jakbyś zaczął opowiadanie od : "sprawdzałem ciśnienie tydzień temu i ....." to może bym uwierzył w przypadki ale niestety tak nie jest. W jakim okresie między sobą te wystrzały? Jak krótko po sobie to po pierwsze sprawdź szczelność koła a przede wszystkim zaworu i felgi, zobacz czy się nie grzeje ta strona no i sprawdź czy nie łapiesz kamienia w bliźniak (druga czyli zew nie ma odciśniętego śladu) a na koniec przeanalizuj swoje stałe trasy np płaskownik bramy w tym samym miejscu, ostra rura przy rampie, studzienka itp.
Ale obstawiam, że kiedyś w niej było 7 barów, potem nikt nie sprawdzał i było 6 a potem zrobiło się chłodniej i jeździsz na 5 barach bo niestety w małych oponach mało powietrza więc spadek ciśnienia drastyczny stąd i je nazywam opony specjalnej troski. Niestety o nich nie da się zapomnieć i przypominać sobie od kapcia do kapcia
te 17,5 i 19,5 raz na miesiąc trzeba przeglądać i raz na 2 miesiące pompować ze wskazaniem plus 1 bar ponad książkę.