Strona 1542 z 3471 [ Posty: 69418 ] Przejdź na stronę Poprzednia 11540 1541 1542 1543 15443471 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 lut 2017, 23:50
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4166
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Patologia meblarska. Pojechałem dzis poładować tapicerkę. Aż zdziwiony byłem bo całe wolne przęsło mi zostało. Wróciłem do domu zakończyłem tacho, słyszę telefon. W Poniedziałek mam rano przyjechać na doładunek, UWAGA: 2 paczek... Na wtorek fix z samego rana ale mnei to wisi. Mogę przyjechać mogę załadować ale gdzie tu myślenie.

Prosiłem mechanika o zainstalowanie mi sygnału dźwiękowego. Zamontował. Wylotem ku górze. Lało wczoraj, kiedy wróciłem z Wielunia i co? Jak wysoka szyjka tak wysoko wody. Sygnał mi się zaciął i wył cały czas. Dzisiaj rozbieranie i suszenie oraz prawidłowy montaż. Działa. Jednak problem ciągłego trąbienia to sprawka padniętego "pstryka" przy manetce. Jutro rozbiore zegary i rozłączę kostkę by mieć 100% pewność.

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 25 lut 2017, 0:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sie 2007, 10:29
Posty: 878
GG: 5761457
Samochód: Actros 4141
Lokalizacja: Nysa

Chyba się mijałem z yarzyna na zjeździe Brzeg/Nysa. Dzisiaj sukces. Czekałem 6h na przelew żeby jechać rozładować jęczmień 190km w jedną stronę. Na szczęście sprawnie poszło :)


Post Wysłano: 25 lut 2017, 0:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5926

Cytuj:
Szaki, jak mialem 1.9 tdi i te objawy to wyszło że przepływomierz.
Mój jechał normalnie do 110km/h, potem jak by pól mocy odcięło. Pomagało ponowne odpalenie.
Ja mam takie objawy na przytartej geometrii. Po prostu wywala błąd przeładowania lub niedoładowania i odcina turbo. Mechanik ma wyciągnąć turbinę w przyszłym tygodniu, ale póki co radzę sobie właśnie cofając kluczyk i ponownie na zapłon - silnik nawet nie gaśnie, ale komputer zresetowany i można jechać dalej.
Aż mi się przypomniało: http://x3.wykop.pl/cdn/c3201142/comment ... stohB2.jpg


Post Wysłano: 25 lut 2017, 0:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 gru 2012, 19:45
Posty: 270
GG: 11788624
Lokalizacja: BSK/BI

Sukces, jako ostatni dzisiaj zaladowalem się w Goswinowicach :)


Post Wysłano: 25 lut 2017, 1:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Pojeździłem trochę więcej dzisiaj po okolicy i trochę go puściło. W sensie takim, że mogłem osiągnąć większą prędkość niż 110, ale zamulenie na początku każdego biegu zostało dalej takie same.


Post Wysłano: 25 lut 2017, 1:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Pojeździłem trochę więcej dzisiaj po okolicy i trochę go puściło. W sensie takim, że mogłem osiągnąć większą prędkość niż 110, ale zamulenie na początku każdego biegu zostało dalej takie same.

Po prostu wchodzi w "tryb awaryjny" Zacząłbym od sprawdzenia podciśnienia. Może jakiś wężyk się poluzował etc. Dosyć częstej awarii ulega rownież elektrozawór podciśnienia sprężarki. Sprawdziłbym to najpierw, a dopiero potem grubsze sprawy typu przepływomierz, czy łopatki w turbo. Miałem 1.9 90 i 130 PS i w obu wymieniłem ten zaworek. Objawy identyczne. Może czujnik ciśnienia doładowania? U mnie ostatnio walnął w 2.0 TDI 105 tyś. przebiegu. :lol: Podłącz VCDS jak masz gdzie i powinieneś coś się dowiedzieć. ;)

Jutro gruba biba. Roczek chrześnicy. Na pępkowym doznałem niedowładu kończyn dolnych i musieli mnie wynosić z pomieszczenia. Mam nadzieje, że jutro obędzie się bez problemów. :lol:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Post Wysłano: 25 lut 2017, 10:49

Złożyłem wypowiedzenie.
Do końca marca latam na puszkach, później wracam na plandekę. Niestety, poziom mojej frustracji i sprawność działania spedycji nie współgrają ze sobą. Dodatkowo odmienne wizje mojego szefa i moje (całkowicie sprzeczne) tras przejazdu i organizowania czasu pracy w żaden sposób nie dawały komfortu pracy. Owszem - pieniądze były na czas i takie, o jakich mówiliśmy. Niemniej jednak "Piniądze to nie fszysko..."
Tak z czystej ciekawości porównałem 2 trasy przejazdu, ze Stalowej Woli do Gdańska. Warunki jeśli idzie o auto porównywalne (masa całkowita zestawu) no i pogoda też zbliżona - deszcz, wiatr.
W pierwszym wariancie miałem przejazd: Stalowa Wola-Sandomierz-Opatów-Ostrowiec Św.-Radom-Grójec-Sochaczew-Płońsk-Mława-Elbląg-Gdańsk wyszło 607km z czasem przejazdu 10h40min.
Drugi wariant ze Stalowej Woli do Grójca był niezmienny, natomiast później wiódł: Wiskitki-Łowicz-Kutno-A1 do Gdańska i wyszło 609km z czasem przejazdu 8h30min. Wnioski proszę sobie wyciągnąć...


Post Wysłano: 25 lut 2017, 11:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Od Wiskitek chyba jest ta trasa dalej płatna?! Wiec sam sobie odpowiadasz dlaczego jechałeś tamtędy :/ Dla niektórych nie liczy się czas, a oszczedność w oplatach...

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 25 lut 2017, 11:55

Też jest płatna "eska" od Litwinek w stronę Elbląga. Poza tym ile pójdzie paliwa w komin. No, ale pewnie się nie znam.
Wg mnie robota ma być zrobiona szybko bez zbędnego tracenia czasu, by płynnie przeskoczyć ze zlecenia na zlecenie.
Ale tak jak pisałem - widać nie znam się.


Post Wysłano: 25 lut 2017, 13:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

W 1.9 TDI wymieniliśmy zaworki N18 i N75 + przewody idące do nich. W Toledo pomogło, odzyskał moc. Jeśli wymiana nic nie da, to trzeba rozruszać geometrię turbiny.

http://images50.fotosik.pl/138/b0e3ce6e10d08912med.jpg

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 25 lut 2017, 13:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Cytuj:
Ale tak jak pisałem - widać nie znam się.
Dokładnie...żeby to zrozumieć musiałbyś się postawić w roli pracodawcy :)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lis 2011, 13:37
Posty: 207
Samochód: AFN

Cytuj:
Od Wiskitek chyba jest ta trasa dalej płatna?! Wiec sam sobie odpowiadasz dlaczego jechałeś tamtędy :/ Dla niektórych nie liczy się czas, a oszczedność w oplatach...
dopóki różnica na opłacie drogowej będzie wyższa niż zwiększony koszt pracy kierowcy to tak będzie.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Cytuj:
(...)niż zwiększony koszt pracy kierowcy to tak będzie.
Ale jaki zwiększony koszt kierowcy? Jeśli ma stałą wypłatę(?), to czy pojedzie wariantem 1, czy 2 to dostanie takie same pieniądze...


Post Wysłano: 25 lut 2017, 14:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:39
Posty: 360
GG: 1
Samochód: Coś tam zawsze jest
Lokalizacja: Konin, Wielkopolska i reszta świata

Dobra, ale większośc jełopów (spedytor lub dziadtrans) nie bierze pod uwagę zużycia hamulców, elementów zawieszenia i zużycia paliwa również.Po co hamować delikatnie retarderem na ekpresie lub autostradzie, jak można wydeptywać podłogę pod pedałem hamulca przed autobusem, ciągnikiem, rowerzystą albo nawalonym na polskiej "landówce". Po uj jechać sobie równym tempem z normalnym spalaniem, jak można "taniej " szarpać się po dziurach ?. To jest głupia polityka skrobidupy, który w jednym momencie teoretycznie oszczędza, ale płacze, gdy trzeba walić grube stówy po naprawie auta.

_________________
Ganiam hulajnogą,bo lubię świat bez pedałów.


Post Wysłano: 25 lut 2017, 14:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Post Wysłano: 25 lut 2017, 15:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5926

Cytuj:
W 1.9 TDI wymieniliśmy zaworki N18 i N75 + przewody idące do nich. W Toledo pomogło, odzyskał moc. Jeśli wymiana nic nie da, to trzeba rozruszać geometrię turbiny.

http://images50.fotosik.pl/138/b0e3ce6e10d08912med.jpg
Jakieś błędy to wyrzucało na komputerze?


Post Wysłano: 25 lut 2017, 15:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Tyle zarabiacie a na żarcie nie stać Pana kierowcy ... Ale wyliczać szefom co się im opłaca to jak najbardziej :)

Ciekawe czy za klamota zapłaci ze swoich czy będzie chciał szefa AC wykorzystać za które SZEF płaci zamiast se za tą kasę na Majorkę polecieć ...

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 25 lut 2017, 15:46

szef może i jest ubezpieczony, ale AC jest pojazdu nie jego...


Post Wysłano: 25 lut 2017, 15:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2013, 10:45
Posty: 331
Samochód: 105.410

Twoim tokiem rozumowania wychodzi na to że pojazd sobie sam płaci za AC :mrgreen:, gratuluję!


Post Wysłano: 25 lut 2017, 15:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Cytuj:
Dobra, ale większośc jełopów (spedytor lub dziadtrans) nie bierze pod uwagę zużycia hamulców, elementów zawieszenia i zużycia paliwa również.Po co hamować delikatnie retarderem na ekpresie lub autostradzie, jak można wydeptywać podłogę pod pedałem hamulca przed autobusem, ciągnikiem, rowerzystą albo nawalonym na polskiej "landówce". Po uj jechać sobie równym tempem z normalnym spalaniem, jak można "taniej " szarpać się po dziurach ?. To jest głupia polityka skrobidupy, który w jednym momencie teoretycznie oszczędza, ale płacze, gdy trzeba walić grube stówy po naprawie auta.
Święte słowo.

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1542 z 3471 [ Posty: 69418 ] Przejdź na stronę Poprzednia 11540 1541 1542 1543 15443471 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: VOLVO i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: