Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 cze 2008, 18:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2008, 17:37
Posty: 6
GG: 0

Witam.
Temat ten byl poruszany juz wczesniej, ale potrzebuje dokladniejszego wytlumaczenia, bo jestem zielony w tej sprawie.
A wiec jak najlepiej podlaczyc laptopa do pradu w samochodzie? do zapalniczki czy przez przetwornice? tak zeby mi przez weekend akumulatory nie siadly.
Druga sprawa - dopiero co sie wybieram za granice i zastanawiam sie czy jest czas korzystac z laptopa w tygodniu, podczas normalnego cylku 9 h/11 h? Bo w polsce to ja nie mialem czasu nawet sie wyspac a co dopiero cokolwiek robic.
I trzecia - jak wyglada sprawa z internetem za granica? Tylko na firmach mozna cos zlapac czy na parkingach tez?
smigac bede: polska / hiszpania / holandia itp - ogolnie tylko zachod.

Pozdrawiam i szerokosci.


Post Wysłano: 05 cze 2008, 18:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Moim zdaniem lepiej przez przetwornice a najlepiej jak byś sie zaopatrzył w dodatkowe akumulatory które podczas jazdy byś ładował a na postoju one by służyły do zasilania laptopa. W taki sposób odpada problem z tym ze ciągnik nie odpali. Takie coś ma zrobione Hiob w swoim ciągniku wiec możesz z nim pogadać jak to wykonać.

Co do użytkowania w tygodniu wszystko zależy od ciebie ile chcesz spać przeważnie jak sie stanie to spać sie nie chce a to sie gazetę poczyta lub przejdzie gdzieś.

Internet za granica jest również na parkingach ale często trzeba za dostęp o niego płacić jeśli chcesz wiedzieć gdzie jest darmowy to popytaj innych bo ja niestety nie wiem ktoś kiedyś miał do sprzedania adresy darmowych w EU

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 05 cze 2008, 18:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2008, 17:37