Cytuj:
Mam pytanie do 1 ligi. Wy się chwalicie czy żalicie. Czaicie się z dwoma tematami , jedziecie na wariata itd.. Panowie do czego to prowadzi.??? Z tego powodu zszedłem z kontenerów w 2009 roku po 16 latach jazdy na Gdyni. A potem się widzi po rowach pudła...
każdy jeździ na swój rachunek
Cytuj:
to jak ktos wezmie 2x20 to ma liczone jako 2 kontenery to 5 kursów po 2x20 w tygodniu mamy 10 kontenerów czy 2x20 to jest liczone jako jeden kontener
tak kolego, inaczej nikt by sie tak nie zabijał
Cytuj:
Cytuj:
fafciuk a jakie oni obrabiają kierunki w polsce.jakie mają auta
[/quote].Do 7000 ? na tematach ? , nie ma czegoś takiego że umawiasz się z pracodawcą , no panie kolego to mogę wozić bo 50 t , i jeździć na magnesie , więc w takie baje nie wierzę . Może na lewo max 4.500 dostaniesz .[/quote]
kolego, jest cos takiego jak staz w firmie. wesmy sredni kolo 30 pudeł razy 200 zł . Tak kolego jeżdzi sie w tej firmie w 1 lidze, a jak przyjdzie jakis harcerz to zrobi moze z 15-18.[/quote]
Rekordzisci przewalaja 40 pudel miesiecznie[/quote]
po 40 mersków to słyszałem.
Cytuj:
Mój wujek jeździ w pekazecie , to powiem szczerze , że zarabiać to ładnie zarabia , ale jak to na puchach , trzeba jechać ile wlezie
oni chyba maja stała pensje ?
Cytuj:
Jak przychodzi młody kierowca jezdzic to jakie dostaje trasy dalekie czy bliskie czy takie jak wszyscy
kolego całą Polska, najgorzej tylko jak się dostanie jakieś podkarpackie i na pusto trzeba jechać
Cytuj:
Rozumiem, że powroty na pusto ? nic na boku nie maja załatwione ?
zależy nie raz jest tak, że robisz centralną Polskie z dwoma, a jak jeszcze masz towar na paletach to szybki zrzut i spowrotem po dwa a jak jeszcze Gdańsk to już wogóle bajka. Nie zawsze sa dwa pełne nie raz jeden pusty drugi pełny.