Znam ich silniki z Alfy Romeo- te na brytyjskiej licencji- póki miały one mechaniczne regulacje luzów zaworowych to było w porządku, jak zaczeli się bawić w samoregulację to już było niefajnie, zdarzało się, że laska popychacza spadała z głowicy. Myślałem, że będą mieli w tym Gazie silniki Forda, jak stare LDV.
Po pierwsze MAXUS to nie pojazd rosyjski tylko fabryka byłego LDV w wielkiej Brytanii a wcześniej jeszcze DAF. Po 2 ze jeden importer sprowadza gazelle i maxusy to nie jest ten sam producent.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę