wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://www.wagaciezka.com/ |
|
MAN TGL http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=817 |
Strona 3 z 6 |
Autor: | transport_express_gmbh [ 14 sie 2006, 20:45 ] |
Tytuł: | |
Mojego tgla sprzedałem mojemu bratu jak juz wiecie był trefny i dopiero niedawno jakis czas temu w man serwisie w niemczech doszli do przyczyny nieustannych awarii i wariacji tego auta.Brat kupił go ode mnie i działo mu sie to samo co mi auto wariowało gasło przerywało dużo paliło okazało sie ze walniety był jakis czujnik od sterowania komputerem cos takiego dziwnego i niby auto juz chodzi elegancko miesiac po wymianie tego badziewia.Stwierdzioli ze była to wada fabryczna gdyz ja kupiłem go nowego. Ja myśle że takie rzeczy niepowinny miec miejsca w nowym aucie i manie który jest uwaany przez niektórych za wzorce (prze ze mnie absolutnie nie) ale tak skończyła sie narazie ta historia auto jezdzi a co bedzie dalej okaze sie |
Autor: | transport_express_gmbh [ 22 sie 2006, 23:14 ] |
Tytuł: | |
Witam wiem że niejeden z was bedzie sie smiał bo ostro tu jechałem na tgla bo faktycznie dało mi to auto w kość i sprzdałem go.Teraz po jakims czasie uswiadamianiach innych zakupiłem tgla po raz drugi.Dzis miałem odbiór i jutro go zawoże do Krakowa gdzie bedą robić i zakładac na niegio zabudowe firnke.No cóż pożyjemy zobaczymy jakie będa wrażenia po raz drugi.pozdrawiam |
Autor: | łukasz [ 23 sie 2006, 10:18 ] |
Tytuł: | |
U nas w WORD-ie kupili własnie nowego niebieskiego TG-L o mocy 240km...Kumpel mi mówił,że go widział-ale dziś sam będę w Koninie to go oblukam... ![]() |
Autor: | Tomek341 [ 24 sie 2006, 23:04 ] |
Tytuł: | |
Witam wszystkich Mój wujek ma TGL miał mały problem ze skrzynią biegów ale to nie było nic poważnego za trzy tygodnie odbiera jeszcze dwa, a najbardziej mu nielezy w tych samochodach elektroniczne tachografy.Ma jeszcze dwa poprzedniki many LE które też sie spisują mają juz 3 lata a nalatane maja kolo 400 000. Konfort jazdy Manem TGL jest nie do opisania, wygoda kabiny to chyba góruje we wszystkich markach,ale atego też niczemu sobie.Ałtka latają po całej Polsce,Niemczech.Austri i Czech. Najgorsze jest to że trza czekać długo na odbiór auta,ale mysle że wujek nie odejdzie od mana bo on ma taką zasade co niemieckie to dobre i ja też tak myśle.Pozdrawiam |
Autor: | łukasz [ 24 sie 2006, 23:29 ] |
Tytuł: | |
Widzialem wczoraj tego TG-L co kupili u nas w WORD-zie...Ciemny niebieski kolor,12.240,na poduszkach,klima,cyfrowe tacho,jest obciążony ok 5t ładunku-płyty betonowe,do tego nowy tandem też na poduszkach.Cały zestaw jest około 3 metry dłuższy od STAR-MAN-a 10.185 używanego wcześniej i na dodatek tamten poprzednik miał 6 biegów,a ten nowy TG-L ma 8 biegów-4 ze zmianą zakresu na dolną i górną skrzynie... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | NestoR [ 19 wrz 2006, 22:13 ] |
Tytuł: | |
Takimi samochodami jak TGL można w tej chwili podbić rynek. Są one dużo praktyczniejsze od naczep, ponieważ jak masz przewieźdź mało towaru to zostawiasz przyczeoe i tyle. A jak masz jechać z pół załadowaną naczępą to nie wyrobisz na paliwo. |
Autor: | mario [ 20 wrz 2006, 12:09 ] |
Tytuł: | |
Nestor tylko weź kolego załaduj na tg-l'a 24 tony, takie samochody kupuje się raczej pod stałe zlecenia i do firm produkcyjnych lub tych które mają lekkie towary, w spedycji raczej bedziesz miał problemy i czekał na ładunki powrotne... |
Autor: | HitmaN [ 20 wrz 2006, 22:05 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Są one dużo praktyczniejsze od naczep, ponieważ jak masz przewieźdź mało towaru to zostawiasz przyczeoe i tyle
A jak wieziesz ładunek wymgający przyczepy na drugi koniec europy i sie okazuje że powrót masz na solówke ? "zostawisz przyczepe i tyle" ?
|
Autor: | ssss45 [ 28 paź 2006, 22:37 ] |
Tytuł: | |
Samochodzik ogolnie jest dobry szczegolnie jesli chodzi o kabine w tej klasie nie mialem okzaji jezdzic tgl-kiem ale jezdze jego wiekszym braciszkiem TGM silnik i kabina bez zastrzezen samochody warte polecenia |
Autor: | Marcin87 [ 30 paź 2006, 16:24 ] |
Tytuł: | |
orientujecie sie moze ile kosztuje nowe takie cudo o DMC 7,5t oraz do 12t z kabina LX? Chodzi mi o rame, kontener chlodnia. Pytam z czystej ciekawosci. Silnik 150 do 180 km |
Autor: | Długi [ 30 paź 2006, 16:37 ] |
Tytuł: | |
Zadzwoń i się dowiesz... (58)6823728 lub 6834144-47 Pozdrawiam. |
Autor: | Pa7aK [ 09 paź 2007, 23:09 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Firmy takie jak Eurolog, Kozaryn, MTS prawie codziennie stoja u mnie na Urzedzie Celnym, i tak niektorzy nawet przez tydzień. Nie wiem czym to jest spowodowane, moze oczekiwaniem na załadunek (stoja opok fabryki puszek napojowych). Dawniej były to same Mercedesy Atego, a teraz coraz czesciej sa to własnie TGL
Nie slyszalem, zeby ktorys z Kozarynow stal az tydzien. I jesli chodzi o nich to z pewnoscia ATEGO, ewentualnie Actross. Manow nie maja. Puszki te woze glownie z Bydgoszczy do UE, np.: do Bremy. I tam leja do nich wysmienitego Becks'a ;p |
Autor: | Leszek [ 28 paź 2007, 19:17 ] |
Tytuł: | |
Częstochowa pod McDonald, wygląda na nówke: ![]() |
Autor: | piotr.k [ 11 lis 2007, 1:16 ] |
Tytuł: | pytanie????? |
Mam pytanie odnosnie mocy samochodu??? Potrzebuje MANA o dlugosci platformy 8metrow + laweta. Na samochodzie planuje wozic do 4 ton a na lawete 3.5t.DMC. Czy man z silnikiem 180 km. poradzi sobie i w jakich granicach wypada spalanie czy lepszy bylby mocniejszy??? Prosze o praktyczne porady z gory dziekuje za odpoiwiedzi. Pozdrawiam |
Autor: | eRKaZet [ 11 lis 2007, 14:31 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Mam pytanie odnosnie mocy samochodu???
1. Będziesz jeździł w/przez tereny górzyste? Jeśli tak to radzę wziąść silnik o mocy 220 lub 240 koni mechaniczncyh, chociaż więcej wydasz, to samochód będzie palił tyle samo w górach co 180-tka. Potrzebuje MANA o dlugosci platformy 8metrow + laweta. Na samochodzie planuje wozic do 4 ton a na lawete 3.5t.DMC. Czy man z silnikiem 180 km. poradzi sobie i w jakich granicach wypada spalanie czy lepszy bylby mocniejszy??? Prosze o praktyczne porady z gory dziekuje za odpoiwiedzi. Pozdrawiam 2. Jaką skrzynię biegów masz w planach? Kierowca wolałby skrzynię ośmio biegową lub 8 z połówkami. Mniej wajchowania, a co za tym idzie bardziej komfortowa jazda. |
Autor: | piotr.k [ 11 lis 2007, 19:12 ] |
Tytuł: | |
Kolego tak jak pisalem planuje wozic na samochodzie 4tony + platforma 800kg. +laweta dmc 3500kg. co daje nam 8300kg.Bede jezdzil na miedzynarodowych kursach glownie niemcy francja czasami hiszpania . Kabina chyba bedzie krotka dzienna gdyz potrzebuje dluga przestrzen ladunkowa . Chce zeby samochod malo palil .Prosze o opisanie i dopasowanie silnika skrzyni do moich potrzeb.Z gory dzieki za informacje na ten temat. Pozdrawiam Piotrek |
Autor: | eRKaZet [ 11 lis 2007, 20:33 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: czasami hiszpania
Jeśli Hiszpania, to koniecznie skrzynia z połówkami i mocniejszy silnik. Na tych górach silnik 180-cio konny sobie nie poradzi, co odbije się na spalaniu. Koszty eksploatacji będą takie same jak w przypadku TGL'a z większym motorem.
Cytuj: Chce zeby samochod malo palil
Zaintwestuj w 220-240 konny silnik, gdy koszty paliwa i części są na pierwszym miejscu w liście wydatków ![]() |
Autor: | piotr.k [ 11 lis 2007, 21:23 ] |
Tytuł: | |
Dzieki wielkie kolego za informacje Pozdrawiam |
Autor: | TomekF [ 12 lis 2007, 2:09 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Kolego tak jak pisalem planuje wozic na samochodzie 4tony + platforma 800kg. +laweta dmc 3500kg. co daje nam 8300kg.Bede jezdzil na miedzynarodowych kursach glownie niemcy francja czasami hiszpania .
Masz do wyboru kilka wersji silnikow 180, 210, 240 i 280 koni. Jezeli masz wozic ponad 8 ton to radzilbym wziasc 240konny silnik. 210 moim zdaniem bedzie troche za malo gdyz w stosunku do 240 ma o wiele mniejszy moment obrotowy gdyz 240 jest robiona z bodajze 6.7 litra a 210 z 4.5 litra. Co do skrzyn to nie wiem czy mozna sobie dobierac do silnikow, ale standardowo wiem, ze w 210 konnym wystepuje 6 biegowa bez polowek, a 240 8 biegowa tez bez polowek. Spalanie w zaleznosci od nogi, zaladowany w granicach 23-26. pusty okolo 20-22. Skrzynia 6 biegowa i most wytrzymuje wedlug danych procenta DMC zestawu 18 ton, a przy 240 28t DMC. Jezeli masz zamiar wozic na aucie nie wiecej niz 4 tony to wez mana DMC 8 ton gdyz + przyczepa DMC 3.5t da Ci nie spelna 12ton DMC i przez co masz mniejsza winiete, mniej zakazow jest do 12ton w lecie itp. Co do stabilnosci to najlepiej jak ztylu sa 4 poduszki, a nie 2 gdyz mocniej autem bujda, chociaz z 4 tonami nie jest tak tragicznie, no chyba, ze jeszcze wezmiesz na rysorach(najtaniej Kabina chyba bedzie krotka dzienna gdyz potrzebuje dluga przestrzen ladunkowa . Chce zeby samochod malo palil .Prosze o opisanie i dopasowanie silnika skrzyni do moich potrzeb.Z gory dzieki za informacje na ten temat. Pozdrawiam Piotrek ![]() |
Autor: | Duck [ 12 lis 2007, 18:48 ] |
Tytuł: | |
eRKaZet, z tymi problemami w Hiszpanii nie koniecznie, pamiętaj że na te auto nie załadujesz 24t. |
Strona 3 z 6 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |