wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://www.wagaciezka.com/ |
|
Transporty ponadnormatywne (gabaryty) http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3600 |
Strona 100 z 139 |
Autor: | AdamZST [ 02 lut 2013, 14:26 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Wracajac do naczepy popatrz na broszure producenta http://www.nooteboomgroup.com/server/mu ... serve/482/ nie ma tam Twojego typu ale dane sa porownywalne miedzy 47-60t dla zwyklych osi....dla 1+4. Tu jest podobna http://szukaj.pl.mobile.eu/ciezarowka-o ... abNumber=1 bez dolly i z odstepstwem na 70t DMC (naczepy) ladownosc 45,6t. zadzwonie do kumpla i podam ci dokladne parametry z dowodu tego faymonville-a
Już oglądałem te broszury i bardzo porównywalnie wygląda Euro-68-14.Dopuszczalna masa całkowita ta sama, naczepa trochę lżejsza.Ta z ogłoszenia wygląda niemal identyczna, jest natomiast cięższa i ma większą DMC, a co do ładowności to nawet może mieć mniejszą ze względu na swoja duża masę (rozpatrując ładowność administracyjną, ponieważ moja łącznie z wózkiem jest lżejsza). Tak jak pisali Panowie wyżej wygląda na to, że naczepa jest przystosowana pod 4 osiowego konia, a że poprzedni właściciel widocznie takiego nie miał, bądź nie chciał mieć (ponieważ kon latał również z wywrotką) to zamówił sobie do tego ta doll'ke. Niedługo zaczną się zmagania z administracją, pozwolę sobie od czasu do czasu napisać czego dowiedziałem się nowego. Dziękuje jeszcze raz wszystkim za odpowiedzi i pomoc. |
Autor: | BAG [ 02 lut 2013, 16:19 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: A w domku.Na Helmstedt wyłożyła się ciężarówka (dokładnie spadła ze skarpy.Załadowałem ją i przywiozłem do PL.A jak tam kolego transformator ? Na statku ?
tak w domku, trafo na nabrzezu..... nie wiem czy poplynie... bo chlopcy dali popis przy rozladunku ![]() Adamie dodzwonilem sie do kumpla z 2+4 ma 77t ladownosci, DMC 100t, z koniem 6x4 120t calosci...... ![]() |
Autor: | MarcinBTC [ 02 lut 2013, 17:40 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
http://moto.allegro.pl/volvo-f16-naczep ... 58708.html |
Autor: | levy_inf [ 02 lut 2013, 20:34 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj:
Adamie dodzwonilem sie do kumpla z 2+4 ma 77t ladownosci, DMC 100t, z koniem 6x4 120t calosci......
Ale to naczepa chyba na pendlach? ![]() Jak to w ogóle w Polsce z pendlami jest? Są takowe ujęte w przepisach i mają rzeczywiście większy dopuszczalny nacisk na oś? |
Autor: | BAG [ 02 lut 2013, 22:58 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Ale to naczepa chyba na pendlach? Jak to w ogóle w Polsce z pendlami jest? Są takowe ujęte w przepisach i mają rzeczywiście większy dopuszczalny nacisk na oś?[/quote] nie, zwykle skretne osie ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | AdamZST [ 02 lut 2013, 23:58 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Cytuj: A w domku.Na Helmstedt wyłożyła się ciężarówka (dokładnie spadła ze skarpy.Załadowałem ją i przywiozłem do PL.A jak tam kolego transformator ? Na statku ?
tak w domku, trafo na nabrzezu..... nie wiem czy poplynie... bo chlopcy dali popis przy rozladunku ![]() Adamie dodzwonilem sie do kumpla z 2+4 ma 77t ladownosci, DMC 100t, z koniem 6x4 120t calosci...... ![]() Troszkę mnie dziwi to zróżnicowanie wśród producentów co do tych nacisków i ładowności naczep. Może to kwestia tego, że po prostu prześcigają się dożąć do zdominowania rynku. Może któryś z szanownych Forumowiczów pomyka koniem 6x4? Czy może się pochwalić co ma wpisane w dowód rejestracyjny? Nie chce tu być oczywiście nachalny i pytam czy jest taka ewentualność. |
Autor: | levy_inf [ 03 lut 2013, 1:16 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj:
Może któryś z szanownych Forumowiczów pomyka koniem 6x4? Czy może się pochwalić co ma wpisane w dowód rejestracyjny?
Daj jakiś namiar na siebie na PRIV to podeślę parę dowodów rejestracyjnych od ciągników 6x4
Nie chce tu być oczywiście nachalny i pytam czy jest taka ewentualność. |
Autor: | BAG [ 03 lut 2013, 15:23 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Cytuj:
Może któryś z szanownych Forumowiczów pomyka koniem 6x4? Czy może się pochwalić co ma wpisane w dowód rejestracyjny?
Daj jakiś namiar na siebie na PRIV to podeślę parę dowodów rejestracyjnych od ciągników 6x4Nie chce tu być oczywiście nachalny i pytam czy jest taka ewentualność. |
Autor: | Borys [ 03 lut 2013, 16:08 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Witam. Ja pomykam Actrosem 2654LS 6X4 DMC ciągnika mam wpisane 27500 bez żadnych odstępstw. Żadna rewelacja, ale ja nie jeżdże poza granicy kraju tylko na potrzeby własne firmy. Jak do tej pory jeszcze nie miałem problemów przy kontrolach. Naczepa ma ładowności 60000, jest to tiefbet na 4 osiach bez dolly. |
Autor: | AdamZST [ 03 lut 2013, 16:27 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Witam. Ja pomykam Actrosem 2654LS 6X4 DMC ciągnika mam wpisane 27500 bez żadnych odstępstw. Żadna rewelacja, ale ja nie jeżdże poza granicy kraju tylko na potrzeby własne firmy. Jak do tej pory jeszcze nie miałem problemów przy kontrolach. Naczepa ma ładowności 60000, jest to tiefbet na 4 osiach bez dolly.
To ten Tiefbett musi być strasznie lekki?
|
Autor: | Borys [ 03 lut 2013, 16:36 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Sorry kolego, ładowności ma 40000 kg. a masa własna 18000 kg. Ta moja naczepa to prototyp jedyny w swoim rodzaju firmy WZM z Głowna. Taki badziew że głowa mała. Ja już się przyzwyczaiłem do niej ale uważać trzeba praktycznie na wszystko. |
Autor: | AdamZST [ 03 lut 2013, 18:34 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Sorry kolego, ładowności ma 40000 kg. a masa własna 18000 kg. Ta moja naczepa to prototyp jedyny w swoim rodzaju firmy WZM z Głowna. Taki badziew że głowa mała. Ja już się przyzwyczaiłem do niej ale uważać trzeba praktycznie na wszystko.
No to nie wiele lżejsza od Nooteboom'a.A jakie masz Kolego naciski na oś w tym Tiefbecie, a jakie na siodło? Masz zrobione odstępstwo? Po Twojej wypowiedzi "jedyny w swoim rodzaju firmy WZM" chyba domyślam się czyja to naczepa. Możesz coś więcej o niej powiedzieć? Czemu Twoim zdaniem jest aż tak nieudana? |
Autor: | BAG [ 03 lut 2013, 20:52 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Witam. Ja pomykam Actrosem 2654LS 6X4 DMC ciągnika mam wpisane 27500 bez żadnych odstępstw. Żadna rewelacja, ale ja nie jeżdże poza granicy kraju tylko na potrzeby własne firmy. Jak do tej pory jeszcze nie miałem problemów przy kontrolach. Naczepa ma ładowności 60000, jest to tiefbet na 4 osiach bez dolly.
napis ile masz w dopuszczalnej masie calkowitej zestawu... bo tu jest pies pogrzebany jesli chodzi o ciagnik... ![]() |
Autor: | Borys [ 04 lut 2013, 15:18 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
napis ile masz w dopuszczalnej masie calkowitej zestawu... bo tu jest pies pogrzebany jesli chodzi o ciagnik... ![]() W dowodzie rej mam F1 - 27500 kg., F2 - 24000 kg., F3 - ---(nie ma nic) dotyczy ciągnika. W naczepie F1 - 70000 kg., F2 - 58000kg., F3 - ---. |
Autor: | Borys [ 04 lut 2013, 15:26 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
No to nie wiele lżejsza od Nooteboom'a. A jakie masz Kolego naciski na oś w tym Tiefbecie, a jakie na siodło? Masz zrobione odstępstwo? Po Twojej wypowiedzi "jedyny w swoim rodzaju firmy WZM" chyba domyślam się czyja to naczepa. Możesz coś więcej o niej powiedzieć? Czemu Twoim zdaniem jest aż tak nieudana?[/quote] Nie udana bo od samego początku pękała przy 40 tonach. Wykonanie jak na taką naczepe toporne. Jedyne co dobre ma to hydraulike. Osie są SAFa. Główny pokład a tył (tzn. tylny pokład) jest na przegubie, co powoduje, że przy ładunku tył bardzo się podnosi i w tym miejscu jest osłabiona i strzela. Była rozciągana ale od pierwszego spawania już nie. Dziadowstwo. |
Autor: | Grucha od lewatywy [ 06 lut 2013, 15:05 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Na Złochowice mieliśmy ładować w piatek (8.02) ale coś odwołali, chyba rury nie są jeszcze gotowe. Będzie to Vestas V90. |
Autor: | BAG [ 10 lut 2013, 12:46 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Dzisiaj przywieźliśmy z ojcem elementy do dźwigu (Liebherr LG 1750). W sumie dzisiaj przyjechało 17 aut z tymi elementami. P.S. Tak +/- ile może ważyć, ta kabina tego dźwiga z tym skrzydłem, co jest załadowana na jednym z aut GTT? ![]() |
Autor: | levy_inf [ 11 lut 2013, 16:45 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
No i szykuje nam się więcej pracy. Obluźnienia w zakazach weekendowych dla gabarytów w Niemczech. http://www.bsk-ffm.de/uploads/media/09. ... ten_01.jpg Ja już szukam lokum w okolicach Olszyny, teraz do domu to tylko na święta. ![]() |
Strona 100 z 139 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |