wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://www.wagaciezka.com/ |
|
Transporty ponadnormatywne (gabaryty) http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3600 |
Strona 69 z 139 |
Autor: | MAN [ 09 mar 2012, 14:30 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Pewnie nie jest zgodne, ale według przepisów to powinni z holować taki pojazd na parking administracyjny na koszt właściciela pojazdu Stąd pewnie te holowniki pomocy drogowej ![]() |
Autor: | Cineks [ 09 mar 2012, 14:57 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Za czasów ADAC'a w Słupsku też "pilotowała" nas pomoc drogowa ![]() |
Autor: | transp [ 09 mar 2012, 15:50 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
trochę dziwne, bo w sumie ITD również mogło odprowadzić te pojazdy jak i dodatkowe wezwać Policje która mogła by jak najbardziej zabezpieczyć ten przejazd, a przynajmniej oni są do tego odpowiednio przygotowani jak i uprawnieni (było tak kiedyś w przypadku zatrzymania jakiegoś transportu w chyba okolicach Bydgoszczy) |
Autor: | Kuba_Truck_Bydgoszcz [ 09 mar 2012, 16:10 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Dokładnie w okolicach BDG było tak podczas akcji z Uniwersalami ![]() |
Autor: | LKV Tomek [ 09 mar 2012, 19:34 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Kiedyś Eurokran na terenie jakieś stoczni robił identyczny transport ![]() |
Autor: | Czyzu [ 09 mar 2012, 19:43 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Press Glass Radomsko - pozdrowionka dla Sapera i reszty ekipy! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | DRIPOL [ 09 mar 2012, 20:42 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Dziś przez Połaniec DK79 przewożono jakąś cześć samolotu ma ktoś jakie fotki. |
Autor: | jurexdaf [ 09 mar 2012, 21:33 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
No no bardzo ładnie prezentuje się ten man PIKOLO ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Herakles [ 10 mar 2012, 0:14 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: No no bardzo ładnie prezentuje się ten man PIKOLO
Tak alde raczej oddzial krzak, porownaj:![]() ![]() ![]() W & F Franke Polska sp.z o.o. Ewa Walczak 0048 2244 83 837 polska@wffranke.eu z http://www.spedomax.pl/index.html ![]() |
Autor: | Herakles [ 10 mar 2012, 0:21 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Cytuj: Jeszcze filmik i zdjęcia dotyczący zatrzymania gabarytów w Gdańsku.
Jest na jednym z filmików taka scenka na której pani inspektor telefonicznie powiadamia kogoś, że trzeba odprowadzić dwa zestawy na parking administracyjny i, że są potrzebni dwaj piloci. A potem na kolejnej scence widzimy jak rolę pilotów spełniają pojazdy... pomocy drogowej (!)http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Noc ... 56194.html http://www.witd.gdansk.pl/z-ycia-inspek ... rytowa-noc W związku z tym pytanie: Zdecydowanie inne jest przeznaczenie (i wyposażenie) samochodu pomocy drogowej i samochodu - pilota. Bazując na przepisach dot. warunków technicznych które powinien spełniać samochód do pilotażu uważam, że pojazd pomocy drogowej nie spełnia tych warunków. Dlaczego więc ITD wykorzystuje je do pilotowania zatrzymanych pojazdów (uznanych za ponadnormatywne)? Bo tylko z pomoca drogowa ma podpisana umowe na wykonywanie takich uslug za odpowiednia cene. Czy to jest ok i zgodne z "przykazaniami" za złamanie których "bekną" zatrzymani? Bo tylko z pomoca drogowa ma podpisana umowe na wykonywanie takich uslug za odpowiednia cene. |
Autor: | MAN [ 10 mar 2012, 12:00 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Ot amerykańska technika, żeby holownikiem przestawiać naczepę ![]() http://www.youtube.com/watch?v=03QVpVss ... re=related |
Autor: | DRIVER1965 [ 10 mar 2012, 13:18 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: W związku z tym pytanie: Zdecydowanie inne jest przeznaczenie (i wyposażenie) samochodu pomocy drogowej i samochodu - pilota. Bazując na przepisach dot. warunków technicznych które powinien spełniać samochód do pilotażu uważam, że pojazd pomocy drogowej nie spełnia tych warunków. Dlaczego więc ITD wykorzystuje je do pilotowania zatrzymanych pojazdów (uznanych za ponadnormatywne)? Czy to jest ok i zgodne z "przykazaniami" za złamanie których "bekną" zatrzymani? |
Autor: | Goru [ 10 mar 2012, 15:26 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Ot amerykańska technika, żeby holownikiem przestawiać naczepę
Ta Amerykańska technika jest coś oporna jak na nasze czasy. Wydaje mi się że ze wszystkim tam tak jest, ciężkie toporne i mało praktyczne konstrukcje. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=03QVpVss ... re=related ![]() |
Autor: | MAN [ 10 mar 2012, 15:30 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Cytuj: Ot amerykańska technika, żeby holownikiem przestawiać naczepę
Ta Amerykańska technika jest coś oporna jak na nasze czasy. Wydaje mi się że ze wszystkim tam tak jest, ciężkie toporne i mało praktyczne konstrukcje. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=03QVpVss ... re=related ![]() ![]() |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 10 mar 2012, 17:07 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Cytuj: Ot amerykańska technika, żeby holownikiem przestawiać naczepę
Ta Amerykańska technika jest coś oporna jak na nasze czasy. Wydaje mi się że ze wszystkim tam tak jest, ciężkie toporne i mało praktyczne konstrukcje. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=03QVpVss ... re=related ![]() ![]() |
Autor: | korni8808 [ 10 mar 2012, 17:13 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj:
Ciężkie, toporne pewnie tak, ale jakoś nie widzę na co dzień Scanii z 8 milionami przebiegu
A gdzie Ty w Europie chcesz się rozpędzać, jak w naszym ukochanym kraju żeby załadować towar, to trzeba mieć z pół dnia.
![]() |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 10 mar 2012, 17:35 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Dobra, źle się wyraziłem. Zobacz, 1969 rok http://bigrigshots.com/2012/02/21/big-balls/ 1975-1983 http://bigrigshots.com/2012/02/11/mack- ... 1975-1983/ 1957 http://bigrigshots.com/2012/01/15/1957- ... wrong-too/ Nie chce pisać, że Amerykańskie ciężarówki są lepsze, bo nie ma ich jak porównać - natomiast ich toporność, prostota i zacofanie ma sens - właściciel jest w stanie zarobić na swoją rodzinę, mając tylko jedną, swoją przez ileśtam lat. Bardzo fajny artykuł jak ktoś jest zainteresowany - http://www.tenfourmagazine.com/feature/2010/5.html A wracając do tego całego komfortu i ergonomii - głównym czynnikiem komfortu jest budowa zawieszenia, kabiny i długość ramy. Słyszałem, że jazda ciężarówką na magnesie w okoliach 120 na godzinę to kisiel w majtkach Europejską ciężarówką, a tam z takimi prędkościami jeżdżą przecież na co dzień. Przez to mają dłuższe ramy, a budowa kabiny wymaga innego rodzaju jej zawieszenia. Więc tak, porównując z Europejczykiem będzie miał mniej elektroniki, pewnie będzie trochę zacofany, ale w gruncie rzeczy, tak ma być. Tak btw. Kenworth sam sprzedaje obecnie więcej ciężarówek niż Volvo, nie mówiąc o spółce Paccar (Kenworth+Peterbilt) jako całości, wierzcie mi, ta Europejska technologia i jej zawodność przejdały się i wraca sie do zacofanych, topornych rozwiązań, gdyż w ogólnym rozrachunku, przynoszą one pieniądze. |
Autor: | korni8808 [ 10 mar 2012, 17:38 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Chciało się Unii to teraz będą same oczyszczalnie powietrza na kołach. |
Autor: | DoBo [ 10 mar 2012, 19:41 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
http://www.witd.bydgoszcz.pl/AKTUALNOSC ... e-122.html |
Strona 69 z 139 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |