Cytuj:
Czy aby to nie przesada?
Na zimę dobijacie, na lato spuszczacie, na pełny tonaż 9 atm, na 30t rmc 8 atm, od strony słońca pół atm mniej, i każda gumka gubi miesięcznie 0,2 atm
.
Chłopy, Pneumuś ryje wam berety. Tworzy sobie niszę na rynku, jak to napisał jeden zniesmaczony użytkownik "serwis dodmuchiwania posprzedażowego", a Wy to łykacie...
Sprzedam Wam niusa, czy będzie 8,5 czy 9, tej oponie nic nie będzie. W lato macie po 11atm, a w zimie po 7,5, i większość nawet nie wie, jeździ i sobie chwali.
Ty nie możesz, żyć bez wtrącenia czegoś do mnie. Kogo to obchodzi co ty tam masz u siebie? Wszyscy mają kopiować te same błędy genetyczne? No to by dopiero wyglądał ten świat.
Już mi się od dawna zbudował twój obraz Janusza transportowca ale te 7,5bara to potwierdzenie podejrzenia a potem wypisujesz bzdury, że te gumy to słabe. Ciekawe czy w osobówce też zamiast na 2 to na 1,5 jeździsz?
Gwiazda transportu
ze złotymi radami. A z tym drążkiem to jak to było? Po uderzeniu wszystkim się skraca a tobie wydłużył?
sztos!
Jeszcze nikomu tu rozsądnie nie pomogłeś. Włóczysz się i emocji szukasz i tu sie wiedza kończy dokładnie na 7,5 bara
Dziadek zapomniał ci przekazać, że skoro ty wanną pomykasz to zapewne na 80tkach a tam wskazane ciśnienie to 7-8 barów ale nie wszyscy kiwają się wanienkami poza drogą, niektórzy tu robią poważniejszy transport na 70tkach i megach po autostradzie. Dla nich też masz dobre rady w stylu 7,5 bara ? Gratuluje samozadowolenia
Mam pytanie : dlaczego nie odpowiedziałeś w temacie jako pierwszy?
(aaaa zapomniałem jak Luki właśnie nie ma to Ty jesteś, jak przyjdzie to ciebie nie będzie i znów "bo co ja mogę?")