Strona 64 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 162 63 64 65 66139 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 sty 2012, 15:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Cytuj:
Według opisu maszyna warzyła 33 tony a temperatura -5 stopni
Nie wierzę,że to się stało po jedynym takim przeładowaniu.Prawie cały tabor u nas,to Goldi.Fakt że toporny,ale też i połamać jest trudno.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 03 sty 2012, 15:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6075
Samochód: Volvo FH

Ja myślę, że po jednym. I nie temperatura miała tu znaczenie (rama się wygięła a nie pękła). Jak kolo dojechał tym pod balkon, to nie wiem z czego by ta naczepina musiała być zrobiona, żeby to wytrzymało.

_________________
Etatowy rozkręcacz forum, płatny troll, naczelny prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 03 sty 2012, 16:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7245
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Ja myślę, że po jednym. I nie temperatura miała tu znaczenie (rama się wygięła a nie pękła). Jak kolo dojechał tym pod balkon, to nie wiem z czego by ta naczepina musiała być zrobiona, żeby to wytrzymało.
Obejrzyj dokładnie film, koleś pokazuje łomem pękniętą ramę pod balkonem

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 03 sty 2012, 17:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 lip 2009, 13:48
Posty: 136
GG: 0

Nie pojednym tylko po 10000 tys. km slownik w lape albo sie nie odzywac zamiast domysly pisac. Przeladowali tez pod sam kiosk. Niechce mi sie tlumaczyc, nie ma pod reka slownika, moze komus sie zechce.


Post Wysłano: 04 sty 2012, 0:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2005, 0:37
Posty: 137
GG: 11
Samochód: FH16 750
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Cytuj:
Cytuj:
mocne bo Mieczkowskiego by sie zlamala na sam widok tej maszyny
Bez przesady, waga takiego komatsu to okolice 40t dziwne trochę ,że ta goldhofer'ka nie wytrzymała. :roll:
dziwne bo wozilem na takiej samej goldce na razciagu ponad 40t tez podobne maszyny i dawala rade
Cytuj:
Marcin BTC nie wiem czy wiesz ,ale Mieczkowiski ma w planach robic imadła pod rury :lol: .
powodzenia zycze wystarczy ze widzialem co sie dzieje ze zwyklymi tiefbettami bez ciezaru od Mieczkowskiego
Cytuj:
Ile zarobi taki drajwer jeżdżący z gabarytami, tylko tak szczerze? :)
od dziesiatego do dziesiatego starcza
Cytuj:
Cytuj:
Ja myślę, że po jednym. I nie temperatura miała tu znaczenie (rama się wygięła a nie pękła). Jak kolo dojechał tym pod balkon, to nie wiem z czego by ta naczepina musiała być zrobiona, żeby to wytrzymało.
nie wiem czy sie smiac czy plakac z twojego posta


Post Wysłano: 05 sty 2012, 20:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2012, 20:12
Posty: 1
GG: 1900450
Samochód: VW

Witam
nie wiem czy w dobrym dziale pisze ale jak już:
Zastanawiam sie jaka jest lepsza naczepa typu tiefbett
1. Tiefbett 4 osi waga naczepy 20T
2. Tiefbett 5 osiowy ( 2+3) waga naczepy 28T (osie typu pendel X)
3. Czy ktoś wie ile takie naczepy wytrzymają ładunku (max)


Post Wysłano: 05 sty 2012, 23:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2008, 22:50
Posty: 69
Samochód: **

Cytuj:
Witam
nie wiem czy w dobrym dziale pisze ale jak już:
Zastanawiam sie jaka jest lepsza naczepa typu tiefbett
1. Tiefbett 4 osi waga naczepy 20T
2. Tiefbett 5 osiowy ( 2+3) waga naczepy 28T (osie typu pendel X)
3. Czy ktoś wie ile takie naczepy wytrzymają ładunku (max)
Temat rzeka ... przy Tiefbettach wazna jest tez wysokosc pokladu (30, 35, 45, 60 cm?). Co to znaczy lepsza ? Dla kogo ? Dla szefa czy kierowcy ?

Abstra hu jąc od wielu rzeczy niewiadomych obstawiam pkt. 1. Jesli to ma byc niski Tiefbett, 4 osi wystarczaja.

Ladownosc okresla producent ale mozna tez latwo obliczyc: sumujesz wszystkie maksymalne dopuszczalne naciski w ciagniku i naczepie, odejmujesz wage zestawu na pusto i masz ladownosc!


Post Wysłano: 06 sty 2012, 13:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Gdyby życie było takie proste.Najlepsza,to jest naczepa modułowa THP.Zbudujesz Tievbett,Bagerbrucke,Kesselbrucke od 25 T do powiedzmy 200 T.Nie ma na to pytanie rozsądnej odpowiedzi.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 06 sty 2012, 16:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 12:58
Posty: 149
Lokalizacja: Ujście k. Piły

Ciekawy sposób transportu śmigieł

http://www.youtube.com/watch?v=318aFwmV_TY


Post Wysłano: 06 sty 2012, 17:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 lip 2009, 13:14
Posty: 242
Samochód: Pilot'olot
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdańska

Ciekawy ten adapter. Bez niego pokonanie tej trasy mogłoby być niemożliwe. Pewnie niedługo ten patent będzie już coraz częściej spotykany, to coś pokroju imadeł do rur.

_________________
Transport ponadnormatywny "KONKEL"

www.utkonkel.com.pl


Post Wysłano: 06 sty 2012, 23:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2009, 16:10
Posty: 93
Lokalizacja: Strzelce Op.

Cytuj:
Ciekawy sposób transportu śmigieł

http://www.youtube.com/watch?v=318aFwmV_TY
Jednak SCHEUERLE to ma sprzęt. Chyba nie ma lepszych.
Tu ciekawy zestaw zbudowany z modułów SCHEUERLE. 500 ton masy całkowitej. W celu pokonania jednego z mostów nad dolinami gór Hunsruck użyto 3 ciągniki balastowe zapięte na 30 metrowych linach stalowych, do ciągnięcia i jednego ciągnika pchającego. http://www.richter-ag.de/de/Presse/bild ... rwegs.html

_________________
Zezwolenia dla transportów ponadnormatywnych i nie tylko. www.zezwoleniatransportowe.pl


Post Wysłano: 07 sty 2012, 16:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2009, 16:10
Posty: 93
Lokalizacja: Strzelce Op.

Cytuj:
Cytuj:
Ladownosc okresla producent ale mozna tez latwo obliczyc: sumujesz wszystkie maksymalne dopuszczalne naciski w ciagniku i naczepie, odejmujesz wage zestawu na pusto i masz ladownosc!
Jeżeli chodzi o Niemcy i naciski na osiach to ustala się to w DEKRA/TUV itp. podczas sporządzenia tzw. Gutachten zur erlangung einer Ausnahmegenehmigung nach Paragraph 70 STVZO. Jest to "Opinia rzeczoznawcy w celu uzyskania dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego na podstawie paragrafu 70 niemieckiego kodeksu dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego". Jeżeli chodzi o Tiefbeta na zawieszeniu pneumatycznym to dopuszczalny nacisk na oś przeważnie ustalany jest na 10t, chyba że jest to naczepa na nisko profilowych oponach, wtedy 7,4 do 7,6t. W zawieszeniu typu pendelx, dopuszczalny nacisk wynosi 12t na oś mimo że producent dopuszcza wyższe naciski (niestety nie pamiętam ile dokładnie ale na pewno wyższe).

_________________
Zezwolenia dla transportów ponadnormatywnych i nie tylko. www.zezwoleniatransportowe.pl


Post Wysłano: 07 sty 2012, 18:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2005, 0:37
Posty: 137
GG: 11
Samochód: FH16 750
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

THP 25ton na os do 5km/h


Post Wysłano: 07 sty 2012, 21:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2009, 16:10
Posty: 93
Lokalizacja: Strzelce Op.

Cytuj:
THP 25ton na os do 5km/h
Dokładnie. Nasza VARIOMAX ma 24t na oś jak się właśnie dowiedziałem.
Ogólnie rzecz biorąc to każdy "pendel" jest osobna osią tak wiec na jednej osi w zawieszeniu typu "pendel-x" mamy dwie osie o dopuszczalnym nacisku 12t każda co daje 24t. Ale wytłumacz to gościowi z DEKRY który fachu uczył się 30 lat temu i takich wynalazków nie widział.

_________________
Zezwolenia dla transportów ponadnormatywnych i nie tylko. www.zezwoleniatransportowe.pl


Post Wysłano: 08 sty 2012, 15:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2008, 12:36
Posty: 27
GG: 181539
Samochód: Leon 1.9TDI v260PS
Lokalizacja: okolice Biłgoraja

Cytuj:
Cytuj:
THP 25ton na os do 5km/h
Dokładnie. Nasza VARIOMAX ma 24t na oś jak się właśnie dowiedziałem.
Ogólnie rzecz biorąc to każdy "pendel" jest osobna osią tak wiec na jednej osi w zawieszeniu typu "pendel-x" mamy dwie osie o dopuszczalnym nacisku 12t każda co daje 24t. Ale wytłumacz to gościowi z DEKRY który fachu uczył się 30 lat temu i takich wynalazków nie widział.
Tu bym się zastanowił czy gość z Dekry tak do końca nie ma racji?
Mianowicie oś technicznie ma takie parametry ale patrząc na zwykłe Pendel X tak jak wspomniałeś dają 12ton( z reguły są one na oponach 285/70 R19,5) nośność takiej opony wynosi około 3000kg x 4opony na linii jest 12ton :). Pisząc oczywiście jakie uzyskuję dozwolone przy prędkości około 80km/h.

levy_inf: czy mógłbyś mi czymś potwierdzić że dopuszczalny nacisk na Pendel X jest technicznie 24ton( bo z tym się nie spotkałem, widziałem kiedyś 15ton na tabliczce Faymonvilla), tym bardziej w naczepie typ. Variomax?

Jeśli się mylę, to prosiłbym o wytłumaczenie :)

Jak pisze MarcinBTC: THP owszem jet 25ton, jak dobrze pamiętam 16ton przy prędkości rzędu 80km/h, ale na THP występuję 8szt opon na linii.

_________________
Transport ponadgabarytowy
http://www.TRANS-POTOCKI.pl


Post Wysłano: 08 sty 2012, 15:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 lip 2009, 13:14
Posty: 242
Samochód: Pilot'olot
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdańska

Nasze scheuerle na pendelach też według niemieckiej dekry ma 12t na oś.

_________________
Transport ponadnormatywny "KONKEL"

www.utkonkel.com.pl


Post Wysłano: 08 sty 2012, 21:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2009, 16:10
Posty: 93
Lokalizacja: Strzelce Op.

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
THP 25ton na os do 5km/h
Dokładnie. Nasza VARIOMAX ma 24t na oś jak się właśnie dowiedziałem.
Ogólnie rzecz biorąc to każdy "pendel" jest osobna osią tak wiec na jednej osi w zawieszeniu typu "pendel-x" mamy dwie osie o dopuszczalnym nacisku 12t każda co daje 24t. Ale wytłumacz to gościowi z DEKRY który fachu uczył się 30 lat temu i takich wynalazków nie widział.
Tu bym się zastanowił czy gość z Dekry tak do końca nie ma racji?
Mianowicie oś technicznie ma takie parametry ale patrząc na zwykłe Pendel X tak jak wspomniałeś dają 12ton( z reguły są one na oponach 285/70 R19,5) nośność takiej opony wynosi około 3000kg x 4opony na linii jest 12ton :). Pisząc oczywiście jakie uzyskuję dozwolone przy prędkości około 80km/h.

levy_inf: czy mógłbyś mi czymś potwierdzić że dopuszczalny nacisk na Pendel X jest technicznie 24ton( bo z tym się nie spotkałem, widziałem kiedyś 15ton na tabliczce Faymonvilla), tym bardziej w naczepie typ. Variomax?

Jeśli się mylę, to prosiłbym o wytłumaczenie :)

Jak pisze MarcinBTC: THP owszem jet 25ton, jak dobrze pamiętam 16ton przy prędkości rzędu 80km/h, ale na THP występuję 8szt opon na linii.
Przepraszam mój błąd uwierzyłem w opowiastki. Po weryfikacji wychodzi ze jednak 13,9t. Fajno ze ktoś zweryfikował wypowiedz i znów jesteśmy mądrzejsi.

_________________
Zezwolenia dla transportów ponadnormatywnych i nie tylko. www.zezwoleniatransportowe.pl


Post Wysłano: 15 sty 2012, 15:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sie 2006, 9:55
Posty: 402
GG: 12223752
Lokalizacja: Suwałki (DK8)

Post Wysłano: 18 sty 2012, 2:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 mar 2005, 20:40
Posty: 358
GG: 0
Lokalizacja: Gliwice

5,70 m szerokości.

Obrazek

_________________
Uważaj na zapałki, którymi w czasie jazdy podtrzymujesz oczy, gdyż mogą się zapalić lub wbić w gałki oczne.


Post Wysłano: 18 sty 2012, 15:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lut 2006, 21:18
Posty: 123
GG: 24782554
Lokalizacja: Katowice

Obrazek
Rury do Gdańska
Obrazek
6,30 szerokości

_________________
Kto sukcesu chce znajdzie do niego drogę,kto sukcesu nie chce ,zawsze znajdzie wymówkę


Ostatnio zmieniony 18 sty 2012, 15:21 przez Leszek, łącznie zmieniany 1 raz.
Teraz jest OK :-)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 64 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 162 63 64 65 66139 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: