wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Iveco Daily 4x4
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=14573
Strona 1 z 1

Autor:  krzysztof.moczulski [ 23 kwie 2008, 16:40 ]
Tytuł:  Iveco Daily 4x4

Myślę że bardziej jako ciekawostka, ale samochód jest naprawdę bardzo interesujący.

Komfort na każdej drodze
Daily 4x4 oferuje poziom komfortu absolutnie wyjątkowy w tej kategorii pojazdów – typowy raczej dla najnowszych samochodów szosowych.
Wnętrze, pod względem komfortu i wykończenia, ma taki sam standard jak w Daily 4x2. Nowe Daily 4x4 posiada jednak wszystkie elementy wyposażenia samochodu terenowego.
Przełączniki blokady mechanizmów różnicowych i sterowania skrzynią rozdzielczą umieszczone zostały w bezpośrednim zasięgu kierowcy, podobnie jak schowki na dokumenty i inne przedmioty. Kieszenie typu DIN pozwalają na montaż radioodtwarzacza i tachografu (dodatkowa 3 kieszeń znajduje się w bloku półek nad krawędzią szyby przedniej).
Standardowa konfiguracja zapewnia w pełni regulowany pojedynczy fotel kierowcy oraz podwójne siedzenie dla pasażerów. Ogrzewanie siedzeń i/lub zawieszenie foteli przewidziane są opcjonalnie dla samochodów użytkowanych w najtrudniejszych warunkach.

Rozwiązania na każde zadanie
Zaprojektowane, aby spełniać wymagania każdej misji w terenie, Daily 4x4 to najbardziej zróżnicowana gama pojazdów w swojej kategorii:

- DMC 3,5 tony (maksymalna nośność osi przedniej 2250 kg oraz 2800 kg osi tylnej) oraz 5,5 tony (maks. nośnośc osi przedniej 2450 kg oraz 3700 kg osi tylnej);
- krótki rozstaw osi (3050 mm) lub długi rozstaw osi (3400 mm) dostępne w obu wariantach;
- podwozie z kabina przeznaczone do zabudowy oraz wersja z kabiną załogową (tylko przy długim rozstawie osi);
- 4-cylindrowy silnik wysokoprężny HPT Euro 4 o pojemności skokowej 3,0 l z układem wtryskowym common rail, głowicą 16-zaworową, turbosprężarką o zmiennej geometrii i standardowo filtrem cząstek stałych DPF;
- stały napęd na 4 koła z blokadą trzeciego mechanizmu różnicowego w skrzyni rozdzielczej (standard);
- rozkład momentu obrotowego: 32% na oś przednią oraz 68% na tylną;
- 24 biegi do jazdy do przodu oraz 4 biegi wsteczne;
- ABS w standardzie w samochodach o DMC 5.5 t.

Transport użytkowy nawet po bezdrożach
Nowe Daily 4x4 zapewnia imponujące możliwości przewozowe na bezdrożach przy osiągach prawdziwego samochodu terenowego, jednej z lepszych charakterystyk mocy i momentu obrotowego w tej kategorii (176 KM oraz 400 Nm dostępne od 1250 obr/min) oraz przy stałym napędzie 4x4 do pokonywania ekstremalnych sytuacji w terenie:

- maksymalny kąt wzniesienia do 45°, przy kącie natarcia 51°;
- kąt rampowy 35% przy krótkim rozstawie osi oraz 31% przy długim;
- kąt zejścia 32% przy krótkim rozstawie osi oraz 30% przy długim rozstawie osi z możliwością powiększenia ich o 11° poprzez uniesienie tylnej belki przeciwwjazdowej do jazdy terenowej;
- głębokość brodzenia do 700 mm;
- obręcze stalowe z kołami 9,5 R17.5 dla zastosowań mieszanych lub opony 255/100 R16 dla zastosowań typowo terenowych.

Obrazek

Autor:  Cichanos [ 03 maja 2008, 19:29 ]
Tytuł:  Re: Iveco Daily 4x4

Czytałem że Iveco na Polski rynek wprowadza również typową terenówkęw postaci Iveco Masif z silnikami 3.0 HPI i HPT. Czy to prawda ?

Autor:  Agnieszka [ 25 maja 2008, 17:01 ]
Tytuł:  Re: Iveco Daily 4x4

Witam :lol: proszę mała prezentacja modeli Iveco :D jak dla mnie ciekawa stronka :wink:

http://www.daily4x4.iveco.com/

Autor:  Pawel Byd [ 25 maja 2008, 22:19 ]
Tytuł:  Re: Iveco Daily 4x4

Cytuj:
Czytałem że Iveco na Polski rynek wprowadza również typową terenówkęw postaci Iveco Masif z silnikami 3.0 HPI i HPT. Czy to prawda ?
jednym slowem " tak " :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/