Cytuj:
Jeśli nigdzie nie słychać nieszczelności to może nie trzymać zaworek zwrotny w osuszaczu i powietrze cofa się do sprężarki.
Właśnie o tym samym pomyślałem...
Postaram się to bardziej rozwinąć, bo mam jeszcze inne opcje miejsc, którymi może uciekać powietrze.
Według mnie jeśli jest tak jak napisałem w poprzednim poście powietrze po przejściu przez zwór czteroobwodowy ucieka tym samym wyjściem, które zasila zawór. Patrząc na zdjęcie i idąc do góry dochodzimy do miejsca gdzie trójnik ma dwa odgałęzienia, tj. lewe i prawe.
Z lewej strony odchodzi cienki wężyk, który nie wiem gdzie dochodzi, ponieważ jest wpięty w grubą wiązkę węży, kabli, itd. I musiałbym przeciąć opaski, żeby zobaczyć gdzie dochodzi.
Po prawej stronie jest gruby wąż, który biegnie bezpośrednio do sprężarki. Po drodze jest trójnik z wyjściem na zasilanie awaryjne powietrza przez inny samochód, np. w trakcie holowania. Następnie jest regulator ciśnienia z osuszaczem i później już tylko sprężarka.
Według mnie powietrze może uciekać następującymi drogami:
1) Cienkim wężykiem, który wychodzi na lewo z trójnika przy zaworze czteroobwodowym,
2) Wężem służącym do holowania w przypadku awarii,
3) Regulatorem ciśnienia.
Aby to zilustrować załączam 2 zdjęcia tego samego trójnika, o którym jest mowa powyżej.
Widok z przodu
Widok z góry. Pod trójnikiem jest widoczny zawór czteroobwodowy.