Strona 3552 z 3553 [ Posty: 71050 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13549 3550 3551 3552 3553 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 cze 2025, 8:06
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1785
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

A to o 12.30 to ja już do domu wychodziłem :wink:


Post Wysłano: 11 cze 2025, 8:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2474
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Giti są spoko. Teraz testujemy Black Lion.
Ostatnio zdjąłem po ok roku, mniej więcej 50 tys. km GoodYear z osi prowadzącej, dojechane na maxa. Muszę dokładnie sprawdzić kiedy były zakładane i ile przyjechały, ale ogólnie jestem rozczarowany, nawet pomimo bardzo trudnych warunków.
Bardzo jestem ciekaw co pokażą na tym aucie Black liony, bo na innym aucie jeżdżą pół roku i jest całkiem spoko.
Ogólnie wśród oponiarskich marek premium od jakiegoś czasu widać tendencję spadkową jeżeli idzie o żywotność produktu. Przypuszczam, że wymuszona ekologia dotyka także ich, a wiadomo że ekologicznie jest wtedy, gdy płacisz i wymieniasz częściej. To co idzie teraz na pierwszy montaż to nawet nie podlega krytyce - lepiej od razu zdjąć i sprzedać, a założyć opony od swojego dostawcy. Ja coraz częściej także zerkam w stronę opon, o których prędzej nie myślałem, a często okazują się wcale nie ustępować droższym oponom. Aktualnie na ciągnikach testujemy Black Lion, Westlake oraz Yokohamę. Naczepy od jakiegoś czasu jeżdżą na tym, co aktualnie jest w dobrej cenie - właśnie z takich względów jak pokazał Jacek, chociaż u nas typowych Majkeli raczej nie mamy.


Post Wysłano: 11 cze 2025, 9:11
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3609
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Blaki są spoko, przody szerokie miękkie i bardzo dobrze się prowadzi, trochę szybko leci, 100tkm z hakiem i mocna 1/3 zjechana. Ale walory jezdne bardzo dobre.
Mówię tu o szerokim wysokim kole.

Napędy... Uczucia mieszane, pod dużym ładunkiem jęczą trochę jak Niemka w BMW, trochę śliskie na mokrym, potrafi zamielič pod górkę w deszczu, przy 36 rmc.
Za to nie lecą zbyt szybko, cena x jakość bardzo dobrze.

Aczkolwiek bracik ma typową kostkę na napędzie i zaś dobrze kleją, troszkę szybciej lecą, ale.on zaś ciągle pełno i dziwne wjazdy w pola i błocka.

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 11 cze 2025, 13:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3241
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

U mnie ciągnik na JOKOHAMNIE i baja. (Napęd kostka). Tyranie dzień w dzień retarderem i wygląda ok.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 11 cze 2025, 20:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2010, 21:12
Posty: 137
Samochód: actros mp3
Lokalizacja: ~WLKP~

Napęd Michelin remix, 315/70. Założone już były przy wzięciu auta. 4lata już je katujemy, nacinka była. Ok 450tys najechane. Jeszcze pojadą do jesieni :mrgreen:

_________________
Giovane vagabondo.


Post Wysłano: 11 cze 2025, 21:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 lut 2008, 20:19
Posty: 967
Samochód: Toyota Corolla
Lokalizacja: Balbriggan, IRL

U nas też Black Lion się sprawdziły. Teraz na prowadzącej testuję Matadory. Nie polecam za to Kelly. Były jakiś czas w porządku, teraz zaczęły pękać w rowkach. Półroczne opony... Idą na reklamację.
Co do remiksów Michelin. Ojciec kupę lat kupował je na naczepy. Były bardzo dobre do momentu jak jakieś 3 lata temu we wszystkich zaczęło ścinać boki.

_________________
VOLVO FAN!!!


Post Wysłano: 11 cze 2025, 22:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2010, 21:12
Posty: 137
Samochód: actros mp3
Lokalizacja: ~WLKP~

U nas z przodu w rozmiarze 385/55 zaczęło boki ścinać. Michelin xfn, teraz firestone na przodzie ale profil 65 i od jakiegoś roku nic się nie dzieje.

_________________
Giovane vagabondo.


Post Wysłano: 12 cze 2025, 15:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3647
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

BlackLion też już do najtańszych nie należy.
Od pewnego czasu Autos mocno się promuje z oponami Armstrong, niby nawet gwarancję na uszkodzenia mechaniczne dają. Z obserwacji widzę, że całkiem przyzwoite gumy.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 12 cze 2025, 16:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6069
Samochód: Volvo FH

Chłopaki ja, wieloletni miłośnik naczepowych Dunlopów, po chwilowym romansie z Giti, gdzieś od 1,5 roku kupuję tylko BlackLion.
Za ten czas nie zauważyłem szybszego zużycia, pękania w rowkach, czy też wystrzałów.
Mam je po 1190 netto, kupiłem tego w grudniu pół kontenera :D .

Jak jeden as za dwa tygodnie rozciął dwa nowe kierowane Dunlopy, wkurzony kupiłem przody Black Lion. Myślałem że będzie bicie, będą głośne lub śliskie, nic z tych rzeczy, dobra gumka :).

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 12 cze 2025, 18:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3647
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Kierownik nie pękają Ci te Dunlopy przody w rowkach? Co robiłem podejscie to mi handlowcy odradzali, bo twierdzili, że dużo reklamacji mają.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 12 cze 2025, 21:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6069
Samochód: Volvo FH

Mnie te szerokie nie pękają ani nie strzelają.

Te 315 jak kiedyś miałem na kilku autach, to zdarzyło się ze dwa razy że wystrzeliły. Ale nasza robota jest taka, że opony są narażone na uszkodzenia mechaniczne typu najechanie na ostry kamień. Więc nie specjalnie mogę stwierdzić czy jebła sama, czy jebła 50km po najechaniu na coś ostrego. Osobiście strzelam że problem był po mechanicznym uszkodzeniu.

Swoją drogą nasza robota wręcz zabija opony. Najpewniej jest tak, że te Dunlopy może I pękają w rowkach, ale u mnie zanim pękną to albo są zużyte, albo rozj e b a ne na kamieniu.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 12 cze 2025, 21:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2741
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
U mnie ciągnik na JOKOHAMNIE i baja. (Napęd kostka).
Człowieku, weź ile to markerów trzeba kupić żeby wszystkie napisy wymalowac na biało :D Kiedyś słyszałem tekst że najbardziej opiniotwórcza grupa transportowa w dziedzinie opon naczepowych to STONOGI :D jeżeli oni brali GITI to znaczy że dobre

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 12 cze 2025, 22:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3647
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Ja do GiTi miałem tylko takie zastrzeżenie, że nie chciało to robić przebiegu przy autostradowej eksploatacji.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 12 cze 2025, 22:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1933
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Ja na Scanie zakładałem cały komplet nowy, aktualnie mają najechane około 200 tysięcy. Na przodzie Uniroyal, zjechane 1/2 bieżnika. Z tym, że 80% to ładunki po 24. Na tyle 1/3 zjechana, a marka to jakieś coś chińskie.

_________________
C, CE, KW :)


Post Wysłano: 12 cze 2025, 22:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 lut 2008, 20:19
Posty: 967
Samochód: Toyota Corolla
Lokalizacja: Balbriggan, IRL

Cytuj:
Chłopaki ja, wieloletni miłośnik naczepowych Dunlopów, po chwilowym romansie z Giti, gdzieś od 1,5 roku kupuję tylko BlackLion.
Za ten czas nie zauważyłem szybszego zużycia, pękania w rowkach, czy też wystrzałów.
Mam je po 1190 netto, kupiłem tego w grudniu pół kontenera :D .

Jak jeden as za dwa tygodnie rozciął dwa nowe kierowane Dunlopy, wkurzony kupiłem przody Black Lion. Myślałem że będzie bicie, będą głośne lub śliskie, nic z tych rzeczy, dobra gumka :).
Mi się najlepiej sprawdziły Black Lion na ciągnącej. Zajebista przyczepność i do wytrzymałości też się nie idzie przyczepić.

_________________
VOLVO FAN!!!


Post Wysłano: 12 cze 2025, 22:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3647
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Ja na Scanie zakładałem cały komplet nowy, aktualnie mają najechane około 200 tysięcy. Na przodzie Uniroyal, zjechane 1/2 bieżnika. Z tym, że 80% to ładunki po 24. Na tyle 1/3 zjechana, a marka to jakieś coś chińskie.
Też Ci tak siedzi ten Uniroyal jakby był niedopompowany?
Obrazek

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 12 cze 2025, 23:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 6040

Cytuj:
Ogólnie wśród oponiarskich marek premium od jakiegoś czasu widać tendencję spadkową jeżeli idzie o żywotność produktu. Przypuszczam, że wymuszona ekologia dotyka także ich, a wiadomo że ekologicznie jest wtedy, gdy płacisz i wymieniasz częściej. To co idzie teraz na pierwszy montaż to nawet nie podlega krytyce - lepiej od razu zdjąć i sprzedać, a założyć opony od swojego dostawcy. Ja coraz częściej także zerkam w stronę opon, o których prędzej nie myślałem, a często okazują się wcale nie ustępować droższym oponom. Aktualnie na ciągnikach testujemy Black Lion, Westlake oraz Yokohamę. Naczepy od jakiegoś czasu jeżdżą na tym, co aktualnie jest w dobrej cenie - właśnie z takich względów jak pokazał Jacek, chociaż u nas typowych Majkeli raczej nie mamy.
Zaciekawiłeś mnie z tymi oponami na pierwszy montaż. Takie dziadostwo kładą?

No kurde, założyłem te Goodyear z myślą, że blisko 9t na osi to nie przelewki, a do tego założę, raz a dobrze i spokój na 2-3 lata. A teraz wychodzi że nic z tych rzeczy, w cenie bez mała x2 wyższej niż BlackLion. Jak zrobią 60-70% przebiegu Goodyear to nawet z kosztem przekładki będzie się opłacało.
Z innej zaś strony, śledzę auta ze Skandynawii i auta w konfiguracjach które nie interesują mają zaznaczone w cenniku wszystkie opcje, nawet te niepotrzebne. Za to jeżdżą na oponach, które tutaj były wymieniane. Więc chyba nie ma się czego się bać, ani czego wstydzić.


Post Wysłano: 13 cze 2025, 1:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3647
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Takie słodkie pierdzenie o niższych oporach toczenia, redukcji CO2, a w praktyce może i mniej bieżnika, ale przynajmniej krócej wytrzymuje.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 13 cze 2025, 2:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 846
GG: 0

Cytuj:
Kierownik nie pękają Ci te Dunlopy przody w rowkach? Co robiłem podejscie to mi handlowcy odradzali, bo twierdzili, że dużo reklamacji mają.
Stosuje obecnie tylko szerokie, był jeden incydent, jedna kiedyś nawet miesiąca nie wytrzymała i się rozlazła (co lepsze gwarancji nie chcieli uznać ale koniec końców oddali kasę), inne chodzą, więcej incydentów miałem z kmax w sumie.

poza przodami, to jakie ciśnienie na napędach utrzymujecie 315/70?

crosswind na naczepie ktoś stosował? cena mniej niż 1tys

bo na gy juz mi szkoda, mało która dojeżdża końca, bo zawsze jakiś drut śruba czy inne uj wie co...

westlake wtr2 chyba jak coś całkiem spoko i niby HL

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 13 cze 2025, 6:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2474
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Zaciekawiłeś mnie z tymi oponami na pierwszy montaż. Takie dziadostwo kładą?
VECTO musi się zgadzać. U mnie kolejna Scania i kolejne napędy nacięte po 105tkm. Może dojadą do 120. Ostatnio był GY, teraz Bridgestone.
W przypadku przednich opon w low deckach też systematycznie przechodzimy na 385/55.

Crosswinda chyba kiedyś miałem w rozmiarze 435/50 19.5. Jakiegoś szału z przebiegiem nie zrobiła, ale eksploatacyjne nie było źle. Aktualnie też bym się zastanowił nad Autosowym Armstrongiem z 3 letnią gwarancją.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 3552 z 3553 [ Posty: 71050 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13549 3550 3551 3552 3553 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: