Strona 9 z 40 [ Posty: 798 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1140 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 lut 2011, 20:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lut 2010, 16:45
Posty: 26
GG: 0
Samochód: Scania R500
Lokalizacja: Wieruszów (woj.łódzkie)

Naprawdę świetne opisy. Bardzo przyjemnie się czyta. Proponuję Ci przechowywać te opisy, bo może za 10-15 lat, albo będąc już na emeryturze skusisz się na napisanie książki np. "Pamiętnik kierowcy" lub coś w tym stylu.

Na temat Włochów: hm... Czasem zastanawiam się, jak taki leniwy naród był i jest w stanie tworzyć takie samochody jak Ferrari czy Lamborghini, które mają w sobie masę zaawansowanych technologii. Chyba do tego zatrudniają cudzoziemców...

P.S.: Co do spalania Twojego Mercedesa... Jak na tę moc, osiągi, technologię i radość którą daje z jazdy to nie tak dużo. Polonez z silnikiem na jednopunktowym wtrysku (ok. 77 KM), potrafił spalić 12-14 l/100 km, a tam w porównaniu do Merca to zero pozytywnych emocji.


Pozdrawiam i czekam na dalsze relacje z tras.

_________________
Bez ciężarówek świat stanął by w miejscu...

Koleiny potrafią wyprowadzić z równowagi... zwłaszcza przeładowane naczepy


Post Wysłano: 15 lut 2011, 20:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2009, 13:15
Posty: 277
GG: 9969996
Lokalizacja: Dankowice, Bielsko-Biała,Edinburgh

Cytuj:
S124
Przepraszam za ot ale S124? nie W124? Bo niezbyt rozumie to oznaczenie;)

_________________
''Musisz sobie zadać jedno zaje*iście ważne pytanie. Co lubię w życiu robić? A potem zacznij to robić.''


B,C,KW,ADR, wózki widłowe, E w trakcie|| Niestety przecieranie szlaków zachodniej europy za sterami mastera :(


Post Wysłano: 15 lut 2011, 20:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lut 2010, 16:45
Posty: 26
GG: 0
Samochód: Scania R500
Lokalizacja: Wieruszów (woj.łódzkie)

Cytuj:
Cytuj:
S124
Przepraszam za ot ale S124? nie W124? Bo niezbyt rozumie to oznaczenie;)
Może ja odpowiem. Z moich informacji Mercedes S124 to mniej popularna nazwa W124 w wersji kombi.

_________________
Bez ciężarówek świat stanął by w miejscu...

Koleiny potrafią wyprowadzić z równowagi... zwłaszcza przeładowane naczepy


Post Wysłano: 15 lut 2011, 20:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Cytuj:
Na temat Włochów: hm... Czasem zastanawiam się, jak taki leniwy naród był i jest w stanie tworzyć takie samochody jak Ferrari czy Lamborghini, które mają w sobie masę zaawansowanych technologii. Chyba do tego zatrudniają cudzoziemców...
Dlatego szokiem dla mnie było to, że włosi produkują silniki dla szwedów. Natomiast w kwestii zatrudniania cudzoziemców to jest ich wszędzie sporo i bez nich nie daliby rady.

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Post Wysłano: 15 lut 2011, 20:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
S124
Przepraszam za ot ale S124? nie W124? Bo niezbyt rozumie to oznaczenie;)
Może ja odpowiem. Z moich informacji Mercedes S124 to mniej popularna nazwa W124 w wersji kombi.
Dokładnie tak. Mercedes dość zawile nazywa swoje auta tym bardziej, że pewne oznaczenia występują przed nazwą modelu jak i po niej i przed i po nazwie wersji silnikowej ale w kwestii tych przed nazwą to
W - oznaczało sedany
S - oznaczało kombi
C - oznaczało coupe
L- oznaczało wersje przedłużone lang bądź long

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Post Wysłano: 15 lut 2011, 20:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lut 2010, 16:45
Posty: 26
GG: 0
Samochód: Scania R500
Lokalizacja: Wieruszów (woj.łódzkie)

Cytuj:
Dokładnie tak. Mercedes dość zawile nazywa swoje auta tym bardziej, że pewne oznaczenia występują przed nazwą modelu jak i po niej i przed i po nazwie wersji silnikowej ale w kwestii tych przed nazwą to
W - oznaczało sedany
S - oznaczało kombi
C - oznaczało coupe
L- oznaczało wersje przedłużone lang bądź long
Z tego co mi sie jeszcze kojarzy to:
A - wersja cabrio

_________________
Bez ciężarówek świat stanął by w miejscu...

Koleiny potrafią wyprowadzić z równowagi... zwłaszcza przeładowane naczepy


Post Wysłano: 15 lut 2011, 20:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2009, 13:15
Posty: 277
GG: 9969996
Lokalizacja: Dankowice, Bielsko-Biała,Edinburgh

Aha dzięki, myślałem że s124 to jakaś wersja mercedesa S klasy a to klin;) mercedes fajne auto, posiadaliśmy w126, wygodne duże, 14/100 pb95, ale coś za coś;)

Co do tras to świetnie opisane, pozdrawiam:)

_________________
''Musisz sobie zadać jedno zaje*iście ważne pytanie. Co lubię w życiu robić? A potem zacznij to robić.''


B,C,KW,ADR, wózki widłowe, E w trakcie|| Niestety przecieranie szlaków zachodniej europy za sterami mastera :(


Post Wysłano: 15 lut 2011, 21:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Papiur
Obrazek
Ileś ty tych pasów tam pozakładał? :mrgreen: Ach wróć, zapomniałem że was dwóch było. :mrgreen:


Post Wysłano: 15 lut 2011, 22:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Cytuj:
Cytuj:
Papiur
Obrazek
Ileś ty tych pasów tam pozakładał? :mrgreen: Ach wróć, zapomniałem że was dwóch było. :mrgreen:
Znaczy, że za dużo ich czy jak?
To akurat ładowałem i zabezpieczałem sam. Pierwsza rolka stała jakieś 1,5 metra od ściany przedniej naczepy więc zabezpieczona była dwoma pasami od góry i jednym w poprzek za kłonice, następna dwoma od góry, potem cztery po jednym od góry i dwa ostatnie po dwa też od góry.

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Post Wysłano: 15 lut 2011, 22:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Znaczy, że za dużo ich czy jak?
To akurat ładowałem i zabezpieczałem sam. Pierwsza rolka stała jakieś 1,5 metra od ściany przedniej naczepy więc zabezpieczona była dwoma pasami od góry i jednym w poprzek za kłonice, następna dwoma od góry, potem cztery po jednym od góry i dwa ostatnie po dwa też od góry.
Woziłem takie rolki troszkę czasu z Leipy ze Schwedt/Oder. Na takie duże na pierwszą i ostatnią po dwa pasy na krzyż, a na resztę po jednym pasie. Ale obowiązkowo maty pod rolki, dawali takie specjalne papierowe lub z tworzywa sztucznego. Przy kontroli w D żadnych obiekcji.

Raz zrzucałem się z Włochem koło Paryża. Wpadł na firmę jak przecinak, rozsunął firanę a tam żadnego pasa. :lol: Deski pościągał i po robocie. :mrgreen:


Post Wysłano: 15 lut 2011, 23:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Cytuj:
Raz zrzucałem się z Włochem koło Paryża. Wpadł na firmę jak przecinak, rozsunął firanę a tam żadnego pasa. :lol: Deski pościągał i po robocie. :mrgreen:
We Włoszech widziałem wielokrotnie przewożone na platformach bez jakichkolwiek zabezpieczeń stalowe pręty, betonowe bloki i bloczki, jakieś silniki, cegły czy małe dzieci bez fotelików w autach osobowych.

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Post Wysłano: 16 lut 2011, 10:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3280
Lokalizacja: eu

Dużo polaków wozi papier z S do PL, ale chyba tylko ja jeden spinam go pasami :) (trochę przesadzam, ale wielu olewa to na zasadzie "młody słuchaj..do nieba i tak nie poleci, ja delikatnie jeżdżę, a stary jestem i mnie plecy bolą, to nie spinam").
Po mojemu ładunek chędogo zabezpieczony, no może o dwa pasy za dużo.
Ale przynajmniej w przypadku kontroli lub nie daj Boże nieszczęścia Jan nic nie będzie miał sobie do zarzucenia.
Dawaj częściej cynk jak toczysz się na Szwecję, to może uda się nam w końcu spotkać.
Ja płynę w czwartek, ale jeszcze nie wiem dokąd.


Post Wysłano: 17 lut 2011, 12:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sty 2010, 15:14
Posty: 9
GG: 0
Samochód: osobowy
Lokalizacja: Lubin

Witam.
Trasa jak zawsze super opisana. Lubie zaglądać do tego tematu. Czytając opis trasy czuje się jakbym siedział na prawym fotelu :mrgreen: Zdjęcia tylko potęgują to uczucie. Czekam na następny świetny opis i zdjęcia. Życzę wszystkiego dobrego na szosie.

PS Miałeś 9510KM w DAFie, ale to musiało iść :mrgreen: Pozdrawiam!

_________________
Volvo kocham tę markę!

TIRy na Tory? Pociągi na TIRy!


Post Wysłano: 17 lut 2011, 14:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Cytuj:
PS Miałeś 9510KM w DAFie, ale to musiało iść :mrgreen: Pozdrawiam!
Nie, na pace 8640KM a pod maską 460 czyli razem 9100. Pierwszy tydzień robiłem XF 105 460 SSC którego tu nie ma na zdjęciach.

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Post Wysłano: 17 lut 2011, 16:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2009, 17:43
Posty: 61
GG: 6213674

I kolejna trasa opisana bardzo ciekawie.Mało fotek ale dobrej jakości.Naprawdę podziwiam Cię za chęć pisania i dzielenia się z nami swoimi przygodami za kołkiem.Pozdrawiam


Post Wysłano: 18 lut 2011, 0:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Tak z ciekawości jeszcze zapytam... Te nowe Jelcze macie w automatach, czy miotła jest? I jak to padło wjeżdża pod Brennero z takim ciężarem jak byle jaka górka i wskaźnik temperatury płynu skacze jak głupi? :mrgreen:


Post Wysłano: 18 lut 2011, 11:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Cytuj:
Tak z ciekawości jeszcze zapytam... Te nowe Jelcze macie w automatach, czy miotła jest? I jak to padło wjeżdża pod Brennero z takim ciężarem jak byle jaka górka i wskaźnik temperatury płynu skacze jak głupi? :mrgreen:
Te trzy najnowsze są na miotle ale kilka leniuchów też już jest ale nie jest to żadna przemyślana strategia co do preferencji szefa. Jakoś to się kula pod górę, choć namieszać się czasem trzeba miotłą a skakanie wskaźnika płynu chłodzącego to chyba przypadłość każdego z, jak je nazywasz Jelczy, którymi jeździłem. Przyznaję, że nie rozumiem dlaczego szef kupuje te auta ale jego cyrk jego małpy.

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Post Wysłano: 18 lut 2011, 11:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lis 2008, 20:36
Posty: 29
GG: 0
Lokalizacja: WSZ

Witam, twoje opisy tras są ekstra. Czyta się je jak dobrą książke, już nie moge doczekać się nastepnego. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i twojej rodzinki oraz wielu bezawaryjnych km na trasach Europy. Pozdrawiam :wink:

_________________
Za kółkiem wsiadam, włączam gaz, 40 ton wytaczam znów na szose...

Volvo FH12 + Kogel Maxx


Post Wysłano: 18 lut 2011, 13:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 mar 2010, 15:02
Posty: 13
GG: 12648869
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Kraśnik

Nic nowego tu nie napiszę więc powtórzę posty innych użytkowników. Trasy opisane super, czyta się je z wielką chęcią i oczekiwaniem co wydarzy się w kolejnej, na której opis oczywiście czekamy :wink: Pozdrawiam


Post Wysłano: 18 lut 2011, 16:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2010, 20:21
Posty: 8
GG: 16108747
Lokalizacja: Zawiercie

Jestem pod wrażeniem,bardzo ładnie.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 9 z 40 [ Posty: 798 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1140 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: