Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 lis 2008, 20:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2007, 15:41
Posty: 12

witam, jakis czas temu kupilismy magnumke-tylko z silnikiem jest cos nie tak chyba.papiery i kabina 2002r 440km a na kompie pokazalo silnik renault 2000-potem nie chcialo sie cos laczyc...i nie wiem czy to mack czey renault i czy rzeczywiscie 440km.czy jest mozliwosc jakos sprawdzic jaki to silnik -a i obroty na zegarze sa na 0 na wolnych obr. a powinno byc na ok6-nie wiem czy silnik moze byc wiekszy niz 440km czy mniejszy.. :? :?:


Post Wysłano: 24 lis 2008, 22:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2008, 22:31
Posty: 18
GG: 0
Samochód: scania

kolego a masz ksiązke servce ja mam magnumkę ale z silnikiem 390km macka.a w książce powinno pisać


Post Wysłano: 24 lis 2008, 22:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Kolego jak masz pompe wtrsykowa to silnik MACK :) a jak nie ma tylko pompowtryski to masz ETECHA :) najlepiej podpiasc sie na kompie na serwisie i bedzie wszytko wiadomo :)
pozdrawiam


Post Wysłano: 25 lis 2008, 19:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2007, 15:41
Posty: 12

podlanczalismy ja do kompa i pokazalo za to silnik renault z 2000r ale nie wiem ile koni ani nic bo za moment komp w reni cos sie nie chcial polaczyc z kompem i cos przerywalo :evil: czy jest mozliwe ze samochod z 2002r a silnik z 2000r czy raczej jest podmieniony?no i te obroty na zegarze-silnik chodzi tak nam sie wydaje elegancko,nie dymi i ladnie pali-ale to o niczym nie swiadczy,przyjechalismy nim z uk i ok,komp pokazal 20l/100km-na tempomacie caly czas to duzo czy norma??no ksiazki wlasnie nie mieli i dlatego tez nic nie wiem :/


Post Wysłano: 25 lis 2008, 20:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Norma okej moim zdaniem to bedzie E-TECH napewno kolego moze silnik ktos wymienił bo stary padł poprostu :) zalecam jechac na inny serwis i wszytko bedzie jasne podpiecie 250 zł


Post Wysłano: 25 lis 2008, 20:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2007, 15:41
Posty: 12

na razie jestem za granica a autko stoi w kraju i rdzewieje :/ ale planuje wrocic na wiosne i sie zabrac do roboty a w miedzy czasie zbieram wszelkie info co mi do glowy przyjdzie-duzo jeszcze zalatwien i troche gmyrania przy reni bede mial jak wroce..a ten silnik nie daje mi spokoju :/ pozdro


Post Wysłano: 29 sty 2009, 21:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2009, 21:56
Posty: 10
GG: 1312948
Lokalizacja: Ornontowice

silnik macka(e-tech) ma po prawej stronie samochodu pompy jednostkowe takie kostki z każdej wychodzi 1 przewód na 1 cylinder i podpięcie przynajmniej u nas w serwisie kosztuje 150 zł. Aha i w macu pokrywa zaworów jest 2 częściowa:)

_________________
Mechanik w Renault Tandem Truck's Mikołów:)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: