multiplex. Lecz najważniejszą nowością związaną z komfortem pracy, jest kabina identyczna jak montowana w pojazdach Stralis AT/AD.

Trakker, napędzany silnikami z rodziny Cursor, to wysoko specjalizowany produkt dla wszelkich typów zastosowania: od przewozu materiałów w kamieniołomach po transport betonu, od zastosowań w postaci pługa śnieżnego po transporty o specjalistycznym charakterze.

Witam:) . Proszę użytkowników, którzy mięli okazje podróżować Iveciem serii budowlanej. Jak się spisuje.. proszę o Wasze opinie...Może macie jakieś zdjęcia,albo filmiki?.Pozdrawiam

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5cc ... dedcb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70a ... dd403.html

Dorzucam filmik:)
http://www.filmy-tvbrawo.pl/filmy-16-4- ... 20440.html

Piszcie cos!:)


Post Wysłano: 31 gru 2008, 4:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

Co ja Ci tu mogę napisać? Auto nie do zajechania. Wszędzie wjedzie i zewsząd wyjedzie.


Post Wysłano: 31 gru 2008, 15:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

A jak ze spalaniem wychodzi w tym ivecu(teren,asfalt)?

_________________
:]


Post Wysłano: 02 sty 2009, 13:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

Cytuj:
A jak ze spalaniem wychodzi w tym ivecu(teren,asfalt)?
Przy tego typu autach spalanie mierzy się tylko w jeden sposób: "ile wlejesz tyle spali". Tego się po prostu nie da określić ze względu na to, że takie auta pracują w bardzo zróżnicowanym terenie i z różnym obciążeniem.


Post Wysłano: 02 sty 2009, 14:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Dzięki kolego.Wiesz cos moze wiecej na temat trakkrów?

_________________
:]


Post Wysłano: 05 sty 2009, 1:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

Traker199 sprawdź PW.
Cytuj:
Kolego,ogolnie to wszystko:),ale najbardziej to o komforcie w kabinie,o radzeniu sobie w terenie,głośności silnika.Odpisz na moi temacie,z góry dzięki za odpowiedż,aa i miałeś może możliwość jechania tym autkiem?
Nie wiem o jakiego rodzaju komfort Ci chodzi bo przecież to jest auto w głównej mierze do jazdy w terenie, nie po trasie. Pewno miałeś na myśli ergonomię pracy. Jeżeli tak to powiem, że rozmieszczenie wszelkiego rodzaju przycisków, dzwigni, manetek jest bardzo dobrze przemyślane, wszystko jest w zasięgu ręki. Poza tym kolorowy wyświetlacz na desce rozdzielczej, który na pierwszy rzut oka może się wydawać bajerem, jest tak naprawdę bardzo dobrym centrum informacji i zarządzania parametrami pracy auta.

Jeżeli chodzi o głośność silnika to gdzieś czytałem, że jest dość cicho w kabinie w porównaniu do konkurentów, sam nie miałem okazji porównać. Jak znajdę linka to zapodam.

Jeżeli chodzi o jazdę w terenie to tak jak pisałem wcześniej wszędzie wjedzie i zewsząd wyjedzie. Plusem tego auta jest to, że w piastach kół napędzanych ma zwolnice czyli przekładnie planetarne, które zmniejszają obciążenie piast i dzięki nim można stosować dużo mniejsze mosty co zwiększa z kolei znacznie prześwit. Silniki mają bardzo duży moment obrotowy w szerokim zakresie obrotów, tak że mocy nigdy nie braknie.

Jeżeli jeszcze coś konkretnie chcesz wiedzieć to pisz.


Post Wysłano: 06 sty 2009, 16:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Dzięki kolego za odpowiedż :D .

_________________
:]


Post Wysłano: 18 mar 2010, 19:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 cze 2009, 0:08
Posty: 47
GG: 0

Wiecie może jak spisują się skrzynie półautomatyczne? awaryjne są?
http://i.ebayimg.com/23/!!rs,UTw!20~$%2 ... Q~~_27.JPG


Post Wysłano: 18 mar 2010, 20:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

Cytuj:
Wiecie może jak spisują się skrzynie półautomatyczne? awaryjne są?
http://i.ebayimg.com/23/!!rs,UTw!20~$%2 ... Q~~_27.JPG
W Trakkerach montują półautomatyczne skrzynie EuroTronic z elektropneumatyczną zmianą biegów. Istnieje mozliwość zmiany biegów wtrybie automatycznym lub ręcznym sekwencyjnie. Nie jeździ tego zbyt wiele w Polsce. Bardziej popularne w Skandynawii i w zachodniej Europie. Ciężko określić jak zachowują się w Trakkerach bo jest ich po prostu mało, musiałby się wypowiedzieć ktoś kto takim jeździ. Na pewno zadowoleni są ci, którzy mają te skrzynie w Stralisach. Praktycznie bezawaryjne.


Post Wysłano: 19 mar 2010, 12:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 cze 2009, 0:08
Posty: 47
GG: 0

To są skrzynie biegów bez sprzęgła?
do czego służą 2 przyciski (po jednej i drugiej stronie) dźwigni zmiany biegów?


Post Wysłano: 19 mar 2010, 19:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

Cytuj:
To są skrzynie biegów bez sprzęgła?
do czego służą 2 przyciski (po jednej i drugiej stronie) dźwigni zmiany biegów?
Skrzynia jest oczywiście ze sprzęgłem ale bez pedału sprzęgła :D
Biały przycisk po lewej stronie do włączania trybu automatycznego, niebieski po prawej stronie do włączenia biegu jałowego.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: