wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://www.wagaciezka.com/ |
|
Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1720 |
Strona 9 z 17 |
Autor: | Levuss [ 02 lip 2010, 18:07 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Elektryczny szyberdach jest chyba w standardzie od wprowadzenia "chińczyka". Ja szczerze nigdy, ale to nigdy nie widziałem Globtrottera XL z ręcznym szyberdachem a trochę tego sprzętu jeździ. W Globetrotterze XL na pewno masz burdelówki, bynajmniej w tych co latał mój ojciec burdelówki zawsze były. Nie dam sobie ręki uciąć, ale chyba w Globetrotterach są burdelówki bo coś mi się wydaje, że w Globie mego ojca są one zamontowane. Dzisiaj będę miał konkretną informację na temat burdelówek w Globetrotterze jak ojciec wróci z trasy. |
Autor: | ogierek093 [ 02 lip 2010, 21:43 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Burdelówki są na 100%, w drzwiach na dole (tu przy kieszeni) też były czerwone klosze i po zmroku się miło jedzie (na miejscu pasażera ![]() |
Autor: | Bajzel [ 03 lip 2010, 1:21 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: Porównywałem modele sprzed liftingu zarówno Actros, jak i FH. Wyposażone oba standardowo, więc moje minusy co do tego modelu są nadal aktualne, bo zostały poprawione dopiero w modelu po liftingu. Co do spalania... Może manualna skrzynia? Bo spalanie różni się sporo z tymi samymi ładunkami. Różnica ok. 4-5l.
Wiem, wiem, piszę tylko, żebyś wiedział, że Volvo naprawiło swoje błędy ![]() Actros z joystickiem, Volvo w I-Shifcie ![]() |
Autor: | Tajny [ 03 lip 2010, 10:24 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: Burdelówki są na 100%, w drzwiach na dole (tu przy kieszeni) też były czerwone klosze i po zmroku się miło jedzie (na miejscu pasażera
To nie burdelówki, tylko po to, żeby były widoczne otwarte drzwi w nocy. Poza tym... Co mi po tych lampkach, jak i tak nie mogę ich włączyć osobno, bo zapalają się razem z tymi górnymi białymi. Wiem, że w lepszych wersjach burdelówki były u góry w kloszach, więc elegancko. W standardzie w Globie tego na pewno nie ma. ![]() ![]() |
Autor: | igoR84 [ 03 lip 2010, 15:28 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: razem z bólem głowy przyszła myśl, ze wole dybać w kamazie niż jeździć volvo...
Kwestia gustu, jedni wolą duża kabinę inni (np ja-też zwykły szofer) komfort jazdy, który jest zdecydowanie na korzyść Volvo.
|
Autor: | Bajzel [ 04 lip 2010, 1:22 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: Cytuj: Burdelówki są na 100%, w drzwiach na dole (tu przy kieszeni) też były czerwone klosze i po zmroku się miło jedzie (na miejscu pasażera
To nie burdelówki, tylko po to, żeby były widoczne otwarte drzwi w nocy. Poza tym... Co mi po tych lampkach, jak i tak nie mogę ich włączyć osobno, bo zapalają się razem z tymi górnymi białymi. Wiem, że w lepszych wersjach burdelówki były u góry w kloszach, więc elegancko. W standardzie w Globie tego na pewno nie ma. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Tajny [ 04 lip 2010, 13:35 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Mamy już to zrobione. Jednak jest to niezbyt wygodne, bo ciężko jest podczas jazdy je włączyć, bądź wyłączyć. ![]() ![]() |
Autor: | Bajzel [ 07 lip 2010, 13:30 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: Przy tej klasie aut, za taką cenę nie powinniśmy się w ogóle w takie rzeczy bawić, bo to wszystko powinno już być.
Czasem po prostu zamiast narzekać warto wziąć się do roboty ![]() ![]() |
Autor: | Tajny [ 07 lip 2010, 23:18 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: Cytuj: Przy tej klasie aut, za taką cenę nie powinniśmy się w ogóle w takie rzeczy bawić, bo to wszystko powinno już być.
Czasem po prostu zamiast narzekać warto wziąć się do roboty ![]() ![]() |
Autor: | Bajzel [ 08 lip 2010, 0:03 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: Przy tej klasie aut, za taką cenę nie powinniśmy się w ogóle w takie rzeczy bawić, bo to wszystko powinno już być.
Czasem po prostu zamiast narzekać warto wziąć się do roboty ![]() ![]() |
Autor: | madis volvo [ 08 sie 2010, 15:53 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
volvo to chyba nalepsza marka , wady :drogie częsci ,z dolnego zderzaka farba odpada, Zalety:twarde ,wytrzymałe wygodne ,dużo schowków w XL |
Autor: | Darek_Volvo [ 08 sie 2010, 22:12 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Witam ja mam volvo fh12 z 1994 roku Wady:Rozwiązanie hamulców na osi napędowej (kto rozbierał ten wie) Zalety:Mocny silnik wytrzymałem i pod wywrotką mi przez 3 lata nic w nim porządnego nie wysiadło Wygodne fotele |
Autor: | Michzio' [ 10 sie 2010, 11:42 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Ostatnio spotkałem się z informacją że w DXi po 300tys. km trzeba już robić góre silnika ![]() Jakoś ciężko mi w to uwierzyć ale mówił mi to człowiek który w swej flocie ma kilka takich aut. |
Autor: | Levuss [ 10 sie 2010, 14:40 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: Ostatnio spotkałem się z informacją że w DXi po 300tys. km trzeba już robić góre silnika
Zależy co oznacza stwierdzenie "robić górę". Via internet to może być, pęknięty blok, wadliwe wałki, hydraulika zaworowa, uszkodzone wtryskiwacze, wypalona dziura w tłoku itp. Ja wiem, że D13 cierpiały na jedną wadę a mianowicie spadek kompresji na jednym z cylindrów.
![]() Jakoś ciężko mi w to uwierzyć ale mówił mi to człowiek który w swej flocie ma kilka takich aut. |
Autor: | Michzio' [ 18 sie 2010, 17:57 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Dowiedziałem się trochę więcej od innego użytkownika FH13. A dokładniej usłyszałem że od słabej jakości paliwa głowice padają. (podejrzewam że sie wypalają). Aż trudno mi w to uwierzyć, bo dawne silniki chodziły po 2 mln km bez remontu a tu kicha. |
Autor: | arek17 [ 28 gru 2010, 13:49 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
ja uwazam ze takie volva jak f10/f12 są nie zjechania jeszcze pierwsze fh są dobre reszta to już szajs ja mam f12 400km ma juz ponad 2mln km i jeszcze zapala w mrozy tylko wiadomo itd nie daje mu szns |
Autor: | eRKaZet [ 28 gru 2010, 13:59 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: ja uwazam ze takie volva jak f10/f12 są nie zjechania jeszcze pierwsze fh są dobre reszta to już szajs ja mam f12 400km ma juz ponad 2mln km i jeszcze zapala w mrozy tylko wiadomo itd nie daje mu szns W wieku 17 lat masz już swoją firmę transportową?
|
Autor: | igoR84 [ 28 gru 2010, 15:04 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: W wieku 17 lat masz już swoją firmę transportową?
Może jest transportowym odpowiednikiem Doogie Howsera ![]() |
Autor: | arek17 [ 28 gru 2010, 16:44 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
kolego ja pisze pod nickiem syna. a jesli tobie się nie podoba to co piszę o tym złomie jakim jest volvo fh12 chinczyk to powiedz to wprost |
Autor: | Kierownik [ 28 gru 2010, 17:19 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Tylko patrzec ogloszen na allegro "zamienie chinczyka na starą F12". |
Strona 9 z 17 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |