Ja to się zastanawiam co właściwie mogę w tej kwestii zrobić jeszcze, bo moje zdanie się wcale nie liczy tutaj.
To tak jak wymyśliłem po drodze przykład żeby szympans zrozumiał, i z rana tłumaczyłem gościowi to tak:
Wcześniej latałem na Stryków, miałem tam czas dolotu planowy 4h +/- 15min (w nocy gdzieś 20 minut mniej), czyli taki no, powiedzmy że normalny w miarę, chociaż jednak przepisowo to by się niekoniecznie udało. Do Strykowa miałem 250km, do Pruszkowa 80km więcej, na który mi łaskawie dział planowania przeznaczył dodatkowo
AŻ 30min. I tak zobrazowałem matematyką na poziomie szkoły podstawowej, że 80km/h w pół godziny oznacza prędkość 160km/h. Nie podziałało, gościu stwierdził że no to najwyżej zmienią rozkład żebym szybciej wyjeżdżał z Opola i będzie gitara...
No "rence mnie opadły", Ci ludzie pojęcia nie mają o przepisach dotyczących czasu pracy kierowców - no tutaj nie muszę tłumaczyć, czemu przekroczenie 4:30 w jedną stronę, na linii na której się jeździ też z powrotem to jest problem. To jak powiedziałem że na 10h to mogę jechać 2 razy w tygodniu oczom mym ukazało się lico myślą głębszą nieskalane... "Jakoś to będzie" - no takiej niekompetencji to ja się w życiu nie spodziewałem w takiej dużej firmie.
Niestety obstawiam że skoro drugi dzień pod rząd próbują w zasadzie tego samego manewru, to ta zabawa się dla mnie skończy koczowaniem 1 Listopada gdzieś na dzikusie, bo czasu nie starczy na powrót. Także może dzisiaj polecę tak bez przesady przepisowo, jak jebnie jutro to będą mieli czas na refleksję.
Cytuj:
To i tak zdrowo pedziles ze tylko tyle wyszlo
Dobre warunki, wyjątkowo mały ruch, całą trasę z butem w podłodze, tylko jedno czerwone światło złapałem. Ale nie wyobrażam sobie tego powtarzać częściej, a raczej w ogóle...
_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje