wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://www.wagaciezka.com/ |
|
Holowniki http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2451 |
Strona 6 z 17 |
Autor: | Aleks [ 31 sty 2007, 9:29 ] |
Tytuł: | |
Same skrzynie pochodzą z starej Scani pana Zygmunta. Aktualnie tak jak wyżej kolega wspomniał pan Zygmunt Puternicki wzbogacił firmową flotę o potężnego MAN-a TGA zbudowanego w jednej z najlepszych firm budujących holowniki firmie OMARS . Sama zabudowa bagatela kosztuje kupę kasy niestety dokładnie nie mogę powiedzieć ale tak +/- około 600 tys. zł. Oczywiście ten holownik można było podziwiać na MT 2006. Skrzynie narzędziowe są wykonane z stali kwaso odpornej . |
Autor: | junior02 [ 15 lut 2007, 9:59 ] |
Tytuł: | |
może mi ktoś powiedzieć jakie trzeba mieć uprawnienia żeby prowadzić takie bryki |
Autor: | Aleks [ 15 lut 2007, 10:10 ] |
Tytuł: | |
Takie jakie ma zwykły kierowca ciężarówki C+E wszystkie badania itp. Jeżeli firma jest profesjonalnym przedsiębiorstwem świadczącym usługi Pomocy Drogowej, wysyła kierowców na różne kursy itp. sprawy. |
Autor: | junior02 [ 15 lut 2007, 16:43 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Takie jakie ma zwykły kierowca ciężarówki C+E wszystkie badania itp. Jeżeli firma jest profesjonalnym przedsiębiorstwem świadczącym usługi Pomocy Drogowej, wysyła kierowców na różne kursy itp. sprawy.
no dobra ale jakie kursy itp. sprawy i które prawko C1E czy CE
|
Autor: | Aleks [ 15 lut 2007, 17:15 ] |
Tytuł: | |
Ha świetnie twoje pytanie skomentował Grzesiek EK oprócz kat. CE świadomość co się robi . |
Autor: | GRZEGORZ [ 15 lut 2007, 17:19 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ha świetnie twoje pytanie skomentował Grzesiek EK oprócz kat. CE świadomość co się robi Wink
Bo w polsce tak to wygląda Co innego na zachodzie gdzie potrzebne są specjalistyczne uprawnienia |
Autor: | Aleks [ 15 lut 2007, 17:29 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: specjalistyczne uprawnienia
Uprawnienia to jedno . Mamy znajomych w Niemczech którzy do firmy zatrudniają kierowców mających co najmniej 15 lat doświadczenia za kierownicą . Dla mnie to po prostu niemożliwe... Bo jak kierowca może mieć 15 lat doświadczenia w pracy na pomocy drogowej . Ale w firmie mają dużo kierowców i nie mają zbyt dużej rotacji .
|
Autor: | Muki [ 08 mar 2007, 19:39 ] |
Tytuł: | |
Witam, wywołany do tablicy hasłem naszej firmy Holservice przedstawiam "aktualną" wersję graficzną naszej ulubionej zabawki z pozdrowieniami Muki |
Autor: | AdekS [ 08 mar 2007, 19:48 ] |
Tytuł: | |
Na pierwszy rzut oka Scania przygotowana do "robótek" drogowych. Ciekawie wygląda przedni zderzak. Może kolega Muki opowie nam trochę o tej "zabawce" |
Autor: | Duck [ 18 kwie 2007, 17:49 ] |
Tytuł: | |
Autor: | junior02 [ 18 kwie 2007, 19:52 ] |
Tytuł: | |
to ja też coś dam http://www.softland.com.pl |
Autor: | Jacek [ 19 kwie 2007, 13:55 ] |
Tytuł: | |
Nie znam się zbyt wiele na holownikach i mam jedno pytanie. Dlaczego w większości holowników zabudowa tworzy takie jakby schodki, czemu to służy i dlaczego właśnie tak jest skonstruowane? |
Autor: | Mariusz [ 19 kwie 2007, 18:54 ] |
Tytuł: | |
Parę zdjęć z moich zbiorów. |
Autor: | Aleks [ 21 kwie 2007, 9:32 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Dlaczego w większości holowników zabudowa tworzy takie jakby schodki, czemu to służy i dlaczego
Jest to zbudowane żeby spełniało kilka ról. Mianowicie na "podłodze" (luka między skrzyniami) może służyć jako miejsce na dłuższe przedmioty np. sztywny hol, jak ktoś nie mam miejsca w skrzyniach to miotły, łopaty itp. Kolejną i najważniejszą rolą (moim zdaniem) jest "dojście" do wyciągarek np. aby lina równomiernie nawijała się na bęben ktoś musi "czuwać" nad jej nawijaniem . No i aby wejść tam musimy mieć po czym wejść czyli w tym przypadku skrzyniach narzędziowych które pokryte są antypoślizgową powierzchnią i dosyć "kanciastymi" profilami.
|
Autor: | Mickul [ 21 kwie 2007, 10:23 ] |
Tytuł: | |
Coś dla Tirusia : ©Sebastian Swędrak (http://www.ratownictwo.org.pl) |
Autor: | kubamich1 [ 22 kwie 2007, 16:31 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Cytuj: Dodam, że skrzynie z tego holownika pochodzą z firmy ZYG-POL z gąbina .
Widzę że mowa tu o firmie Zygmunta P. kolegi mojego taty więcej o nim znajdziecie na stronie http://www.zyg-pol.com.pl czyżby skrzynie te pochodziły z jednej ze scanii którą sprzedawał, bo wydaje mi się że to te same?? Teraz operuje poza tą drugą scania nowitkim manem tg xl 8x8. Firma ta to chyba jedna z najlepszych w polsce a na pewno na mazowszu , mają świetnych operatorów - często jeździ sam szef- Zygmunt, a zawsze są jego dwaj synowie, naprawdę to specjaliści od trudnych tematów co widać po galerii. Często widziałem ich w akcji i naprawdę chyle czoła... ( tyle stoi miska do FH) |
Autor: | starex [ 25 kwie 2007, 14:10 ] |
Tytuł: | |
Czy podczas holowania to normalka,że można coś spieprzyć? |
Autor: | Ukasz [ 26 kwie 2007, 13:39 ] |
Tytuł: | |
(c)www.mellistruckpics.com |
Strona 6 z 17 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |