Strona 50 z 70 [ Posty: 1399 ] Przejdź na stronę Poprzednia 148 49 50 51 5270 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 gru 2013, 20:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lis 2008, 16:00
Posty: 448

Skoro mowa o FH4 z WSC... :mrgreen:

Obrazek

_________________
MM Models - Modele w skali 1/87


Post Wysłano: 11 sty 2014, 19:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 kwie 2006, 18:11
Posty: 229
Samochód: 5.2L Magnum V8 oraz 1.8 Twin Spark
Lokalizacja: Poznań

Mały konwój nowych FH zorganizowany przez irlandzką firmę:
Obrazek

filmik z konwoju tutaj:
http://40ton.net/konwoj-15-fabrycznie-n ... rym-stylu/

_________________
Aktualności i ciekawostki ze świata samochodów użytkowych:
40ton.net


Ostatnio zmieniony 11 sty 2014, 20:02 przez CZOŁGI, łącznie zmieniany 2 razy.

Post Wysłano: 11 sty 2014, 20:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2082
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Znalezione na v8power, no jedno z najładniejszych:
http://imageshack.us/photo/my-images/14/wzh8.jpg/

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 12 sty 2014, 2:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

U samych Kobiereckich z WSC będzie juz około 10szt.Nie wiem dokładnie ile ma Robert-ten co ma chłodnie opisane,ale Mariusz,ten który ma chłodnie bez opisu ma 4 czarne i jedno srebrne,wszystko 500 XL.

P.s. A tak wogóle to T.T.S,Feltrans i Kobiereccy to wszystko w rodzinie... :wink:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 23 sty 2014, 21:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

To i ja napisze o mojej przygodzie z nowym Volvo F16 8x4 (krotka przejezdzka na pusto 200km) wrazenia jak najbardziej pozytywne, kabina XL (driving 16++), rewelacja w koncu mozna sie rownac z MAN i SCANIA, niski tunel w niczym nie przeszkadza (czasem sie przydaje jak cos spadnie pod nogi to nie ucieka na druga strone kabiny :lol: ). Fotel Delux ma wszytko co potrzeba, muglby jedynie nizej schodzic i moze jakis masaz by sie przydal :roll: ) Potrzeba troche czasu zeby przywyknac do nowej deski, kierownicy, zintegrowanego pilota; (ja juz nie bede mial na to czasu...) moze jedynie panel klimy jest za nisko :? . Swietne wspomaganie kierownicy (chyba dodatkowe wspomaganie elektryczne) przyda sie podczas manewrow.... W czasie jazdy jest cichszy jak poprzednik, lusterka sa fajne ale przesunal bym je bardziej do przodu (jak w starym TGA) niestety trzeba zbyt krecic glowa... Schowki duze, ustawne, (jeden zajety przez "microfale") troche bedzie klopot z tymi w blotnikach bo klapka byla bardzo zabrudzona i przymarzla.. (-3 stopnie). Silnik delikatnie mruczy (750hp :lol:) skrzynia I-shift (nie znalazlem programu HD... :?:) pracuje jak nalezy (zobaczymy jak bedzie z ladunkiem w zestawie to bedzie powyzej 120T:lol:, boje sie troche o sprzeglo bo przy manewrowaniu napewno dostanie popalic tylko jedna tarcza :!: :!: :!: ). Z wyposazenia brakuje ACC (juz do niego przywyklem i codziennie kozystam).
System I-ParkCool zastapione zostalo przez domontowana klime za kabina... (a bylem bardzo ciekawy jak bedzie pracowac) Generalnie nowe Volvo jest OK. Pewnie na nastepna rewolucje przyjdzie nam poczekac kolejne 19 lat.... fotki podzuce jak zestaw wejdzie do stalej eksploatacji, chyba bedzie warto :D

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 25 sty 2014, 19:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2013, 21:45
Posty: 8
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: Bydgoszcz

Przebieg "mojego" Volvo 58000 i pierwsze usterki. Od osuszacza odpadł tłumik i te ich "nowe" końcówki od powietrza zaczęły być nieszczelne. Normalnie by człowiek sam to dokręcił ale nie da rady musiałem na serwis uderzyć. Słabe 3 godzinki i wszystko zrobili nawet bez protestów. W ten mróz złamał mi się kluczyk od zbiorników to nawet nowy korek dostałem. Zastanawia mnie ich miłe podejście ponieważ jak byłem na okresowym przeglądzie to na fakturze było nawet policzone mycie auta, które było czyste ale to chyba szczegół. Bym wiedział to bym nie tracił czasu na mycie auta przed serwisem. Dobrze mi się jeździ tylko dużo pali ten samochód. Starszym jeździłem i palił mniej. Latem średnio 34 a teraz 36.


Post Wysłano: 12 lut 2014, 1:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

Cytuj:
Przebieg "mojego" Volvo 58000 i pierwsze usterki. Od osuszacza odpadł tłumik i te ich "nowe" końcówki od powietrza zaczęły być nieszczelne. Normalnie by człowiek sam to dokręcił ale nie da rady musiałem na serwis uderzyć. Słabe 3 godzinki i wszystko zrobili nawet bez protestów. W ten mróz złamał mi się kluczyk od zbiorników to nawet nowy korek dostałem. Zastanawia mnie ich miłe podejście ponieważ jak byłem na okresowym przeglądzie to na fakturze było nawet policzone mycie auta, które było czyste ale to chyba szczegół. Bym wiedział to bym nie tracił czasu na mycie auta przed serwisem. Dobrze mi się jeździ tylko dużo pali ten samochód. Starszym jeździłem i palił mniej. Latem średnio 34 a teraz 36.

Kolego , napisz mi jak wyglada sprawa z bateriami w twoim aucie? W naszym po 9h napiecie spada do 23,5V i auto ledwo kreci. Samochod ma 45tys km i do usterek dolaczyl dolot powietrza ( ten plastikowy na kabinie ) ma jakas wade fabryczna , wpada w drgania i strasznie halasuje. Nasze auto tez pali wiecej od poprzedniej generacji o ok 1,5litra.


Post Wysłano: 12 lut 2014, 9:07

Znajomy w Mrągowie kupił dwa nowe FH i przy ostatnich mrozach też miał problem z odpaleniem. Podobno nikt tym jeździć nie chce.


Post Wysłano: 12 lut 2014, 12:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

Baterie w volvo to juz od kilku lat jedno wielkie nieporozumienie.W ostatnich trzech autach jakie przyszly wymienili na gwarancji 5 sztuk. W kwietniu przyjdzie szesc zestawow 7.7m+7.7m w medze , zobaczymy czy cos podciagna z jakoscia.


Post Wysłano: 13 lut 2014, 13:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Kolego , napisz mi jak wyglada sprawa z bateriami w twoim aucie?
Problem na szerszą skalę. U nas jest jeden egzemplarz - problemy z akumulatorami od pierwszej trasy. Volvo twierdzi, że jeszcze musimy poczekać na odnalezienie przyczyny, która wg nich nie tkwi nie w samych bateriach. Nie tak dawno rozmawiałem z właścicielem również jednego egzemplarza - ten sam problem. Auto stało przez święta obok innych, starszych FH - tamte odpaliły bez zająknięcia, ten nie odpalił bez ładowania :)

Póki co, innych problemów z nim nie mamy.


Post Wysłano: 13 lut 2014, 19:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Obrazek

Ach te Svensony, mają pomysły, Jeszcze mu podpeną linka i będzie dymał na Kirune ;) Wiecej tutaj:
KLIK


Post Wysłano: 13 lut 2014, 20:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

Cytuj:
Cytuj:
Kolego , napisz mi jak wyglada sprawa z bateriami w twoim aucie?
Problem na szerszą skalę. U nas jest jeden egzemplarz - problemy z akumulatorami od pierwszej trasy. Volvo twierdzi, że jeszcze musimy poczekać na odnalezienie przyczyny, która wg nich nie tkwi nie w samych bateriach. Nie tak dawno rozmawiałem z właścicielem również jednego egzemplarza - ten sam problem. Auto stało przez święta obok innych, starszych FH - tamte odpaliły bez zająknięcia, ten nie odpalił bez ładowania :)

Póki co, innych problemów z nim nie mamy.
U nas w ocean race po wymianie dwoch aku , pierwszy po pol roku drugi pod koniec gwarancji zalozyli jeszcze jakis prostownik czy kondensator? Twierdza ze ma podtrzymywac napiecie gdy auto stoi.Nie wiem jak to dziala ale tak twierdzili. Macie megi czy standardy?


Post Wysłano: 13 lut 2014, 21:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2012, 14:36
Posty: 402
Samochód: 105
Lokalizacja: RKL

A czyli jednak się sprzedają coś... A mówiliście że ani jedna sztuka nie pójdzie bo ten grill, a ten spoiler to już w ogóle, plajta i tyle. Mi osobiście od początku się podobał czy to wewnątrz czy zewnątrz. Miałem okazję widzieć je w środku i ogólnie na +, taki znajomy co dostał w ręce jak wychodziły dopiero to sobie chwalił. Gość co u niego jeździ ma już pewnie z kilkanaście i bierze dalej, nie wiem ile w tym prawdy ale ponoć poniżej 80 tyś.e kupuje i to nie jakieś "golasy", możliwe to? Ale i tak nie ma to jak tani DAF :mrgreen:

_________________
Wolę być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem, więc zanim się najeb**emy, proponuję się napić.
Chcesz zarobić kasę na fejszczbuku? Wejdź w opcje, usuń konto i weź się k**** za robotę...
Nie zażywam viagry, a każdy mi mówi że z dnia na dzień, coraz to większy ch*j jestem dla wszystkich.


Post Wysłano: 13 lut 2014, 22:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

Nie wiem jak standard ale nasza mega E6 460KM w automacie kosztowala 87tys.


Post Wysłano: 14 lut 2014, 22:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1311
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Możliwe, że ogrzewanie postojowe jest mokre i na tym sporo cierpią baterie. Jeśli przy postoju na bazie bez chodzącego ogrzewania też mają kłopoty to problem pewnie jest poważniejszy.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Post Wysłano: 15 lut 2014, 0:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

Cytuj:
Możliwe, że ogrzewanie postojowe jest mokre i na tym sporo cierpią baterie. Jeśli przy postoju na bazie bez chodzącego ogrzewania też mają kłopoty to problem pewnie jest poważniejszy.
Sadzisz ze taka marka jak Volvo zastosowalaby mokre ogrzewanie wiedzac ze baterie tego nie wytrzymaja(przypominam ze mowie o 9h pauzy)?? Auto ma 4 miesiace , strach pomyslec co bedzie za rok. Jesli mi sie uda to zamienie jutro baterie z innym autem na probe.Sadze ze to wyjasni sprawe.


Post Wysłano: 16 lut 2014, 0:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Witajcie, jakie macie dywaniki w nowym FH? dostalem takie ladne materialowe, niestety czeste wizyty na budowach ("windparki") nie wroza im dlugiego zywotu :roll: poszukuje jakis gumowych, latwych do utrzymania czystosci, oczywiacie do nowego FH w manualu.

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 16 lut 2014, 12:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5952

Cytuj:
Sadzisz ze taka marka jak Volvo zastosowalaby mokre ogrzewanie wiedzac ze baterie tego nie wytrzymaja(przypominam ze mowie o 9h pauzy)?? Auto ma 4 miesiace , strach pomyslec co bedzie za rok. Jesli mi sie uda to zamienie jutro baterie z innym autem na probe.Sadze ze to wyjasni sprawe.
Dziwne, że podczas testów przedprodukcyjnych nie zauważyli takich problemów.

PS: Widziałem nowe FH(CS+naczepa) od Was w czwartek :)


Post Wysłano: 16 lut 2014, 21:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2013, 21:45
Posty: 8
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: Bydgoszcz

U mnie też napięcie spada nawet do 22 v ale nie miałem żadnych problemów z odpaleniem. Fakt że lodówka przy takim napięciu przestaje pracować. ogrzewanie pracuje cały czas tylko że ja mam suche wiec pewnie dlatego zapala bez problemu. W lodówce wystarczyło by zmienić progi napięcia przy którym się ona rozłącza. Obecnie przekulane jest 62 tys spalanie trochę lepiej około 32 już<tylko po kraju można powiedzieć więc wynik już nie zły>.

[EDIT]
Ktoś twierdzi że nikt tymi autami nie chce jeździć. A ja powiem tak że prowadzi sie bardzo dobrze. żadnego złego słowa powiedzieć nie można. Co najmniej 2 klasy wyżej jak poprzednia seria. Wada która pewnie nie jednemu "kierowcy" przeszkadza to fakt legalnej jazdy. Bo te 30 sekund daje dużo ale nie na każdej firmie czy parkingu można z tego skorzystać.


Ostatnio zmieniony 17 lut 2014, 9:45 przez Anonymous, łącznie zmieniany 2 razy.
Proszę korzystać z opcji "Zmień" unikając tym samym pisania posta-pod-postem


Post Wysłano: 16 lut 2014, 22:49

Cytuj:
[EDIT]
Ktoś twierdzi że nikt tymi autami nie chce jeździć. A ja powiem tak że prowadzi sie bardzo dobrze. żadnego złego słowa powiedzieć nie można. Co najmniej 2 klasy wyżej jak poprzednia seria. Wada która pewnie nie jednemu "kierowcy" przeszkadza to fakt legalnej jazdy. Bo te 30 sekund daje dużo ale nie na każdej firmie czy parkingu można z tego skorzystać.
To raz, a dwa, złośliwy szef kupił wersję z wbudowanym alkomatem.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 50 z 70 [ Posty: 1399 ] Przejdź na stronę Poprzednia 148 49 50 51 5270 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: