wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Norbert-Dentressangle, Łódź
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2307
Strona 2 z 14

Autor:  łukasz [ 01 cze 2006, 13:35 ]
Tytuł: 

Zelu,to Twój tata jezdzi tą nową Premium-ką w ND?Słyszałem,że potrzebują 800 kierowców,wiesz może coś o tym?

Autor:  zelu [ 01 cze 2006, 22:14 ]
Tytuł: 

No tak mój tato jeździ nową premiumką (tandem).Tak dokładnie to nie wiem ale tata mi mówił misiąc temu jak był że teraz kupują 200 nowych zestawów,same tandemy :) Kierowców potrzebują to napewno ale nie az tylu bo część aut poszła do żyda :D.Jeśli ci bardzo zależy to napisze ci dokładnie w sobote pod wieczór bo tatko wraca <jupi> to sie zapytam.Oni co misiąc teraz kupują nowe auta :D.Wiem ze potrzebują kierowców na silosy ale trzeba mieć uprawnienia na ADR-y.Z tego co wiem to oni już od jakiegoś czasu jeżdzą patelniami i przymierzali sie do przewozu kontenerów i we Francji lub w Anglii juz jedzą z kontenerami:D.Firma cie coraz bardziej rozwija :D:D.Pozdrawiam

Autor:  Dawid21 [ 06 cze 2006, 17:22 ]
Tytuł: 

Firma bardzo potężna.W Europie nie ukrywam ich najwiecej widuje.Ale tylko widuje Premiumki Magnumke pare razy.Pozostałe marki nie widzialem nie przypominam sobie.

Dziwi mnie to że taka firma kupuje to dziadostwo Premium.

Autor:  ADAMO [ 07 cze 2006, 8:26 ]
Tytuł: 

jak już pisaliście mają jeszcze actrosy i uwaga o dziwo nie wiem czy mają nadal ale mieli scanie 114 - rok temu je wyprzedawali. pzdr.

Autor:  zelu [ 07 cze 2006, 17:36 ]
Tytuł: 

No to że mają Actrosy to chyba każdy widział wchodząc na to forum 8) .Faktycznie Scanie były jeszcze rok temu ale to resztki :).Oprucz tego mają jeszcze Daf-y CF :D Jak widać na fotkach które zostały umieszczone na tym forum.Pozdro

Autor:  oski1234 [ 12 cze 2006, 15:32 ]
Tytuł: 

Hej Zelu mam pytanko, czego najwięcej stoi na Polskiej bazie, Premiumek ?? no i jeszcze jedno czy ND ma w swojej flocie jakieś DXi ??

P.S: Mój tatko dzwonił do nich, za pierwszym razem powiedzieli że wymagają ADR, robił te ADR'y przez 2 tygodnie, no i dzwoni, pierwsze pytnie czy ma ADR, na to on ze ma, drugie pytanie ską jest, on na to że z Chełma, to powiedzieli mu że za daleko i koniec rozmowy... Teraz ma zadzwonić i powiedzieć że z Wa-wy :P Tylko że na wakacje poszedł jeszcze do starej firmy, ale od września ma zamiar do ND :)

Autor:  zelu [ 13 cze 2006, 14:47 ]
Tytuł: 

Witam!Na Polskiej bazie stoją tylko premiumki i actrosy.

Oni teraz głównie wymagają ADR-y ze względu na to ze zakupili ponad 100 nowych zestawów na które potrzeba ADR-y:).Mój tato naszczescie nie musiał robić chodz na poczatku mu propnowali zeby lepiej zrobił.Ale siadł na na premiumke z firanką :)Jakoś dwa tygodznie temu proponowali mojemu tacie zrobienie ADR-ów i nawet chcieli oddać połowe za kurs:D.
Wiesz z Chełm-a jest ponad 300km do Łodzi więc nie ma co sie dziwić prawda:).Bo czasami przyjedziesz do domu a na drugi dzień dzwonią ze masz np:za godz.być na bazie bo jest autobus do Francji i wtedy np.twój tato miał by lipe:).No to życze mu powodzenia 8) Mój tato pracuje już jakoś bedzie dwa lata i jest zadowolony.

Autor:  lodz_damian [ 14 cze 2006, 0:01 ]
Tytuł: 

tylko biuro maja tam na gorniczej !!

Autor:  oski1234 [ 14 cze 2006, 14:35 ]
Tytuł: 

Cytuj:
tylko biuro maja tam na gorniczej !!

O oc to miało chodzić ?? że jeżeli ojciec będzie chciał się z nimi spotkać to w ŁODZI na Górniczej ??

Autor:  Mariusz [ 15 cze 2006, 1:45 ]
Tytuł: 

Parę zdjeć przedstawiających zestawy ND (old school)

Obrazek

na tle zakładów BASF

Obrazek

dość rzadki widok - beczka do cieczy żrących

Obrazek

Obrazek

Obrazek

źródełko: http://www.fierdetreroutier.com

Autor:  Quba [ 15 cze 2006, 16:00 ]
Tytuł: 

Czy firma ND wozi także dla Browarów LECH??Bo ostatnio będąc 3 dni z rzędu naprzeciwko Lecha widywałem zestawy od Norberta.Były to same Renault Premium z podkreslonym ,,uśmiechem" czyli nie stare wersje.

Autor:  zelu [ 15 cze 2006, 17:48 ]
Tytuł: 

A w Jakim miescie je widziałeś ;> Czy one stały w Browarni Lech-a ??

Autor:  Quba [ 15 cze 2006, 20:05 ]
Tytuł: 

Widziałem je przed wjazdem do Browarów Lecha w Poznaniu.Nie były jeszcze na terenie ,,fabryki" ale przed samą bramą.Być może,że były one tam przypadkiem ale pytam bo 3 przypadki z rzędu z tej samej firmy to dziwne.Tym barzdziej,że do Lecha przyjeżdżają bardzo podobne naczepy.

Autor:  zelu [ 15 cze 2006, 21:01 ]
Tytuł: 

No bardzo możliwe ze wożą coś do Browarów Lecha.Ale tego nie jestem pewien,zapytam sie ojca to bede wiedział 8) .I jak coś napisze na forum :)

Autor:  venom [ 29 cze 2006, 22:03 ]
Tytuł: 

ej ja mozecie podajcie jakis kontakt do tej bazy w lodzi (telefon maila czy cos) piszcie tu albo na gg do mnie plska bo tata by sie chcial tam przyjac ma ADRy zna sie na robocie z jezykiem troche gorzej ale nie wiem czy to ze mieszka w krakowie nie bedzie problemem?? jak mozecie skontaktujcie sie ze mna szybko z gory thx :)

Autor:  zelu [ 30 cze 2006, 15:35 ]
Tytuł: 

Venom wejdz sobie na ich stronke i masz tam numery telefonów,adresy itp.

Masz tu linka: http://www.norbert-dentressangle.com/

Autor:  venom [ 30 cze 2006, 20:32 ]
Tytuł: 

dzieki zelu a myslisz ze sa przyjacia?? i czy beda chciec kogos z krakowa??

Autor:  vito37 [ 01 lip 2006, 13:53 ]
Tytuł: 

Tydzień temu od kierowcy Norberta dowiedziałem się że od 1.06.2006r. firma miała podnieść stawki pracownikom (ze względu na protesty francuskich kierowców na zaniżanie frachtów przez polske (nskie wypłaty i diety) i groźbę strajku (francuzi mają bardzo dobrze zorganizowane Związki zawodowe)).

Stawki od początku czerwca kształtują sie w ten sposób:
Podstawa - 2000 zł
Dieta - 45 Eur

Kierowca jeździ 3 tygodnie i później zjeżdża na min. 4 dni do domu (może siedziec w domu nawet 2 tygodnie ale w takim wypadku juz nie wróci na swoje auto).
W niektórych przypadkach gdy kierowcy przebywają juz 3 tygodnie w trasie a nie ma mozliwości zjazdu do kraju firma busem odwozi ich do polski.
Cytuj:
dzieki zelu a myslisz ze sa przyjacia?? i czy beda chciec kogos z krakowa??
Przyjęcia są cały czas i raczej nie ma znaczenia miejsce zamieszkania.
Podstawowy warunek jaki stawiają kandydatowi to min. 2 lata udokumentowanej pracy w ruchu międzynarodowym.

Autor:  zelu [ 01 lip 2006, 16:44 ]
Tytuł: 

Kierowca jeździ 3 tygodnie i później zjeżdża na min. 4 dni do domu (może siedziec w domu nawet 2 tygodnie ale w takim wypadku juz nie wróci na swoje auto).
W niektórych przypadkach gdy kierowcy przebywają juz 3 tygodnie w trasie a nie ma mozliwości zjazdu do kraju firma busem odwozi ich do polski.

Vito37.Nie wiem skond to wiesz ale mylisz się,fakt jeżdzą minimum 3 tygodnie ale nie jest prawdą ze musi po tych 3'ech tyg.zjechać do domu.Jeśli kierowca chce to jeździ dalej do max.7 tygodnia później juz mu każą zjechać do domu i ma obowiązkowe dwa tygodnie wolnego.Chodz nie zawsze,bo raz mój tato przyjechał po 7 tyg.do domu a za dwa dni dzwonili ze ma przyjeżdzać :/.I to ze jak wraca po dwóch tygodniach i nie wruci juz na swoje auto,z tym tez bym sie nie zgodził.Tato mi mówił ze normalnie wracają i siadają na swoje zestawy i nie ma z tym zadnego problemu.

Autor:  łukasz [ 01 lip 2006, 17:53 ]
Tytuł: 

Zelu a co z tymi zarobkami?Jest faktycznie tak jak podał Vito 37?I jak jest z tymi dojazdami,busami itp...

Strona 2 z 14 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/