Strona 2188 z 3480 [ Posty: 69589 ] Przejdź na stronę Poprzednia 12186 2187 2188 2189 21903480 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 maja 2018, 21:20
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4168
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Może to śmieszne, może tragiczne ale mój pryncypał nawet nie wie, że idzie w naszych taczkach zobaczyć jakie jest spalanie. Bo go to po prostu nie interesuje.

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Ex Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 12 maja 2018, 21:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2014, 9:00
Posty: 1154
Samochód: Scania R410
Lokalizacja: Będzin

Płaci w terminie?
Brak normy paliwowej?
Auta bez drutów i trytytek?

Jak tak to 'Solidny Gracz' :mrgreen:

_________________
"Ja to jestem tradycjonalista,wolałbym rzepa zapiąć niż jakieś promy wbijać' -Król Dystrybucji 2019


Post Wysłano: 12 maja 2018, 21:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Cytuj:
Może czegoś nie rozumiem, ale dla mnie to marketingowe rozwalenie kasy.
Nie do końca jest tak jak myślisz większość firm takich jak Daf i wiele innych stawia na reklamę przyjazną odbiorcy. W tym wypadku głównym odbiorcą i użytkownikiem jest kierowca bo on, a ne pryncypał będzie siedział często po kilka tygodni w tym samochodzie. Do tego dochodzi brak jak Wy tutaj nazywacie 'łączników", a co za tym idzie to rynek czyli ten kierowca będzie stawiał wymagania (jak na tym forum była dyskusja na temat automatycznej skrzyni, klimatyzacji itp. spraw), a jeszcze kilka lat temu liczyło się żeby klamot był tyle o ile sprawny i pieniądze 10 do ręki. Zresztą cała wielka siódemka robi tego typu reklamę jak choćby Volvo, Renault i Scania konkursy jazdy ekonomicznej dla kierowców. Tak samo dzieje się na spotkaniach branżowych, gdzie wielu pryncypałów bierze ze sobą swoich doświadczonych kierowców, aby sprawdzili te pojazdy pod kontem przydatności do użytku w firmie. Wiadomo też że łatwiej jest złapać łącznika jelenia na ładny sprzęt niż na starego zniszczonego klamota.
Cytuj:
Nie każdy robi transport aby wydusić ostatnia złotówkę z tego, bo nie tylko kasa jest sensem w tym.
W tej branży jak i w innych których się obracam nie spotkałem jeszcze żadnego filantropa co robi biznes tylko dla sensu istnienia :wink: .
Cytuj:
Za tyle lat mojej kariery, jeszcze się nie zdarzyło że wóz dużo "pali", bo jest jakaś usterka. Zawsze, ale to zawsze winny był kierowca.
Nie do końca się z Tobą zgodzę Kierowniku bo jeśli masz uszkodzone powiedzmy sprzęgło, lejące wtryski, uszkodzony bak paliwowy, trzymają hamulce, lub śmigasz na łysych oponach z minimalnym ciśnieniem w trudnych warunkach itp. uszkodzenia to choć byś się rozerwał to nie przywieziesz normy choć by zbliżonej do tego co ma kierowca na maszynie w pełni sprawnej. Oczywiście mówimy o kierowcy, a nie łączniku (byku) o lepkich rękach.

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 12 maja 2018, 21:28

Czy płaci w terminie? Nie, bo płaci wcześniej :)
Brak "normy"? - Tak
Trytytki, druty? - Hmmm, czasem na trytytce trzeba zjechać na bazę, gdy trafi się awaria. A miałem taką dość poważną w zeszłym roku między bramkami a bielanami wrocławskimi, 8 km przed firmą do której wiozłem cukier :mrgreen:


Post Wysłano: 12 maja 2018, 21:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4069
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Cytuj:
Jak tak to 'Solidny Gracz' :mrgreen:
Mówisz i masz:
polska.raben-group.com/aktualnosci/news/raben-w-gronie-najlepszych-pracodawcow-w-polsce/

;-)

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 12 maja 2018, 21:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2014, 9:00
Posty: 1154
Samochód: Scania R410
Lokalizacja: Będzin

Cytuj:
Czy płaci w terminie? Nie, bo płaci wcześniej :)
Brak "normy"? - Tak
Trytytki, druty? - Hmmm, czasem na trytytce trzeba zjechać na bazę, gdy trafi się awaria. A miałem taką dość poważną w zeszłym roku między bramkami a bielanami wrocławskimi, 8 km przed firmą do której wiozłem cukier :mrgreen:
Solidny gracz z perspektywami na rekina biznesu :mrgreen:

_________________
"Ja to jestem tradycjonalista,wolałbym rzepa zapiąć niż jakieś promy wbijać' -Król Dystrybucji 2019


Ostatnio zmieniony 12 maja 2018, 21:32 przez yarzyna, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 12 maja 2018, 21:31
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 lut 2012, 17:34
Posty: 1907
Samochód: w ETS'ie
Lokalizacja: Sthlm

nie ważne jak zjeżdża tylko jak z niej wyjeżdża :D

_________________
Jeździłem na swoim zanim to było modne
Żyj tak żeby na starość powiedzieć: kuurła kiedyś to było


Post Wysłano: 12 maja 2018, 21:36

Cytuj:
Cytuj:
Jak tak to 'Solidny Gracz' :mrgreen:
Mówisz i masz:
polska.raben-group.com/aktualnosci/news/raben-w-gronie-najlepszych-pracodawcow-w-polsce/

;-)
Taki solidny gracz?
Cytuj:
Panie Filipie.
Prosze o artykul w ktorym opisze Pan skale odejsc kierowcow, przewoznikow z firm dystrybucyjnych typu Raben.
O zawalonych towarem magazynach, placach pod magazynami.
O od lat zanizonych frachtach dla przewoznikow w tych firmach.
O przeladowanych autach pod naciskiem koordynatorow w tych firmach.
O tym jak kosztem zwyklych kierowcow, ich pensji, czasu spedzonego w balaganie magazynowo-biurowym taka firma jak Raben dumnie zakupuje 400 – setny nowy ciagnik Actros.
O skali odejsc pracownikow magazynowych zbyt nisko wyngradzanych i przeladowanych praca w takich firmach.
Panie Filipie, za komuny tez za fasada budowania na pokaz kilku zakladow przemyslowych ukrywano ucisk i wyzysk zwyklych robotnikow.
Niech sie Pan nie utozsamia z ówczesna retokyka sukcesu.
Z artykułu: https://40ton.net/raben-group-odebralo- ... ej-pieciu/

Widać jaki to solidny gracz. I myślę, że facet ma rację, bo kilka razy dla tego "solidnego gracza" woziłem towar...
Cytując dyspozytora z tej firmy: "(...) może by pan jeszcze zawiózł towar dla naszych odbiorców(...)?" I co jeszcze, może od razu na półkach poukładać?


Post Wysłano: 12 maja 2018, 21:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1612
GG: 1
Samochód: osobowy

A jakie są dowody na to, że ten komentarz to prawda? Każdy może taki wysryw napisać bez podawania faktów.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 12 maja 2018, 21:45

Co, oceniasz tą firmę po bazie logistycznej w Gądkach? Bo pod Gdańskiem to czysta kpina. A może w Mielcu? A może mam Ci opisać, jak ostatnio (w piątek) wlókł się przede mną taki przeładowany biało-zielono-czerwony Renault Midlum z legnickiego (?) oddziału - blachy DLE, że ja mając 40t całkowitej dochodziłem go i jeszcze musiałem hamować pod górę? Twierdzisz, że ktoś wyssał (czy też może wysrał) to sobie?


Post Wysłano: 12 maja 2018, 21:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1612
GG: 1
Samochód: osobowy

Nie oceniam, bo za wiele to mnie ona nie obchodzi. Ale podziwiam branie komentarzy z internetu za prawdę objawioną. A jak sam zauważyłeś warunki między oddziałami mogą się diametralnie różnić.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Ostatnio zmieniony 12 maja 2018, 21:54 przez Lukassz, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 12 maja 2018, 21:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2434
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Ja mogę ocenić po oddziale w Gniewomierzu (Legnica). I to tylko RT, bo RLP kompletnie nie znam.


Post Wysłano: 12 maja 2018, 21:55

Cytuj:
Nie oceniam, bo za wiele to mnie ona nie obchodzi. Ale podziwiam branie komentarzy z internetu za prawdę objawioną. A jak sam zauważyłeś warunki między oddziałami mogą się diametralnie różnić.
Widzisz - gdybym nie miał styczności, też bym omijał takie komentarze, jak placek łajna na łące. Ale tu akurat ktoś się nie pomylił. A przynajmniej nie przesadził. I dlatego też przytoczyłem ów cytat.

I zanim ktoś napisze, że próbuję rozpętać tzw. gównoburzę - nie, ja po prostu opisuję sytuacje, z którymi zmierzyłem się OSOBIŚCIE.


Post Wysłano: 12 maja 2018, 22:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4069
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Z pewnością jechał wolno bo koordynator stał nad nim z kijem i kazał mu przeładować auto.
Chyba nie te czasy.
Idąc tym tokiem, każde auto floty mojego oddziału jedzie przeładowane, bo ma ogranicznik na 85, a po zużyciu opon realna prędkość maksymalna oscyluje w granicach 82km/h.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 12 maja 2018, 22:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5897
Samochód: Volvo FH

Te solówki z Rabana, bujające się jak Heveliusz na falach, schodzące do 30km/h pod górki, gdzie z 40t Rmc trzeba hamować, to fakt, tak jest.
Pytanie gdzie jest przyczyna. Czy w sprzęcie, czy w przeladowaniu, czy w kierowcy.
Obstawiam kierowcę. Maszyna gwizda, tylko szofer p i z d a.
No bo ile taką solówkę paczkami przeładuje, tonę? Dwie? Przecież i tak powinna iść nie gorzej niż zestaw 40t rmc.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 12 maja 2018, 22:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2814
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Pany teraz spojrzalem na swego gruza i musze blagac o wybaczenie ale ja mam 480hp a nie 460 to chyba dla tego volvo lewym biore.

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 12 maja 2018, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5897
Samochód: Volvo FH

Nie ma problem koleszko. Tara takie i kierowce soo. Nawet nie wie czym jeździ.

A wystarczy drzwi otworzyć i spojrzeć na xnaczek.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 12 maja 2018, 22:33

Cytuj:
Te solówki z Rabana, bujające się jak Heveliusz na falach, schodzące do 30km/h pod górki, gdzie z 40t Rmc trzeba hamować, to fakt, tak jest.
Pytanie gdzie jest przyczyna. Czy w sprzęcie, czy w przeladowaniu, czy w kierowcy.
Obstawiam kierowcę. Maszyna gwizda, tylko szofer p i z d a.
No bo ile taką solówkę paczkami przeładuje, tonę? Dwie? Przecież i tak powinna iść nie gorzej niż zestaw 40t rmc.
Nie wiem ile przeładował, ale wyglądał jak owczarek niemiecki - kabina wysoko, a ogon ciągnie się za nim niemalże po asfalcie. Kierowcy oceniał nie będę (pod kątem techniki jazdy), ale nie wydaje mi się, żeby auto obciążone zgodnie z DMC pojazdu "powłóczyło" zwisem niemalże po asfalcie.
No niestety, takie kwiatki były - fakt wzięty z zeszłego piątku, z trasy Zgorzelec-Bogatynia.


Post Wysłano: 12 maja 2018, 22:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2814
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Cytuj:
Nie ma problem koleszko. Tara takie i kierowce soo. Nawet nie wie czym jeździ.

A wystarczy drzwi otworzyć i spojrzeć na xnaczek.
Jeblem ze smiechu boki zrywac
Czlowiek przyzwyczajony ze te dafu wiecej koni nie maja to ciezko sie ogarnac do nowego znaczku

Ale to chyba i tak lepsze jak akcja w volvo ze na wszystko 500 kleio a poten szwabski trailer w szoku ze na testach sie 420 okazalo

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 12 maja 2018, 23:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5950

Cytuj:
Pytanie gdzie jest przyczyna. Czy w sprzęcie, czy w przeladowaniu, czy w kierowcy.
Obstawiam kierowcę. Maszyna gwizda, tylko szofer p i z d a.
No bo ile taką solówkę paczkami przeładuje, tonę? Dwie? Przecież i tak powinna iść nie gorzej niż zestaw 40t rmc.
Zazwyczaj pod spedycjami są mocno zdemolowane, ale ogólnie 180 KM na 12t to dość mało. Moje Midlum też puchnie na pełno, podobnie jak zestaw. To też kwestia elastyczności, bo silnik ma tylko 4,5 litra i 4 cylindry.
Były też wersje 220, ale były też słabsze, np. 150.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 2188 z 3480 [ Posty: 69589 ] Przejdź na stronę Poprzednia 12186 2187 2188 2189 21903480 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: