wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Renaul Master 150dci
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=34768
Strona 5 z 17

Autor:  adifek [ 10 mar 2012, 19:38 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

a kiedy się przesiadasz na nowe auto?? jeździsz teraz busem czy dopiero bedziesz się przyjmował?? ols to skrót od Oleśnica??

Autor:  Kamil_ols [ 10 mar 2012, 20:08 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

Busami latam od około 7 lat.Jeździłem kiedyś sporadycznie na zagranicę na fuchy z kumplem na Niemcy.Tak kraj i ostatnio trochę kurierki.
Teraz siadam na stałe.3 tygodniowe kółka,prawie cała Europa.W przyszłym tygodniu ruszam.
Ols to skrót od Olsztyna. :)
Pozdro i do zobaczenia na trasie :wink:

Ps. Ogólnie nie udzielam się na forach ale coś czuję,że zagoszczę tu na dłużej.Bardzo fajna atmosfera tu panuje i nikt nikogo gnojem nie obrzuca jak na etransport.

Autor:  adifek [ 10 mar 2012, 21:01 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

to podobnie do mnie na busach siedze osiem lat ale tylko po kraju na zachód firmowym autem miałem ok 10 wyjazdów przez te lata...W piątek spotkałem chłopaka w philipsie Pabianice też jeździ 3na1 ładował sie do Valencji szczerze to nie widzi mi się tyle czasu spędzić w aucie na dodatek tak małym co do płac też nie wiem ale o mówił że za 3 tyg bierze 4,2tys to całkiem nieźle ale coś za coś. Pozdrawiam i powodzenia :)

Autor:  Kamil_ols [ 11 mar 2012, 6:12 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

Cytuj:
mówił że za 3 tyg bierze 4,2tys to całkiem nieźle ale coś za coś. Pozdrawiam i powodzenia :)
No coś mi się w tą stawkę nie chce wierzyć,bo ja prawie 1/2 mniej biorę za to samo ale co ściana wschodnia to nie to samo co lewobrzeżna Polska - smutna prawda bądź co bądź. :(

Autor:  adifek [ 11 mar 2012, 11:07 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

no tu się zgodze w każdym regionie inne płace i to są duże różnice...a z płatnościami za jazde 3na1 na zachód to się nie znam więc można mi każda bajke wcisnąć :p

Autor:  Mihu [ 11 mar 2012, 11:27 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

4,2 tys to bardzo dobre pieniądze na busie. Czasami zdarza się, że kierowca zestawu pracujący w systemie 3/1 ma podobne wynagrodzenie.
W pewnej firmie, w której pracowałem jako spedytor (firma z Polski "lewobrzeżnej" - Oleśnica k. Wrocławia) kierowca busa po 3 tygodniach gonitwy na UE dostawał od 2,7 do max. 3,5 tys. jeżeli nie miał żadnych potrąceń (np. za autostrady we Francji). Z tym, że ta górna granica wynagrodzeń była naruszana bardzo, ale to bardzo sporadycznie...

Autor:  adifek [ 11 mar 2012, 12:51 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

właśnie też tak mi się wydaje że 4,2 bardzo dobra stawka jak na busa mówił że w trzy tygodnie robi po 20-25tys także wydaje mi się dużo nie sprzeciwiałem się za wiele bo tak jak mówie nie wiem jak jest z jazdą po Europie...Mi miesięcznie po kraju wychodzi +/- 12tys albo chłopak mnie naściemniał albo naprawde gania jak szalony tym busem na dodatek na wspomagaczach pewnie i zarabia te 4 tys...
Znam pare osób z Lenkneringa siedziba Miękinia tam właśnie jeżdżą 3na1 zestawami i zarabiają po 5-6,5 ale to są tiry a nie busy

Mihu a Ty jesteś z Oleśnicy kierowcą czy dalej spedytorem??

Autor:  korni8808 [ 11 mar 2012, 13:12 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

Cytuj:
Mihu a Ty jesteś z Oleśnicy kierowcą czy dalej spedytorem??
Teraz to jest biznesmenem. Łączy wszystkie te zawody wraz z posiadaniem własnego trucka :wink:

Autor:  Mihu [ 11 mar 2012, 13:16 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

Cytuj:
Cytuj:
Mihu a Ty jesteś z Oleśnicy kierowcą czy dalej spedytorem??
Teraz to jest biznesmenem. Łączy wszystkie te zawody wraz z posiadaniem własnego trucka :wink:
Człowiek renesansu - MSL robi swoje :lol:

Autor:  adifek [ 11 mar 2012, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

Biznesmen dobre określenie :)

Autor:  adifek [ 13 mar 2012, 22:48 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

Dziś wkońcu miałem kurs na Śląsk dokładnie do Siewierza wiele nie miałem załadowane bo 1,8t i najważniejsze co chciałem przetestować mam za sobą czyli, na autko wchodzi 10EP i zostaje 30cm lub 9 palet przemysłowych i zostaje także 30cm a druga sprawa to spalanie na autostradzie przy jeździe od Wrocławia do Katowic 110km/h średnie spalanie na komputerze pokazało 13,8l/100 wydaje mi się że to bardzo mało jak na taki gabaryt i tą prędkość w dodatku silnik jest na dotarciu,albo te nowe generacje mają takie super ekonomiczne spalanie albo kompletnie nie było wiatru.Jutro jade do Tychów zakład nexter dawne Delphi to raz jeszcze sprawdzę ile spali.Także zadziwił mnie mocą bo pod św.Anny podciagnoł mi na 6 biegu bez redukcji ze 110km/h spadł na 95km/h :)

Pozdrawiam

Autor:  p_filip89 [ 14 mar 2012, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

Czemu zostaje tylko 30 cm z tyłu ?

Bo 10 ep zabiera auto o długosci 4,85 a ty masz 5,30 długości
czyli teoretycznie powinno Ci zostać 50 cm (+- 5 cm).

Autor:  adifek [ 15 mar 2012, 0:15 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

Cytuj:
Czemu zostaje tylko 30 cm z tyłu ?

Bo 10 ep zabiera auto o długosci 4,85 a ty masz 5,30 długości
czyli teoretycznie powinno Ci zostać 50 cm (+- 5 cm).

Filip może i zostaje 50cm szczerze powiem że nie mierzyłem tego tylko tak na oko powiedziałem...
a co do długości 4,85 to nie wiedziałem myślałem,że na 10EP musi być równe 5metrów

Autor:  Kamil_FH16 [ 15 mar 2012, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

Jezeli sie myle to poprawcie. Jezeli euro paleta ma 120x80cm, to przy tej szerokości paki, 10 euro palet nie wejdzie na 4,85. Moge sie mylic. Jezeli paka mialaby 240 szerokości wewnętrznej, to teoretycznie 3 paleta na szerokosc powinny wejsc. Wiec wystarczy miec pake 4,80 i wozic 12 euro palet. Przy tych wymiarach, to chyba nie da sie 10 euro palet ulozyc tak, zeby nie zajely 5-ciu metrow. :roll:

Pozwolilem sobie wykorzystac zdjecie kolegi i zrobic pogladowe zdjecie w photoshopie ze skrzynia 6-cio metrowa i ok. 2,50 wysoka. Mistrzem fotoshopa nie jestem, wiec prosze nie zwracac uwagi na jakosc.

Obrazek

Autor:  Long [ 15 mar 2012, 19:04 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

Cytuj:
Bo 10 ep zabiera auto o długosci 4,85 a ty masz 5,30 długości
czyli teoretycznie powinno Ci zostać 50 cm (+- 5 cm).
Taka trochę ni w ząb ta zabudowa, bo więcej jak 10 palet nie weźmiesz, a miejsca też trochę zostaje. Chyba że do tych palet dobierasz jeszcze jakieś kartony, paczki, etc.

Autor:  adifek [ 15 mar 2012, 19:09 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

hehhe ale przy tej długości to wygląda powalająco 500kg na tył i przód w powietrzu :p
tak sobie wczoraj liczyłem mam dł 5,30 wchodzi mi 6EP po szerokości i 4EP po długości a wiec:
palety po długości zajmują 4,80
palety po szerokości zajmują 4,80
wiec zostaje wolnego miejsca 50cm
a wiec wychodzi na to jak Kamil napisał zabudowujemy autko na 2,45 szerokie i 4,85 długie i mamy
idealna 12-sto paletówke...
Szczerze to ie spotkałem się w renault mercedesie czy vw z tak szeroką skrzynią,
sam tego też raczej nie zrobie ale jestem ciekaw jak to służy w transporcie
Może ktoś ma doświadczenie z taką zabudową???

Autor:  Kamil_FH16 [ 15 mar 2012, 19:15 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

To mnie troche zastanawia, bo teraz praktycznie kazdy producent zaleca max. szerokosc 2,35. Mimo to mozna spotkac autka szersze. Ciekawe czy te 5 cm z kazdej strony odbija sie znacznie na widocznosci w lustrach... 8)

Sprinterek z szeroka na 2,40
:arrow: http://otomoto.pl/mercedes-benz-sprinte ... 79361.html

Autor:  adifek [ 15 mar 2012, 19:42 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

Cytuj:
Cytuj:
Bo 10 ep zabiera auto o długosci 4,85 a ty masz 5,30 długości
czyli teoretycznie powinno Ci zostać 50 cm (+- 5 cm).
Taka trochę ni w ząb ta zabudowa, bo więcej jak 10 palet nie weźmiesz, a miejsca też trochę zostaje. Chyba że do tych palet dobierasz jeszcze jakieś kartony, paczki, etc.
Long gdyby zależało ode mnie to zrobiłbym równe 5 metrów,lecz musiałem sie dostosować do wymagań spedytora.
Palety euro są wożone rzadko wiekszość idzie przemysłowych lub jakieś szerokie skrzynie...
Pamietam sytyuacje jak jeździłem 8EP i były chwile w których przydałoby się 20cm ponieważ nie mieścił się towar a tu przy załadowaniu 10 przemysłówek jedna trzeba wrzucić luzem (kartony) i mamy do tego 50cm :)

Cytuj:
To mnie troche zastanawia, bo teraz praktycznie kazdy producent zaleca max. szerokosc 2,35. Mimo to mozna spotkac autka szersze. Ciekawe czy te 5 cm z kazdej strony odbija sie znacznie na widocznosci w lustrach... 8)

Sprinterek z szeroka na 2,40
:arrow: http://otomoto.pl/mercedes-benz-sprinte ... 79361.html


eee myśle że w lusterkach takiej różnicy to nie daje,przy takiej szerokości pod rampe można podjeżdżać jak tirem :)
a co do sprinterka to bardzo ładna firaneczka a tej szerokości aż tak nie widać

Autor:  Kamil_FH16 [ 15 mar 2012, 19:50 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

Pewnie firmy, ktore typowo zajmuja sie transportem na paletach beda takie zabudowy najchetniej kupowac. Z tego co obserwuje, to szczegolnie przy busach przyjelo sie euro palete jako jednostke miar skrzyni. Sytuacja pewnie wyglada jak z dlugoscia. Jak znajdziesz firme ktora to wykona, no to zrobia i albo dadza gwarancje albo na odpowiedzialnosc klienta. Jakbym mial wozic 12 palet, to chyba bym wolal zabudowe na 2,45 szeroko i ok. 5 dluga niz powiedzmy 2,35 i 6 dluga. Jak juz wspomnialem, ja koniecznie poszukuje zabudowy 6-metrowej, bo elementy ktore beda wozone wlasnie tyle maja. :)

Autor:  adifek [ 15 mar 2012, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Renaul Master 150dci

Kamil zobacz jakie ładne renaul

http://moto.allegro.pl/renault-mascott- ... 04516.html

przebieg malutki wewnątrz wyglada jak nowy silniczek niczego sobie moim zdaniem jedyny minus to ta winda z tyłu bo to dodatkowe obciążenie ale myśle że nie byłoby problemu usunąć winde i dokleić na ciepło plandeke...
Wart obejrzenia

Strona 5 z 17 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/