wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://www.wagaciezka.com/ |
|
Transporty ponadnormatywne (gabaryty) http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3600 |
Strona 64 z 139 |
Autor: | DRIVER1965 [ 03 sty 2012, 15:38 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Według opisu maszyna warzyła 33 tony a temperatura -5 stopni
Nie wierzę,że to się stało po jedynym takim przeładowaniu.Prawie cały tabor u nas,to Goldi.Fakt że toporny,ale też i połamać jest trudno.
|
Autor: | Kierownik [ 03 sty 2012, 15:52 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Ja myślę, że po jednym. I nie temperatura miała tu znaczenie (rama się wygięła a nie pękła). Jak kolo dojechał tym pod balkon, to nie wiem z czego by ta naczepina musiała być zrobiona, żeby to wytrzymało. |
Autor: | MAN [ 03 sty 2012, 16:06 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Ja myślę, że po jednym. I nie temperatura miała tu znaczenie (rama się wygięła a nie pękła). Jak kolo dojechał tym pod balkon, to nie wiem z czego by ta naczepina musiała być zrobiona, żeby to wytrzymało.
Obejrzyj dokładnie film, koleś pokazuje łomem pękniętą ramę pod balkonem
|
Autor: | DiD [ 03 sty 2012, 17:07 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Nie pojednym tylko po 10000 tys. km slownik w lape albo sie nie odzywac zamiast domysly pisac. Przeladowali tez pod sam kiosk. Niechce mi sie tlumaczyc, nie ma pod reka slownika, moze komus sie zechce. |
Autor: | MarcinBTC [ 04 sty 2012, 0:09 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Cytuj:
mocne bo Mieczkowskiego by sie zlamala na sam widok tej maszyny
Bez przesady, waga takiego komatsu to okolice 40t dziwne trochę ,że ta goldhofer'ka nie wytrzymała. ![]() Cytuj: Marcin BTC nie wiem czy wiesz ,ale Mieczkowiski ma w planach robic imadła pod rury
powodzenia zycze wystarczy ze widzialem co sie dzieje ze zwyklymi tiefbettami bez ciezaru od Mieczkowskiego
![]() Cytuj: Ile zarobi taki drajwer jeżdżący z gabarytami, tylko tak szczerze?
od dziesiatego do dziesiatego starcza
![]() Cytuj: Cytuj: Ja myślę, że po jednym. I nie temperatura miała tu znaczenie (rama się wygięła a nie pękła). Jak kolo dojechał tym pod balkon, to nie wiem z czego by ta naczepina musiała być zrobiona, żeby to wytrzymało. |
Autor: | HWDP [ 05 sty 2012, 20:17 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Witam nie wiem czy w dobrym dziale pisze ale jak już: Zastanawiam sie jaka jest lepsza naczepa typu tiefbett 1. Tiefbett 4 osi waga naczepy 20T 2. Tiefbett 5 osiowy ( 2+3) waga naczepy 28T (osie typu pendel X) 3. Czy ktoś wie ile takie naczepy wytrzymają ładunku (max) |
Autor: | Herakles [ 05 sty 2012, 23:51 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Witam
Temat rzeka ... przy Tiefbettach wazna jest tez wysokosc pokladu (30, 35, 45, 60 cm?). Co to znaczy lepsza ? Dla kogo ? Dla szefa czy kierowcy ? nie wiem czy w dobrym dziale pisze ale jak już: Zastanawiam sie jaka jest lepsza naczepa typu tiefbett 1. Tiefbett 4 osi waga naczepy 20T 2. Tiefbett 5 osiowy ( 2+3) waga naczepy 28T (osie typu pendel X) 3. Czy ktoś wie ile takie naczepy wytrzymają ładunku (max) Abstra hu jąc od wielu rzeczy niewiadomych obstawiam pkt. 1. Jesli to ma byc niski Tiefbett, 4 osi wystarczaja. Ladownosc okresla producent ale mozna tez latwo obliczyc: sumujesz wszystkie maksymalne dopuszczalne naciski w ciagniku i naczepie, odejmujesz wage zestawu na pusto i masz ladownosc! |
Autor: | DRIVER1965 [ 06 sty 2012, 13:37 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Gdyby życie było takie proste.Najlepsza,to jest naczepa modułowa THP.Zbudujesz Tievbett,Bagerbrucke,Kesselbrucke od 25 T do powiedzmy 200 T.Nie ma na to pytanie rozsądnej odpowiedzi. |
Autor: | Ares [ 06 sty 2012, 16:25 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Ciekawy sposób transportu śmigieł http://www.youtube.com/watch?v=318aFwmV_TY |
Autor: | mumin_ [ 06 sty 2012, 17:03 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Ciekawy ten adapter. Bez niego pokonanie tej trasy mogłoby być niemożliwe. Pewnie niedługo ten patent będzie już coraz częściej spotykany, to coś pokroju imadeł do rur. |
Autor: | levy_inf [ 06 sty 2012, 23:06 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj:
Jednak SCHEUERLE to ma sprzęt. Chyba nie ma lepszych. Tu ciekawy zestaw zbudowany z modułów SCHEUERLE. 500 ton masy całkowitej. W celu pokonania jednego z mostów nad dolinami gór Hunsruck użyto 3 ciągniki balastowe zapięte na 30 metrowych linach stalowych, do ciągnięcia i jednego ciągnika pchającego. http://www.richter-ag.de/de/Presse/bild ... rwegs.html |
Autor: | levy_inf [ 07 sty 2012, 16:02 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Cytuj:
Ladownosc okresla producent ale mozna tez latwo obliczyc: sumujesz wszystkie maksymalne dopuszczalne naciski w ciagniku i naczepie, odejmujesz wage zestawu na pusto i masz ladownosc! |
Autor: | MarcinBTC [ 07 sty 2012, 18:53 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
THP 25ton na os do 5km/h |
Autor: | levy_inf [ 07 sty 2012, 21:02 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: THP 25ton na os do 5km/h
Dokładnie. Nasza VARIOMAX ma 24t na oś jak się właśnie dowiedziałem. Ogólnie rzecz biorąc to każdy "pendel" jest osobna osią tak wiec na jednej osi w zawieszeniu typu "pendel-x" mamy dwie osie o dopuszczalnym nacisku 12t każda co daje 24t. Ale wytłumacz to gościowi z DEKRY który fachu uczył się 30 lat temu i takich wynalazków nie widział. |
Autor: | transp [ 08 sty 2012, 15:27 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Cytuj: THP 25ton na os do 5km/h
Dokładnie. Nasza VARIOMAX ma 24t na oś jak się właśnie dowiedziałem. Ogólnie rzecz biorąc to każdy "pendel" jest osobna osią tak wiec na jednej osi w zawieszeniu typu "pendel-x" mamy dwie osie o dopuszczalnym nacisku 12t każda co daje 24t. Ale wytłumacz to gościowi z DEKRY który fachu uczył się 30 lat temu i takich wynalazków nie widział. Mianowicie oś technicznie ma takie parametry ale patrząc na zwykłe Pendel X tak jak wspomniałeś dają 12ton( z reguły są one na oponach 285/70 R19,5) nośność takiej opony wynosi około 3000kg x 4opony na linii jest 12ton ![]() levy_inf: czy mógłbyś mi czymś potwierdzić że dopuszczalny nacisk na Pendel X jest technicznie 24ton( bo z tym się nie spotkałem, widziałem kiedyś 15ton na tabliczce Faymonvilla), tym bardziej w naczepie typ. Variomax? Jeśli się mylę, to prosiłbym o wytłumaczenie ![]() Jak pisze MarcinBTC: THP owszem jet 25ton, jak dobrze pamiętam 16ton przy prędkości rzędu 80km/h, ale na THP występuję 8szt opon na linii. |
Autor: | mumin_ [ 08 sty 2012, 15:49 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Nasze scheuerle na pendelach też według niemieckiej dekry ma 12t na oś. |
Autor: | levy_inf [ 08 sty 2012, 21:50 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: THP 25ton na os do 5km/h
Dokładnie. Nasza VARIOMAX ma 24t na oś jak się właśnie dowiedziałem. Ogólnie rzecz biorąc to każdy "pendel" jest osobna osią tak wiec na jednej osi w zawieszeniu typu "pendel-x" mamy dwie osie o dopuszczalnym nacisku 12t każda co daje 24t. Ale wytłumacz to gościowi z DEKRY który fachu uczył się 30 lat temu i takich wynalazków nie widział. Mianowicie oś technicznie ma takie parametry ale patrząc na zwykłe Pendel X tak jak wspomniałeś dają 12ton( z reguły są one na oponach 285/70 R19,5) nośność takiej opony wynosi około 3000kg x 4opony na linii jest 12ton ![]() levy_inf: czy mógłbyś mi czymś potwierdzić że dopuszczalny nacisk na Pendel X jest technicznie 24ton( bo z tym się nie spotkałem, widziałem kiedyś 15ton na tabliczce Faymonvilla), tym bardziej w naczepie typ. Variomax? Jeśli się mylę, to prosiłbym o wytłumaczenie ![]() Jak pisze MarcinBTC: THP owszem jet 25ton, jak dobrze pamiętam 16ton przy prędkości rzędu 80km/h, ale na THP występuję 8szt opon na linii. |
Autor: | W123 [ 15 sty 2012, 15:40 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
![]() |
Autor: | Fox [ 18 sty 2012, 2:37 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
5,70 m szerokości. ![]() |
Autor: | Mark [ 18 sty 2012, 15:18 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
![]() Rury do Gdańska ![]() 6,30 szerokości |
Strona 64 z 139 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |