@bajzel decyzja zapadła bedzie tak jak było 315/70 nie ma sensu chyba kombinować...
Jeżeli wolisz robić na oponie 250 tyś zamiast 400 to faktycznie nie ma sensu kombinować. Dodatkowo szeroki przód bieżnikujesz, wrzucasz na naczepę i robisz kolejne kilometry wydajesz więcej raz, ale potem masz na długi czas.
Niema opłat. Za to jest zakorkowany Strasburg,zakaz wyprzedzania do Colmaru i 80 km/h. Poza tym jest ok,nawet jest gdzie stać na noc.
Czyli kwestia wyboru miedzy ryzykiem korkującej się 5tki a zakazami i ograniczeniami. Trzeba będzie się zastanowić. Ale Mauta się nie płaci Podpowie ktoś jeszcze w jakich godzinach granice są otwarte? Od 6 do 18 ?
W ogóle poroniony motyw żeby zamykać kraj na noc...
Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2653
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Oglądam foto najlepszego iveca na zlocie wg producenta to naprawdę kawal fury 2 micheliny z opoltransu, żółta folia i wygrywamy. Ociu patrz i się ucz jak wygrywac
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
Rejestracja:12 mar 2009, 20:52 Posty: 1356
Lokalizacja: BIA
Elder w CH 5-22 można jeździć. Granicę,jeżeli masz odprawę na granicy,w zależności od przejścia 7-8 rano otwierają agencję celne. Z T1,T2 od 5 można atakować.
_________________ Hello boss! Majkel... Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...
Pokaż mnie tego fiata, bo mi się szukać nie chce.
Po drugie po co ścierać jak 3/4 rzeczy na MT robione jest pod publikę, ja mam to w zadzie...
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
Dniówka leci więc myślę, że będzie się kalkulowało. Mam tak jezdzic 2 tygodnie, a później wrócić z powrotem na "dalekie" strzały, ale muszę się poważnie zastanowić czy nie byłoby lepiej jakbym przeszedł na stałe na obecną robotę.
Szybki Radom w kółku zrobiony, Jelonek dał radę ja przy okazji przypomniałem sobie jak się z firanką jeździ i pasy na ładunek zakłada
Tak obserwuję profil "Na Osi" na Facebooku i po postach widzę, że gdyby przestali organizować Master Trucka to nie byłoby o czym tych programów kręcić. Pół odcinka jest relacją z poprzedniego, 1/4 o następnym i pozostała 1/4 to test auta sponsorowany bo przecież tam nigdy nie powiedzą niczego krytycznego i parę słów o przepisach czy tam innych rzeczach...
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Damian_DAF, patrykbor i 14 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę