Witam. Pytanie do osób siedzących w temacie np. "Łukaszmechanik" itp. . Pytam bo robiłem zwrotnicę w FM-ie i luz ustawiłem ( za pomocą podkładek rzecz jasna) do momentu, aż łożysko stożkowe i tuleja na dole nie wykazują żadnego luzu, natomiast całą zwrotnicę mogę swobodnie obracać 1 ręką wyczuwając lekki opór. Jak wy praktyjujecie? Pozdrawiam.
W ten sam. Ale lepiej zrobić z lekkim oporem i podstawic pod piaste lewarek, aby wyprzeć zwrotnice. Nastepnie dużym młotem uderzyć w oś. Po opuszczeniu lewarka będzie już chodzić jedną ręką. Ułożyć się musi.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5084
Samochód: orange i grafitowy
nie znam się za mocno, ale luzu na tulejce to chyba nie da sie usunąć.
jak masz luz osiowy (pionowy) to może podkładkami da sie wyregulować, ale w/g mnie szkoda roboty lepiej zrobić całe zwrotnice.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę