wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

problen ciśnienia powietrza
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=34533
Strona 1 z 1

Autor:  jurek 60 [ 16 lut 2012, 12:29 ]
Tytuł:  problen ciśnienia powietrza

mam problem ze zbyt wysokim ciśnieniem w układzie fh 12 rocznik 2004 mówią że to wina zaworu redukcyjnego

Autor:  Kierownik [ 16 lut 2012, 13:10 ]
Tytuł:  Re: problen ciśnienia powietrza

Zbyt wysokie, tzn jakie?

Zawór pod osuszaczem odcina przy ilu atm?

Jakie masz cisnienia na dwóch wskaźnikach?

Autor:  jurek 60 [ 16 lut 2012, 14:25 ]
Tytuł:  Re: problen ciśnienia powietrza

12 atm

Autor:  Kierownik [ 16 lut 2012, 15:00 ]
Tytuł:  Re: problen ciśnienia powietrza

Więc w czym problem? Tyle powinno byc.

Autor:  st01 [ 16 lut 2012, 19:51 ]
Tytuł:  Re: problen ciśnienia powietrza

No nie tyle ma być. 12 tylko idzie na poduszki reszta max 9. Do wymiany zawory redukcyjne a jak nie pomoże to czworak. Mnie po wymianie zaworków dalej jechało nawet po zgaszeniu auta do góry to wymieniłem czworak i OK, chociaż na logikę nie powinno mieć związku jedno z drugim.

Autor:  Kierownik [ 16 lut 2012, 20:12 ]
Tytuł:  Re: problen ciśnienia powietrza

Zawór ma odcinać przy 12 atm. Tyle ma być i tyle jest. Cisnienie na poszcz obwodach to osobna sprawa, autor tematu nie wspomina o tym.

Autor:  tszpak [ 16 lut 2012, 20:27 ]
Tytuł:  Re: problen ciśnienia powietrza

Cytuj:
No nie tyle ma być. 12 tylko idzie na poduszki reszta max 9. Do wymiany zawory redukcyjne a jak nie pomoże to czworak. Mnie po wymianie zaworków dalej jechało nawet po zgaszeniu auta do góry to wymieniłem czworak i OK, chociaż na logikę nie powinno mieć związku jedno z drugim.
zawor czworodrozny jak zabezpieczeniem jaK SPADNIE NIEBEZPIECZNIE NIESKO cisnienie na obwodzie hamulcow ( ponizej 5.5 bar - max powinno byc 10.5 bar standardowo ok 9 bar ) to przepuszcza cisnienie z obwodu zawieszenia AWARYJNIE ) dlatego uszkodzenie czworaka powoduje wzrost cisnienia na obwodzie hamulcow

a co do glownego tematu to cisnienie powyzej 10.5 bar na obwodzie hamulcow i obwodzie dodatkowym ( m in sprzeglo , zawieszenia kabiny, sterownie skrzynia I-shift, blokada mostu, fotel kierowcy ) jest POWAZNA USTERKA WYMAGAJACA NATYCHMIASTOWEJ NAPRAWY !!!

cisnienie na zasilaniu glownym ( zbiornik 1 powyzej 15.5 bar wskazuje na nieprawidlowe dzialanie zaworu w obudowie osuszacza i jedonczeasnie nadmiar powyzej 15.5 bar powinien byc uwalniany przez zawor bezpieczenstwa na zasilaniu kompresora


ps WSKAZNIKi ZEGAROWE NA DESCE ROZDZIELCZEJ WSKAZUJA WYLACZNIE CISNIENIE OBWODOW HAMULCOW 1 I 2 !! wskazanie cisnienia na zawieszeniu to na wyswietlaczu --- osobny czujnik cisnienia


pozdrowienia

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/