wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Renault Premium II
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1975
Strona 6 z 12

Autor:  pilas91 [ 01 lut 2008, 0:22 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Cytuj:

A przeciez był Man F-2000 to co? Jak ostatnio widzialem to nawet szyby na korbke miał. I chodziło mi o to ze Premiumka według mnie jest lepsza od niejednego VOLVA czy MANA o tej samej mocy. NO bo jak mozn porownac Volvo FH16 660 i Premium 450dxi. :?:
Z tym sie zgadzam. Nie wiem jak jest z nowa Premiumka ale te starsze miały bardzo energiczne i wytrzymale silniki. Minusem było zawieszenie kabiny, ktore czesto sie ,,wybijało''.
O niebo bym wolał Premium od porównywalnego Axor'a lub FM'ki...

Autor:  Mihu [ 01 lut 2008, 14:03 ]
Tytuł:  Re:

Cytuj:
bo do jakiego modelu mana przyrównać Premium-a :lol:
Chociażby do TGS lub poprzedniego TGA z kabinami L lub LX...

Autor:  MAGNUM-DXi12 [ 02 lut 2008, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Cytuj:
Komandor napisał(a):
bo do jakiego modelu mana przyrównać Premium-a
Premiumeczkę mona jeszcze porównać np do DAFA CF...

Nie chce mi się w kółko pisać tego samego, ale przypomnę!
Flagowe modele trzeba porównywać z flagowymi modelami konkurencji!
A podrzędne modele np premium, axor, cf do podrzednych modeli konkurencji, nie można tego mylić.

Ciekawe kiedy znajdą sie osoby co beda porównywać auta z transportu dalekobierznego do pojazdów budowlanych...?
bo sądząc po wypowiedziach jest to możliwe.
Pozdrawiam

Autor:  Radiance [ 03 lut 2008, 10:50 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Cytuj:
Cytuj:
Komandor napisał(a):
Ciekawe kiedy znajdą sie osoby co beda porównywać auta z transportu dalekobierznego do pojazdów budowlanych...?
bo sądząc po wypowiedziach jest to możliwe.
Pozdrawiam
Eee ... troche dziwne porównanie. Skoro mówisz " sądząc po wypowiedziach " to może pokażesz jakiś cytat z forum, przedstawiający ten fakt ? :roll:

Autor:  MAGNUM-DXi12 [ 03 lut 2008, 10:56 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Komandor napisał(a):
Ciekawe kiedy znajdą sie osoby co beda porównywać auta z transportu dalekobierznego do pojazdów budowlanych...?
bo sądząc po wypowiedziach jest to możliwe.
Pozdrawiam
Eee ... troche dziwne porównanie. Skoro mówisz " sądząc po wypowiedziach " to może pokażesz jakiś cytat z forum, przedztawiający ten fakt ? :roll:
jeszcze takich nie było, ale pewnie wnet znajdą sie takie osoby i wtedy sam zobaczysz. Czytaj uwaznie, a zrozumiesz o co mi chodzi.
Pozdr

Autor:  kkabumm [ 14 maja 2008, 23:41 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

http://img379.imageshack.us/img379/4107/raijpg7zb.jpg widzieliście coś takiego ???
czyżby renault miało zaprezentować nowy model ?? czy może też jest to fotomontaż
zdjątko słabej jakości ale jest

żródło: google.pl

Autor:  Dolar [ 15 maja 2008, 14:57 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Moim zdaniem nie jest to nowy model. Dół przypomina Renault Radiance. Wydaje mi się, że był to prototyp przed Premiumką która jest obecnie produkowana. Pozdrawiam :D.

Autor:  Duck [ 15 maja 2008, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Dajecie się nabrać, jest to tylko dobrze zrobiony fotomontaż. Dolna część pojazdu to Radiance, górna Premiumka.

Autor:  Lukas_Renault [ 18 maja 2008, 14:26 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Panowie jak dla mnie to i stara premiumka i nowa niejest wcale zła.Nowa już nawet elegancko się prezentuje Mój tata jeździ w ND ponad rok i jest zadowolony z pracy tam jak i z taboru(Ponieważ auta są wzorowo serwisowane) jeździł actrosem(pół automat), starą premiumką i nową. I nie narzeka mówi tak jak co niektórzy tutaj ze kto niejeździł ten krytykuje. Dobry kierowca i pod górke renią na maksymalnym obciążeniu żwawo podjedzie:P mam niejeden filmik kiedy renia 420dci na max. obciążeniu robi pod górke np. Volvo i dafa (trzeba tez liczyć się z tym że firmy różnie mają poustawiane kagańce od 87km-91km) pozdrawiam :) i szerokości

Autor:  Quba [ 19 maja 2008, 7:50 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Nowa Premium-ka jest bardzo dobrym autem w kwestii silnika, jego mocy czy też spalania.. Nowe jednostki, które montowane są w "paryżankach" w 100 % spełniają swoje zadanie i tak jak napisał wcześniej Łukasz, żadne inne auta nie deklasują jej na niższe "stopnie". 450 konny silnik bardzo dobrze daje sobie radę na stromych wzniesieniach, pod które trzeba wyciągnąć nawet te 20-22 tony. Sporym mankamentem nowego francuza jest napewno kabina. Rosły kierowca i w pojedynkę ma problemy z mieszkaniem w tej budce. Nie wspominijąc już o podwójnej obsadzie.. Kolejna wada to kabina i wszystkie towarzyszące jej mało wytrzymałe elementy. Premium to świetne autko na autostradę, drogi płaskie, równe.. Dużą przeszkodą są dla niej drogi naszych wschodnich sąsiadów, od których nie rzadko, znajome mi egzemplarze wracają z uszczerbkiem na zdrowiu. Może doczekamy się jeszcze lepszej Premium-ki, która w końcu zadba o większą przestrzeń życiową dla kierowcy,a tym samym nie sprawi, że jej rodzeństwo- Magnum zostanie puszczone w niepamięć..

Autor:  Scania R620 [ 20 maja 2008, 13:12 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

410 eu5
Obrazek

Autor:  Lotos [ 22 maja 2008, 0:35 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Jak widze nadal Renault nie usunęło jednej z usterek czyli non stop przecierajace sie o zderzak przewody układu klimatyzacji.

Autor:  pawlo75 [ 01 lis 2008, 17:39 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Niedługo będę zdawał kat.C na nowym RENAULT PREMIUM i w związku z tym że uczyłem się na starszym modelu /skrzynia z przebitką/ to mam kilka pytań:

-czy przechodząc na wyższą skrzynię po 4 biegu zamiast przebitki w prawo wciskam przełącznik i odwrotnie przechodząc z wyższej na niższą ?
-czy płyny i światła są tak samo umiejscowione jak w starym modelu ?

Autor:  łukasz [ 02 lis 2008, 0:43 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Kolego w tych nowych Premiumkach jest skrzynia bez przebitki i masz zamiast tego osobny przełącznik.Na gałce zmiany biegów znajdują sie dwa przełączniki-jeden z boku(od połówek) drugi z przodu(górna,dolna)-schemat bardzo podobny do najnowszych MAN-ów,DAF-ów.Jadać na 4 możesz śmiało przełącznik ustawić w pozycji na górnej skrzyni a przełączenie i tak nastąpi gdy przesuniesz lewarek w pozycję 5 i puścisz sprzęgło.Co do powrotu na dolną skrzynie to bynajmniej w moim przypadku odbywa się to praktycznie tylko gdy muszę stanąć,więc robię to gdy koła już nie są w ruchu.A co do zbiorników płynów to zapewne są pod maską :mrgreen: ale gdzie dokładnie to nie chce Cię w błąd wprowadzić bo nie miałem z tym autem większej styczności.Życzę powodzenia :wink:

Autor:  pawlo75 [ 06 lis 2008, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Ale jak ruszam z miejsca np.na światłach to muszę przełączyć znowu na dolną skrzynię tak jak robiłem to w poprzednim modelu czyli przebitka w lewo ?

Autor:  marianzoo666 [ 07 lis 2008, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

nie sposób sie nie zgodzić z tym ze Premium to auto z nizszej półki niż TGX lub Actros. Z drugiej strony to trudno sie dziwić że są takie porównania bo więcej ich w transporcie międzynarodowym tych Premiumek niz np. CF-ów czy FM-ek. :|

Autor:  Quba [ 10 lis 2008, 14:45 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Cytuj:
Ale jak ruszam z miejsca np.na światłach to muszę przełączyć znowu na dolną skrzynię tak jak robiłem to w poprzednim modelu czyli przebitka w lewo ?
Nie, Łukasz wyraźnie napisał, że Renault zrezygnował z popularnej dla tego producenta "przebitki" na rzecz przełącznika, który zajmuje się dolną i górną skrzynią. Skoro z małej na górną "wchodzisz" za pomocą pstryczka, w drugą stronę przejdziesz przez jego przełączenie do pierwotnej pozycji. Żadnej przebitki już nie ma!

Jak ruszasz z miejsca na światłach..to zależy od obciążenia itd :mrgreen: Ale zakładając, że ruszasz z małej skrzyni to przełącznik "pyk", sprzęgiełko i pójdzie.. :D

Autor:  Radiance [ 12 lis 2008, 16:36 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Cytuj:
Renault zrezygnował z popularnej dla tego producenta "przebitki" na rzecz przełącznika, który zajmuje się dolną i górną skrzynią.
A ja nad tym strasznie ubolewam. Myślałem, że przynajmniej to pozostanie w Renówkach, jako znak, że jakoś jeszcze się angażują w te auta. No ale niestety, podzespoły Volva okazały się dla nich lepsze.
A to zdjęcie takiej oto skrzyni, jakby ktoś się ciężko zastanawiał jak to wygląda : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 17993be807


Zdjęcie wykonane przez forumowicza WC, Mateusza Kurzydło.

Autor:  Quba [ 12 lis 2008, 16:52 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Cytuj:
A ja nad tym strasznie ubolewam. Myślałem, że przynajmniej to pozostanie w Renówkach, jako znak, że jakoś jeszcze się angażują w te auta. No ale niestety, podzespoły Volva okazały się dla nich lepsze.
Renault nie poszło drogą utrzymania charakterystycznych dla siebie elementów, tylko postawiono na ekonomię..Pomyśl,o ile taka przebitka wydłużała czas przejścia na dużą czy małą skrzynię?! Cenne sekundy to utrata prędkości...Utrata prędkości to paliwo... Do tego, równie ważna, wygoda kierowcy!

Podzespoły Volva.. Bardzo dużo mówi się o tym, że nowe Premium'ki Magnum'ki to po prostu Volvo z inną kabiną! Nic bardziej mylnego. To, że francuski koncern zaangażował się w jakiś tam sposób we współpracę ze Szwecją, nie znaczy, że ich auta są kopią pojazdów z Goteborga! Stawiając FH razem z francuzem znajdziemy na prawdę wiele różnic... I częste sformułowania "Premiumka na Volvie" są ogólnikowe... i śmiało można powiedzieć, że bezpodstawne!

Autor:  Radiance [ 12 lis 2008, 17:24 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium II

Cytuj:
Podzespoły Volva.. Bardzo dużo mówi się o tym, że nowe Premium'ki Magnum'ki to po prostu Volvo z inną kabiną! Nic bardziej mylnego. To, że francuski koncern zaangażował się w jakiś tam sposób we współpracę ze Szwecją, nie znaczy, że ich auta są kopią pojazdów z Goteborga! Stawiając FH razem z francuzem znajdziemy na prawdę wiele różnic... I częste sformułowania "Premiumka na Volvie" są ogólnikowe... i śmiało można powiedzieć, że bezpodstawne!
Z nowości, jakie wprowadziło Renault to nowe policzki ( czyt. narożniki ), układ sterowania i zabudowy miedzyosiowe. Skrzynia, zbiorniki, rama, most, gdzieś nawet przeczytałem, ( i to chyba było na forum WagaCiężka ) że nawet pokrywa od akumulatorów jest od Volva. Silnik Volvowski, oczywiście ( 440, 460, 480 i 500 o emisji spalin Euro 4 i Euro 5 ).

( Mówiłem tu o Magnum akurat, troszkę nie na temat, ale to tylko dla porównania ).

I oczywiście zgodzę się z Tobą, że powiedzenie " Premiumka na Volvie " są bezpodstawne. Każdy robi swoje auta. I tego powinniśmy się trzymać.

Strona 6 z 12 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/