Strona 45 z 54 [ Posty: 1076 ] Przejdź na stronę Poprzednia 143 44 45 46 4754 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 wrz 2012, 18:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Cytuj:
W nowym wydaniu Trailer Magazine znajdzie się pierwsza i jedyna w Polsce MP4 stuningowana.
O jakiej firmie mowa?


Post Wysłano: 07 wrz 2012, 18:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2008, 21:25
Posty: 388
GG: 4287442
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Wiązownica

Cytuj:
Cytuj:
W nowym wydaniu Trailer Magazine znajdzie się pierwsza i jedyna w Polsce MP4 stuningowana.
O jakiej firmie mowa?
Chodzi o tego "Czarna perła"

http://picturepush.com/public/8978399
http://picturepush.com/public/8978406


Post Wysłano: 07 wrz 2012, 19:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Te orurowania by sobie darowali - są po prostu brzydkie, no ale gusta i guściki - mi się nigdy nie podobały, jak tylko Finowie zaczęli je zakładać...

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 19 wrz 2012, 13:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2653
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Siedziałem w 5 miesiecznym MPIV 1845 streamspace, auto juz 3 razy bylo na serwisie z powodu choinki kontrolek: BRAK ABS, za niskie cisnienie oleju, za wysokie cisnienie oleju, niski stan poziomu plynu chlodzacego, wysoka temp. plynu chlodzącego :D kabina w srodku szału nie robi, nad szyba do schowków nie wejdzie teczka z dokumentami czy zwykly przenosny wentylator który wciaż jest popularny, gorne łózko szerokie fajne ale po opuszczeniu zostaje nam ja wiem? z 50 cm do sufitu przez co nadaje sie glownie dla dziecka ew. partnerki w trasie, lusterka spore ale narzekaja ze jest problem na rondkach itp gdzie sporo zaslaniaja widocznosci i trzeba wedrowac glowa minimalizujac martwe pole, brak gniazka 12V w kabinie pomimo chyba 6 gniazd na 24V :D drzwi sie fajnie cicho otwieraja i zamykaja...

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 19 wrz 2012, 22:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

Cytuj:
Siedziałem w 5 miesiecznym MPIV 1845 streamspace, auto juz 3 razy bylo na serwisie z powodu choinki kontrolek: BRAK ABS, za niskie cisnienie oleju, za wysokie cisnienie oleju, niski stan poziomu plynu chlodzacego, wysoka temp. plynu chlodzącego :D kabina w srodku szału nie robi, nad szyba do schowków nie wejdzie teczka z dokumentami czy zwykly przenosny wentylator który wciaż jest popularny, gorne łózko szerokie fajne ale po opuszczeniu zostaje nam ja wiem? z 50 cm do sufitu przez co nadaje sie glownie dla dziecka ew. partnerki w trasie, lusterka spore ale narzekaja ze jest problem na rondkach itp gdzie sporo zaslaniaja widocznosci i trzeba wedrowac glowa minimalizujac martwe pole, brak gniazka 12V w kabinie pomimo chyba 6 gniazd na 24V :D drzwi sie fajnie cicho otwieraja i zamykaja...
stream space jest mały troche - jak do moich przyzwyczajen. jak chcesz wiecej miejsca to masz gigaspace, wieksze schowki wiecej miejsca nad lozkiem. jezdzilem narazie 2 tyg 3 miesiecznym MP4. duzy plus. gniazdka 12v sa 2 tylko trzeba umiec czytac.
wentylator to jest rzecz ktorej nie widzialem od 5 lat, klima jest w standardzie w gigaspace

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 354&type=3

na dole jest pare fot nowego. jak bede mial troche czasu to dorzuce pelen obraz wnetrza i schowkow


Post Wysłano: 20 wrz 2012, 21:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2653
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Kierowca pokazywał mi po kolei gniazda, na każdym było 24V, 12V mozna miec pod warunkiem domówienia przetwornicy 24v>12v, gdybym siedzial w gigaspace to pewnie bym opisal gigaspace wiec prosze bez porównań czego to gdzie nie ma...

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 21 wrz 2012, 10:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

w actrosach ktorymi jezdzilem zawsze byl przelacznik 24/12, obok recznego


Post Wysłano: 07 paź 2012, 21:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lip 2008, 15:06
Posty: 249
GG: 7005903
Lokalizacja: Resko/Szczecin zachodniopomorskie

Witam. Nie wiem czy to dobry dział ale mam takie nietypowe pytanie. Czy ktoś orientuje się ile MPIV jest w zachpom firmach?


Post Wysłano: 09 paź 2012, 20:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2006, 23:44
Posty: 219
GG: 6237840
Samochód: Fiat Stilo JTD
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Witam. Nie wiem czy to dobry dział ale mam takie nietypowe pytanie. Czy ktoś orientuje się ile MPIV jest w zachpom firmach?
USP, FJ Świnoujście i chyba Cross system.


Post Wysłano: 15 paź 2012, 21:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 sty 2010, 16:03
Posty: 226
GG: 11516920
Samochód: DAF CF 440 Euro 6 Space Cab
Lokalizacja: Starzyny [SZA]

Cytuj:
w actrosach ktorymi jezdzilem zawsze byl przelacznik 24/12, obok recznego
Jest i owszem, ale tylko przełącznik, bo nic więcej się nei dzieje (chłopak z Rosnera, spalił sobie przez ten pseudo przełącznik ładowarkę do laptopa), rzekomo miało być po przełączeniu 12V, a jak poczytał potem podręcznik kierowcy to, za dopłatą w opcji będzie 12V.

_________________
Nie ma lipy, same dęby!
DAF XF 105 Super Space Cab - nie ma większego.
Lubię Actrosy... Wyprzedzać pod górę :mrgreen:


Post Wysłano: 15 paź 2012, 22:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

nie wiem jak u innych. pamietam ze przelaczyc na 12v trzeba bylo przed przekreceniem kluczyka. a jezeli np juz na zaplonie przelaczyles na 12v to trzeba bylo cofnac na 0 i wtedy na 1 i chodzilo cacy.
3 lata smigalo u mnie i u innych (20 actrosow w firmie bylo wtedy), a kupowalem innym kierowcom ladowarki do laptopow na ebayu hurtem, kable pod radio na ipody i pare innych elektronicznych pierdół.


Post Wysłano: 20 paź 2012, 12:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Wracałem teraz z Belgii i kawałek za Venlo zaczeliśmy razem jechać z jednym z kiero Pawtransu który powoził MP4 1851.Myślę sobie dobrze bo praktycznie takie same tonaże(25t ładunku),będzie dobry sprawdzian dla nowej maszyny.Cóż w głebi ducha myślałem no fakt 510km,ale to Actros moje FH460 da radę i co-wielkie zdziwienie!Pierwsza poważniejsza górka (Herford) ja na jadę na automacie,on też i kucam... :/ Myślę na Westfalice nie mogę dać plamy.Przed górką byłem już dwie długości zestawu przed nim bo miałem szybsze auto,pamiętając co się działo na Herfordzie zwaliłem odrazu na 10 bieg i zaatakowałem górkę z 1900obr/min i ku mojemu zaskoczeniu doganiał mnie jadąc na ostatnim biegu z 1200obr/min... :!: W połowie górki automat mu zredukował bieg i na 11 z prędkością 79km/h szedł na sam szczyt.Mi udało się osiągnąc tylko 74km/h i na szczycie był już dobre 3 długości zestawu przede mną :!: Ten Actros po górach nie jedzie,on zapier.... :mrgreen: Pamiętając co robiłem z MP3 1846 czy 1848 długo nie mogłem uwierzyć w to czego doświadczyłem.To auto idzie w górach i przy tym dobrze spala.Jeśli nie będzie poważniejszych usterek na przestrzeni lat,to może to być w moim odczuciu jedna z najlepszych ciężarówek :!:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 21 paź 2012, 14:59
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2139
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Obrazek

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Ostatnio zmieniony 21 paź 2012, 15:51 przez Szaki, łącznie zmieniany 1 raz.
Źródło?


Post Wysłano: 04 lis 2012, 12:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 sty 2009, 18:01
Posty: 44
Samochód: cadillac escalade esv
Lokalizacja: Sankt Moritz

Przedwczoraj miałem przyjemność prowadzić Mp4 1854 giga z cysterną tym razem 26 ton na trasie z Berna do Lugano - trasa górzysta. Jestem mile zaskoczony ponieważ merc zapie....... jak szalony - mam porównanie z mp1, mp2, sk1853, scania r. Myślałem że ten nowy silnik, a jest nim 6 cyl rzędówka będzie się średnio spisywał a tutaj proszę lepiej pracuje niż v8 580km w mp2. W silniku jest pełnia życia, idealnie pracuje ze skrzynią biegów. Kabina to wejście w inny wymiar wygody dla kierowcy, ergonomii pracy i przytulności. W środku robi ogromne wrażenie, materiały przejrzystość. No i to spalanie 29l/100......, po polskim stole na pewno da się zejść do 26l/100. Jedyne co było nie tak w tym egzemplarzu to elektryka szwankowała - lodówka i coś tam jeszcze, akumulatory - był problem z ładowaniem - ale była to wina zbyt krótkiej wiązki która się gdzieś przecierała i została wymieniona na dłuższą. Mercedes o tym wie i wymieniają.

_________________
Iveco Hi Way 560 6x2 x3


Post Wysłano: 04 lis 2012, 18:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Nie pomyliłeś się z mocą silnika? Nie chodziło Ci o 1851 przypadkiem, bo z tego co kojarzę właśnie 510 w MPIV był najmocniejszy :?:

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Post Wysłano: 05 lis 2012, 19:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 sty 2009, 18:01
Posty: 44
Samochód: cadillac escalade esv
Lokalizacja: Sankt Moritz

Tak pomyliłem się 1851 - pisałem posta i z kumplem gadałem w biurze

_________________
Iveco Hi Way 560 6x2 x3


Post Wysłano: 11 lis 2012, 14:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 paź 2012, 17:55
Posty: 6
Samochód: 70C14

Post Wysłano: 13 lis 2012, 12:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 wrz 2007, 10:01
Posty: 1208
Lokalizacja: Janów k.Częstochowy

Teraz pozostaje nam czekać na wesje pożarniczą :-)
Patrząc jednak na to jak topornie naszym firmą idzie z homologacjami, to raczej szybko u rodzimych producentów jej nie będzie.

_________________
Pozdrawiam
Leszek


Straż pożarna Częstochowa


Post Wysłano: 14 lis 2012, 13:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

MPI,II,III slabo chodzily po gorach niewiem czym bylo to spowodowane ale ostatnio swoja 500 robilem po gorach 1858, teraz skonstruowali nowy silnik rzedowy wiec byc moze juz teraz smiga nie mialem dotad nigdy w terenie sie jeszcze porownac z MPIV. Ciekawe dlaczego jednak porzucili koncepcje V6 trzymajac sie jej tyle lat...


Post Wysłano: 14 lis 2012, 13:38

Mercedes jest w jednej spółce z Freightlinerem oraz Detroit Diesel, tak więc produkcja silników widlastych tylko na rynek europejski to strata pieniędzy. Robi się jeden, który idzie zarówno do Ferdków, WS jak i Mercedesów.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 45 z 54 [ Posty: 1076 ] Przejdź na stronę Poprzednia 143 44 45 46 4754 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: