Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 cze 2011, 9:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 cze 2007, 20:34
Posty: 152

jak dla mnie to wygląda na tanią chińską ciężarówkę.
szkoda, że Volvo się "psuje"

_________________
SERDECZNIE ZAPRASZAM


Post Wysłano: 05 cze 2011, 10:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
myslalem ze bedzie jakies zainteresowanie mioim postem, ze Polske jakos rozslawicie 'news photo' ... ze bedzie sie rozchodzic jakos po swiecie, a tu lipa :)

a tak na powaznie, nie w Szwecj,i a w Norwegii przy przyladku polnocy (nordkkapp) widzialem (nie dam nawet paznokcia) ale podobnie zamaskowane auto i to przypominalo mi nową wersję scanii (czyzby cos nowego na truck of the year 2012?)
nie wiadomo.... ale moge szpiegowac, wedle checi...
Pozdrawiam Lukasz.
Hmm możesz troszkę opisać jak wyglądało to kolejne zamaskowane auto?. Jakie wrażenia doniosłeś widząc zamaskowane nowe FH?

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 06 cze 2011, 15:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Te Volvo przypomina mi IVECO STRALIS II :]

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 06 cze 2011, 15:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
.Nie wiem czy ktoś na to zwrócił uwagę,ale przednia szyba w tych zamaskowanych modelach ''wchodzi'' dużo wyżej niż boczna linia okien-coś na wzór MAN-ów z kabinami XXL.Oprócz tego widać że przód kabiny załamuje się pod dużo mniejszym kontem.Moim zdaniem dobrze że ta szyba wchodzi wyżej bo powinno być wrażenie większej przestronności i zyskałoby na tym doświetlenie wnetrza kabiny-tylko mogą na tym ucierpieć górne schowki.Zastanawia mnie też co będzie z tymi zakrytymi okienkami?Poczekamy,zobaczymy...Dwóch rzeczy możemy być pewni patrząc na te wszystkie szpiegowskie zdjęcia:auto wreszcie ''dogoni'' czołówkę pod wzgledem przestronności i zachowa większość swojej orginalności... :>
Tak zwrócono już na to uwagę i mam te same myśli co Ty. Skoro szyba czołowa jest większa to raz, że widoczność ulegnie poprawie, dwa będzie więcej światła w kabinie co potęgować będzie wrażenie przestrzeni trzy schowki nad przednią szybą będą mniejsze :(

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 09 cze 2011, 12:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

Kilka w miarę świeżych fotek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 09 cze 2011, 13:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Rozszyfrowałem tablice tego pojazdu co jest na zdjęciach i oto co otrzymałem po wrzuceniu do translatora:
Kod:
Identyfikacja pojazdu
Rejestracja: BUC534
Marka: VOLVO 62PT
Kolor: Biały Rodzaj pojazdu: LB
Fordonsår: 2010 Klasa Typ pojazdu:
Numer podwozia: YV2RG30C0CA705478
Numer identyfikacyjny:
Data zatwierdzenia:
Najnowsze regbevis UE Część 1: 16.05.2011
Najnowsze UE Część regbevis 2: 15.04.2011
Nazwa handlowa: 62PT VOLVO
Informacje: Lease
 
Użytkownicy
Nazwa: A & F AB Forsberg
Adres: BOX 349
Kod pocztowy: 901 2007 Zakup Data: 03.05.2011
Lokalizacja: Umeå
 
Informacje ubezpieczeniowe
Ubezpieczenia: Hansa-Trygg
Data Ubezpieczenia: 02.05.2011
 
Leasing Sensors
Org: 699068-9173
Nazwa: Volvo Truck Corporation
 
Dane dotyczące pojazdu
Status pojazdu: w ruchu drogowym (08.12.2010)
Tymczasowa rejestracja: No Prywatny import: Brak
Liczba właścicieli: 2 ruch handlowy: WYROBY
Produkcji pojazdu: 2010-12
Edytor Producent:
W ruchu po raz pierwszy w Szwecji: 08.12.2010
W ruchu po raz pierwszy za granicą:
Właściciele Bound zwolnienia: Brak
Właściciele kończy Bound zwolnienia: Brak
 
Informacje o Inspekcji
Data kontroli: 31.12.2011
Ostatnio zatwierdzony kontroli:
Nakaz: Brak
Zakaz prowadzenia pojazdów: Brak
Stan licznika, km:
 
Informacje podatkowe
Pojazdy podlegające opodatkowaniu: Tak, zakazy użytkowania: Brak
Årsskatt, SEK: 9491
Zwrot na zamknięcie, SEK: 2161
podatek od pojazdów Charged, SEK: 0
Opłata pobierana, SEK: 0
Miesiąc płatności / s: sierpień, grudzień, kwiecień
Minął podatku od pojazdów / opłaty, SEK: 0
Opłaty od użytkownika (Rs. / rok): 11 522
Road Records Opłata: SEK 65 będą wypłacane, gdy årsskatten. Pojazd ma wspólnego poboru opłaty zapis drogi płatne w huvuduppbördsmånaden.
 
Dane techniczne
Numer silnika:
Nadwozie: Ciągniki drogowe do ciągnięcia naczep (BC)
Karosserikod konkretnych celów:
Objętość wyrzutowa, cm3: 12 777
Skrzynia biegów: Automatyczna / DODATEK
 
Liczba pasażerów, max: 1
Liczba pasażerów siedzących, max:
Liczba pasami pasażerów, max:
Liczba pasażerów na wózkach inwalidzkich, max:
Liczba pasażerów stojących, max:
Ciężar podatkowy, kg: 24.000
Masa własna, kg: 8890
Waga, kg: 26 500
Obniżenie masy całkowitej, kg:
ciągnienie pojemność Max, naczepy, kg: 56 000
Maksymalna masa przyczepy, kg:
Maksymalna masa przyczepy, kg, bez hamulca:
Holownicza dopuszczalnej masie całkowitej w B-power, kg:
Maksymalna masa całkowita, kg: 56 000
wagi Maksymalne obciążenie, kg: 17 610
Dopuszczalna masa ładunku, kg: 15 110
Połączenie: lemieszowy
Zasięg działania, itp.:
Zasięg działania UE, itp.: 4110
Układ hamulcowy: AIR
Skuteczne hamulce: Nie.
Długość skrzyni ładunkowych, itp.:
Zwis przedni, itp.:
Zwis tylny, mm: 1050
Wyposażenie:
Mosty napędowe z przodu:
Napęd tylnej osi:
Liczba kół: 8
Gwarancja osi / load tandem 1: 7500
Gwarancja na ramię / 2 double-oś: 19000
Max rozstaw osi 1-2 mm: 2580
Max rozstaw osi 2-3 mm: 1320
Rozmiar opon oś 1: 315/70 R22, 5 Rozmiar kół osi 1: 22.5X9.00
Rozmiar opon oś 2: 315/70 R22, 5 Rozmiar kół, osi 2: 22.5X9.00
Rozmiar opon oś 3: 315/70 R22, 5 Rozmiar kół, osi 3: 22.5X9.00



Pasmo, itp.:
 
Długość, mm: 6030 Szerokość, mm: 2550
Wysokość, mm: 4000
 
Paliwa 1: DIESEL
Pojemność zbiornika paliwa, l: 480
Moc silnika, kW: 375,0
Power Standard: EC
dB Poziom hałasu w czasie jazdy: 80
dB Poziom hałasu, stacjonarnych: 84
Gęstość dymu, M-1: 0,5600
Dyrektyw wydechowy / Regulamin: 2008/74K 2005/55 *
Emisje spalin i badania, zgodnie z ESC / ELR
Tlenek węgla, CO: 0,1000 g / kWh
Tlenki azotu, NOx: 1,4500 g / kWh
Węglowodory i sumy węglowodorów, HC / THC: 0,0110 g / kWh
Węglowodorów i tlenków azotu, THC + NOx: 1,4610 g / kWh
Cząsteczki: 0,0080 g / kWh
 
 
 
Uwaga: EEV
Dodam tylko, że posiadacze pojazdu do dłużycy i tego co lata pod firaną są z tego samego regionu a dokładnie Umea.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 09 cze 2011, 13:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Z danych technicznych wynikają trzy ciekawe rzeczy:
1. silnik pojemność niespełna 12,8 litra moc 510ps EEV
2. wysokość xl'ki 4m czyli 20cm więcej jak obecna
3. szerokość auta 2,55m czyli więcej jak obecne FH

Jak widać kabina będzie ogromna,co mnie niezmiernie cieszy. Zauważyliście rolety w nowym FH :D ?

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 12 cze 2011, 13:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2010, 13:45
Posty: 57
Lokalizacja: Wielkopolska :D

Cytuj:
Z danych technicznych wynikają trzy ciekawe rzeczy:
1. silnik pojemność niespełna 12,8 litra moc 510ps EEV
2. wysokość xl'ki 4m czyli 20cm więcej jak obecna
3. szerokość auta 2,55m czyli więcej jak obecne FH

Jak widać kabina będzie ogromna,co mnie niezmiernie cieszy. Zauważyliście rolety w nowym FH :D ?
DOkładnie 510koni , troche mało jak na FH , skoro mamy teraz po 540 w FH'czu . To mogli dać trochę więcej , albo tak zostawić.Wysoki on będzie. Właśnie teraz zauważyłem rolety.
Zobaczymy co czas pokaże jak to autko wejdzie , oby było tak jak to dawne FH12.


Post Wysłano: 12 cze 2011, 13:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Cytuj:
Z danych technicznych wynikają trzy ciekawe rzeczy:
1. silnik pojemność niespełna 12,8 litra moc 510ps EEV
2. wysokość xl'ki 4m czyli 20cm więcej jak obecna
3. szerokość auta 2,55m czyli więcej jak obecne FH

Jak widać kabina będzie ogromna,co mnie niezmiernie cieszy. Zauważyliście rolety w nowym FH :D ?
DOkładnie 510koni , troche mało jak na FH , skoro mamy teraz po 540 w FH'czu . To mogli dać trochę więcej , albo tak zostawić.Wysoki on będzie. Właśnie teraz zauważyłem rolety.
Zobaczymy co czas pokaże jak to autko wejdzie , oby było tak jak to dawne FH12.
510ps to tylko jeden z silników 13 litrowych. Będzie wersja 550ps i tak jak słyszałem na norweskim forum 580ps :shock: (ta ostatnia nie jest pewna).

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 12 cze 2011, 19:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2009, 22:19
Posty: 53
Samochód: Focus
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

lusterka są okropne jak dla mnie, te światła też takie sobie, zobaczymy jakie będzie wnętrze..


Post Wysłano: 12 cze 2011, 20:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2010, 13:45
Posty: 57
Lokalizacja: Wielkopolska :D

Cytuj:
lusterka są okropne jak dla mnie, te światła też takie sobie, zobaczymy jakie będzie wnętrze..
Bo zakryte ma Kolego . :P
Eh ,lustra ma podobne od TGX'a i od tego starego FH12 produkowanych do 2001r.
Zobaczymy co czas nam pokaże .
Tak , właśnie ciekawi mnie jak ma w środku.


Post Wysłano: 12 cze 2011, 21:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Panowie wg. mnie lustra są w obudowie kamuflującej a wnętrze pewnie będzie podobne do obecnego z lekkimi zmianami. Na bank pozostanie leżanka z regulowanym zagłówkiem. Volvo w końcu powinno dać możliwość korzystania ze schowków zewnętrznych od wewnątrz. Objętość kabiny będzie wielka, jeśli potwierdzą się moje przypuszczenia nowy Glob XL będzie miał większą objętość niż SSC Dafa, ale na to musimy poczekać do premiery. Tak czy siak skoro nowe FH urosło ponad 20 cm (tak wynika z danych technicznych przedstawionych przez Borka) to wysokość wnętrza oscylować będzie w granicach 2,20m-2,30m skoro obecna XL'la ma 210cm. Jeśli dojdzie do tego płaska podłoga to będzie kosmos a jeśli będzie tunel, który wg. mnie w nowym FH będzie niższy bo kabina jest jakby wyżej osadzona (czyżby tak jak w Scanii R??) to wraz będzie wysokoooo. Jedno jest pewne nowy Actros i FH wymuszą na konkurencji powiększenie przestrzeni życiowej więc niedługo pojawią się pogłoski o nowych Manach, Dafach, Scaniach itp. Walka o centymetry znowu się zaczęła.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 12 cze 2011, 21:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2010, 13:45
Posty: 57
Lokalizacja: Wielkopolska :D

Cytuj:
Panowie wg. mnie lustra są w obudowie kamuflującej a wnętrze pewnie będzie podobne do obecnego z lekkimi zmianami. Na bank pozostanie leżanka z regulowanym zagłówkiem. Volvo w końcu powinno dać możliwość korzystania ze schowków zewnętrznych od wewnątrz. Objętość kabiny będzie wielka, jeśli potwierdzą się moje przypuszczenia nowy Glob XL będzie miał większą objętość niż SSC Dafa, ale na to musimy poczekać do premiery. Tak czy siak skoro nowe FH urosło ponad 20 cm (tak wynika z danych technicznych przedstawionych przez Borka) to wysokość wnętrza oscylować będzie w granicach 2,20m-2,30m skoro obecna XL'la ma 210cm. Jeśli dojdzie do tego płaska podłoga to będzie kosmos a jeśli będzie tunel, który wg. mnie w nowym FH będzie niższy bo kabina jest jakby wyżej osadzona (czyżby tak jak w Scanii R??) to wraz będzie wysokoooo. Jedno jest pewne nowy Actros i FH wymuszą na konkurencji powiększenie przestrzeni życiowej więc niedługo pojawią się pogłoski o nowych Manach, Dafach, Scaniach itp. Walka o centymetry znowu się zaczęła.
To bym się czuł jak w niebie , mając tak dużo miejsca. Było by bardzo fajnie.;d. Teraz to niema już większego auta od tego FH. Bardzo bym chciał zobaczyć jego wnętrze , i zewnątrz bez tych naklejek. Ciekawe kiedy on wyjdzie na rynek? Może zdobędzie w tym roku TOTY ?


Post Wysłano: 12 cze 2011, 22:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 sty 2009, 23:24
Posty: 463
Lokalizacja: Ryki

Panowie, jak to jest, te auta co widzimy na zdjęciach to dostają jakieś firmy i testują przez jakiś okres czasu przed premierą?


Post Wysłano: 12 cze 2011, 22:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Wnętrza przed premierą na bank nie zobaczymy. TOTY 2012 zdobędzie nowy Actros, nowe FH wyjdzie wg. mnie po 2012

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 12 cze 2011, 22:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2010, 13:45
Posty: 57
Lokalizacja: Wielkopolska :D

Cytuj:
Wnętrza przed premierą na bank nie zobaczymy. TOTY 2012 zdobędzie nowy Actros, nowe FH wyjdzie wg. mnie po 2012
Ee..Trzea wierzyć też że może zdążą i FH bdzie miało TOTY.
Kto wie? Może gdzieś ktoś ma fotki tych aut.
Nie wiem kolego co do tego testowania.
Mój ojciec miał testową rajke MP3 1846 MegaSpace. To narzekał na tego ACtrosa.
Ja czekam na premiere co pokaże nam to nowe FH.
A jak TOTY 2012 by miał Actros to TOTY 2013 może by miał FH.


Post Wysłano: 13 cze 2011, 1:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

Cytuj:
Panowie, jak to jest, te auta co widzimy na zdjęciach to dostają jakieś firmy i testują przez jakiś okres czasu przed premierą?
We większości przypadków tak jest. Cała idea jest w tym, aby pojazd testować w warunkach, w jakich będzie pracować na co dzień... Pierwsze testy (po wyprodukowaniu kilkunastu sztuk próbnych) przeprowadzane są na wewnętrznych torach testowych - na przykład takich jakie ma Volvo w miejscowości Hällered koło Borås w okolicach Göteborga...
Obrazek

i link do fotki satelitarnej Google
http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s ... 7&t=h&z=13

Po wstępnych testach kilka wersji pojazdów trafia do wybranych klientów, którzy te pojazdy użytkują. W obecnej wersji FH, które widzimy na drogach, jednym z takich "testowych" przedsiębiorców był Henrik Guldager z Danii, który najbardziej jest znany z Tuningu ciężarówek Volvo... Żeby takie pojazdy mogły jeździć po drogach publicznych, muszą być zarejestrowane - dzięki temu po zdjęciach i tablicach rejestracyjnych mogliśmy się do tej pory dowiedzieć kilka detali dotyczących tych ciężarówek. Nie wiem jak obecny pojazd ale pierwsza wersja Chińczyka była testowana na różnych kontynentach ziemi - między innymi w Australii, Hiszpanii i bodajże, wschodniej Rosji, żeby przetestować w skrajnych atmosferycznie warunkach - Hiszpania, Australia - wysokie temperatury, zmienne ukształtowanie terenu, Rosja - bardzo niskie temperatury (zima). Być może obecne pojazdy testowe już podróżują po różnych państwach na różnych kontynentach...
Natomiast jeśli chodzi o wygląd ciężarówki to ja bym się na chwilę obecną za bardzo nie martwił, czy to będzie jakaś porażka, czy też nie, ponieważ to tylko pojazd testowy - zbyt wiele detali jest wykonanych zbyt "prostacko", żeby miały być seryjnym elementem tego modelu - to nie styl Volvo... Volvo nas przyzwyczaiło, że każdy kolejny pojazd jest coraz ładniejszy - mało kto stwierdzi, że seria F jest stylistycznie ładniejsza od pierwszej wersji FH, analogicznie też mało kto stwierdzi, że stylistycznie Chińczyk jest brzydszy od pierwszej wersji FH - chociaż mi osobiście Chińczyk na początku się wcale nie podobał - przez te reflektory był lekko kosmiczny jak na te czasy - ale szybko zmieniłem zdanie... Tym razem Volvo pokaże coś całkiem nowego... Na pewno na początku będzie budził ten pojazd wiele kontrowersji ale prędzej czy później większość z nas stwierdzi, że był to strzał w "10"... Tak więc z opiniami proponuję poczekać do oficjalnej premiery;)


Post Wysłano: 13 cze 2011, 9:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Tak więc z opiniami proponuję poczekać do oficjalnej premiery;)
Dokładnie tak. Mnie ciekawi mniej więcej czas premiery. Wydaje mi się, że będzie to w którymś kwartale 2012 roku.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 13 cze 2011, 10:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Pierwszy ''chińczyk'' miał swoją premierę pod koniec 2002r,więc obstawiam duże prawdopodobieństwo oficjalnej premiery na IAA Hannover 2011.

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 13 cze 2011, 10:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Pierwszy ''chińczyk'' miał swoją premierę pod koniec 2002r,więc obstawiam duże prawdopodobieństwo oficjalnej premiery na IAA Hannover 2011.
Nie pogniewałbym się gdyby tak było, ale mam wrażenie, że data premiery będzie bardziej odległa.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: