Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 paź 2008, 20:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 paź 2008, 21:18
Posty: 3
GG: 13701522
Samochód: scania

witam chcialbym sie dowiedziec jka sprawdzic ten czujnik


Post Wysłano: 03 paź 2008, 22:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Najlepiej odwiedz serwis i pod kompa sie wepna i bedziesz wiedział wszystko .
pozdrawiam


Post Wysłano: 05 paź 2008, 7:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2008, 10:40
Posty: 40
GG: 0
Lokalizacja: białystok

nigdy nie sprawdzałem jak tylko w układzie za pomocą jaltesta i ciśnienie powinno byc ok 1 bar na wolnych obrotach,padnięte wskazywały ok 0,6 bara po wymianie na nowy auto odzyskiwało moc i zmniejszało zużycie paliwa


Post Wysłano: 05 paź 2008, 19:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

zwykle te czujniki padaja zawyzajac doladowanie. Wtedy samochod zaczyna wiecej palic i kopcic. Przy bardzo duzym przeklamaniu zapala sie edc.
Druga rzecza jaka trzeba sprawdzic w tym czujniku to temp pow. doladowania bo bywa ze i od tej strony pada.


Post Wysłano: 24 lis 2008, 18:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lis 2008, 20:52
Posty: 3
GG: 0
Samochód: Man 27.342

jesli nie masz kompa to spróbuj zmierzyć ten czujnik omomierzem lub amperomierzem, to Ci da informacje czy wogole działa ten czujnik...niestety nie wiem jakie powinny byc prawidłowe wartości (ale te możnaby zmierzyć w prawidłowo działającym silniku). Jeśli prąd nie będzie wogóle przepływał przez czujnik a napięcie na przewodzie do czujnika będzie to raczej czujnik do wymiany.


Post Wysłano: 25 lis 2008, 8:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Cytuj:
jesli nie masz kompa to spróbuj zmierzyć ten czujnik omomierzem lub amperomierzem, to Ci da informacje czy wogole działa ten czujnik...niestety nie wiem jakie powinny byc prawidłowe wartości (ale te możnaby zmierzyć w prawidłowo działającym silniku). Jeśli prąd nie będzie wogóle przepływał przez czujnik a napięcie na przewodzie do czujnika będzie to raczej czujnik do wymiany.
chyba nie bardzo wiesz jak ten czujnik działa


Post Wysłano: 26 lis 2008, 21:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lis 2008, 20:52
Posty: 3
GG: 0
Samochód: Man 27.342

Cytuj:
chyba nie bardzo wiesz jak ten czujnik działa
Tak, nie miałem do czynienia z takimi czujnikami i nie wiem(jeszcze) jak to działa.

Hm...skoro źle napisałem to zapewne ten czujnik nie jest konwerterem ciśnienie/opór, w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd.

Więc co robi ten czujnik? Nie ma wyjść na kable elektryczne? Na pewno nie da rady sprawdzić go multimetrem?


Post Wysłano: 03 gru 2008, 23:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 lis 2008, 1:44
Posty: 57
GG: 7640146
Samochód: SCANIA 164C 480V8@580;-), VOLVO FL6

moze ktos sie orientuje jak zamontowac dodatkowy wskaznik cisnienia doladowania w scani 164

_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=ip9xMdCPQj4
http://www.transportdrewna.fora.pl/


Post Wysłano: 15 gru 2008, 22:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 cze 2008, 11:57
Posty: 15
GG: 0

Cytuj:
moze ktos sie orientuje jak zamontowac dodatkowy wskaznik cisnienia doladowania w scani 164
ja zamontowałem i sprawdzałem z pomiarami na serwisie Scania. 100% zgodności. Nie będę pisał. ZADZWOŃ 609 324 755


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: