Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 lip 2009, 17:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2008, 21:59
Posty: 14
GG: 0

Jak wyregulować luz w Scani 124 420 jezeli nie ma siodło śruby regulacyjnej z boku siodła W slepie z częściami powiedział sprzedawca ze jest jakaś śruba od spodu jednak ja nie mogę znaleźć Proszę o pomoc spotkałem się pierwszy raz z takim siodłem czy zostaje tylko wymiana


Tytuł: Re: Siodło
Post Wysłano: 08 lip 2009, 19:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
Posty: 353
GG: 3745303
Samochód: VOLVO FH12, 420.

Podaj marke siodla. Np Jost, GF.


Post Wysłano: 09 lip 2009, 0:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Możliwe że masz siodło z samo regulatorem i dlatego nie ma śruby do regulacji. :wink:


Post Wysłano: 09 lip 2009, 18:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2008, 21:59
Posty: 14
GG: 0

Sprawdziłem i mam markę siodła GF.


Post Wysłano: 09 lip 2009, 20:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2008, 21:59
Posty: 14
GG: 0

Kod:
Możliwe że masz siodło z samo regulatorem i dlatego nie ma śruby do regulacji. :wink:
To znaczy że jeżeli posiada samo regulację to już trzeba coś wymienić żeby skasować luzy?


Post Wysłano: 09 lip 2009, 23:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Wtedy wymienia się tylko 'podkowę'. Przynajmniej my tak robiliśmy. :wink:


Post Wysłano: 10 lip 2009, 17:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 23:08
Posty: 183
Lokalizacja: śląskie

jak nie ma śruby regulacyjnej to kupujesz komplet naprawczy i wymieniasz. cały problem


Post Wysłano: 10 lip 2009, 18:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7205
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jeśli to jest siodło +GF+ to śruba regulacyjna znajduje się w zamku, regulację robi się poprzez wyciąganie podkładek spod tej śruby aby do niej się dostać to trzeba zamknąć zamek w pozycji jak jest sworzeń królewski w siodle za pomocą łomu czy rury aby zamek zaskoczył :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 10 lip 2009, 20:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
Posty: 353
GG: 3745303
Samochód: VOLVO FH12, 420.

Zaleznie od modelu siodla marki GF, regulacja odbywa sie tak jak opisal MAN, lub tak w moim:
na tej dzwigni ktora sie wyciaga zeby rozpiac zestaw, jest przykrecona taka blacha, szerokosc ok 30mm, grubosc 5 - 6mm, dlugosc jakies 50mm, mocowana na dwie sruby 8mki. Wzdluz tej dzwigni powinny byc otwory rozstawem pasujace do otworow w tej blasze. Przesuwajac ja o jeden otwor do zewnatrz (do siebie stajac z prawej strony auta) kasujemy luz o 0,5 mm, max mozna skasowac chyba o 5 dziur, czyli o 2,5mm.

Pamietaj zeby kasowac stopniowo. Jesli zrobisz za maly luz zamek, moze sie do konca nie zapiac i puscic podczas jazdy.

Jak pamietam na stronie GF+ jest instrukcja z obrazkami jak to robic.


Post Wysłano: 12 lip 2009, 14:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2008, 21:59
Posty: 14
GG: 0

Dzięki koledzy jest taka kostka co pisał Maderfaker ma jeszcze wolne otwory spróbuję przesunąć w Poniedziałek i zobaczę czy się luz zmniejszy .Jeszcze raz dziękuję za podpowiedzi z wiązane z regulacją


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: